Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Super!!
Geweldig als we ook die mensen kunnen bereiken, want ook in het buitenland zijn ze heel populair. Super bedankt!
Heel stom dat edwin uit de serie is.
Zal alleen meer bekendheid aan deze petitie geven.
Ook meer hyves en facebook
Re: Dankjewel
Dankjewel voor je reactie! Daar zijn we zeer zeker mee bezig (en gelukkig ook nog heel veel lieve fans met ons) we zijn pas net sinds gisteravond online en het is zo druk geweest, maar er word echt aan gewerkt, we proberen het zo veel mogelijk bekend aan te geven.
Ondanks dat ik denk dat het niet zal helpen.
De rede dat ik dit toch teken is net zoals de meeste mensen Raynor te laten zien dat wij het allemaal heel jammer vinden dat hij er uit is .
Zeker de manier waarop.
Ik weet natuurlijk niet hoeveel Raynor (die Edwin Speelde)hier van mee krijgt.
Of in het algemeen mee krijgt dat er zo veel mensen zijn die het ongelofelijk jammer vinden dat hij er uit is .
Maar mocht hij er iets van mee krijgen zal het hem zeker sterke.
Dat er mensen zij die zijn gedwongen vertrek erg jammer vinden en soms zelfs onbegrijpelijk.
Helaas voor hem en voor ons als kijkers hebben de schrijvers een keuze gemaakt.
Die niet meer terug te draaien valt.
Want dood is dood zelfs in een soap.
Of de schrijvers een goede keuze hebben gemaakt dat betwijfel ik.
Ik denk dat ze dit heel wat kijkers gaat kosten.
Maar goed er zit niets anders op dan ons er bij neer te leggen.
Wat niet wil zeggen dat ik het niet jammer vind.
Maar helaas werkt het zo bij series er komen mensen in en er gaan mensen weg.
Soms zoals bij Lieke en Jan als eigen keuze en soms zoals bij Pip en nu bij Raynor door de keuze van de makers.
En dat is vervelend maar het meest vervelend is het voor Raynor zelf die naar eigen zeggen graag nog even was gebleven.
Ik hoop dan ook voor hem dat hij er vrede mee heeft en dat hij iets anders leuks gaat doen.
Maar wij als kijkers hebben Edwin in ons hart gesloten en dat zal zo blijven.
Het is jammer dat hij niet de kans heeft gekregen zijn personage nog verder uit te bouwen.
Want zijn rol was nog lang niet uit gespeeld.
Maar goed ik wens Raynor heel veel suc-6 bij alles wat hij veder nog gaat doen.
En mijn mede kijkers veel sterkte bij het verwerken van dit toch wel gemis van Edwin.
Natuurlijk snappen we allemaal dat het soap is.
Maar dan mogen we het nog wel jammer vinden toch?
Gr.
Re:
Raynor weet van deze petitie af en heeft er ook op gereageerd op onze Twitter pagina op http://twitter.com/#!/actievooredwin
Edwin is inmiddels een ONMISBAAR personage in GTST. Dit is echt zo'n absurde actie van de schrijvers. WE WILLEN HEM TERUG!
Ik had dan liever Noud zien vertrekken.
Ik hoop dat Edwin als dubbelganger terug komt, in een soap kan toch alles!!!!!!
En daarom vind ik dit wel het slechtste excuus van verhaal technisch hebben we hem uit geschreven.
Nee hij hoord bij de gtst familie en hij hoord bij Lucas met deze 2 gasten ken je nog zoveel kanten uit. Dus ik hoop dat Edwin er over een maand of zo er gewoon weer in zit. Hoe ken je in vredesnaam een Ludwin stel die de kijkcijfers omhoog haalde van elkaar scheiden dan denk je toch niet na. Ik vind dus gewoon dat Edwin gewoon weer geschreven moet worden in de script van gtst. En dat we hopelijk nog karen van het stel Ludwin mogen genieten. En misschien zitten de mensen helemaal niet te wachten op nieuwe personage's nee geef ons nu maar Edwin terug dan zijn wij weer tevrede. Want een nieuw vriendje voor Lucas dan krijg je wer het zelfde dat hij op ten duur ook word uitgeschreven en zo ken je door blijven gaan. Nee we willen gewoon Edwin er weer in. en ik hoop dat ze wakker worden en zien dat ze verkeerd gehandeld hebben
BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...
Re: BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...
Re: Re: BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...
#97: Kevolution - Re: BELANGRIJKE VRAAG VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE...
Super! Alvast heel erg veel dank :-)
ze konden beter die bing ziek laten worden wat een vervelend ventje is dat bah!
zoals eerder hier al staat vermeld waarom hadden ze hem niet gewoon laten knokken voor ze leven en hem later laten trouwen met lucas aangezien lucas dat graag wilde..
| This discussion has been closed. |