Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Edwin moet blijven
Het slaat echt nergens op dat hij uit de serie moet, en dan op zo'n manier!
Waarom hebben de schrijvers het eind niet open gelaten?
Het is echt onzin.
En ik vind dat Edwin terug moet komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is ook niet eerlijk ten opzichte van het gezin Bauhuis.
Re: Re: Dat zou heel mooi zijn,hoe meer mensen tekenen hoe beter! Dankjewel alvast!
Kijk! RTL heeft mijn quote gebruikt, in het allereerste bericht op deze petitie!
Edwin mag niet dood
WHAT THE F
Dit kan echt niet hij moet weer terug komen
Waarom edwin! Raynor Arkenbout is zo'n geweldige acteur die gevoelens over kan brengen! Waarom halen ze hem eruit?? Ze willen toch homo-acceptatie?? Waarom halen ze Edwin er dan uit?? Waarom haal je een familie uit gtst?? Bing heeft toch geen familie meer, haal hem eruit!!!!
Edwin MOET blijven! Raynor Arkenbout MOET TERUG in GTST!!!!!!! Hij hoort bij GTST!!!!!!!!
Re:
ik ben het hier zo mee eens! ze wilde idd een nieuw gezin en nu is er eentje die echt erg leuk is en dan gaat er eentje van dood.. terwijl er nog zo veel had kunnen gebeuren tussen Edwin & Lucas..
Re:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ik schrok er eigenlijk van, had niet verwacht dat hij eruit zou gaan. Wij vonden het ook een leuke wending, zo'n homokoppel. Iets vernieuwends aan het soms sleurderige verhaal. En iets positiefs. Pfff het is wel een drama serie, maar het is ook altijd een drama. Dat gedraai met die Nick (is er tot mijn genoegen eindelijk uit) met Maxime, dat vind ik nou uitgemolken.
Nee schrijvers met het dood laten gaan van Edwin hebben jullie deze keer echt de plank goed misgeslagen. Ik kijk al sinds de eerste aflevering met heel veel plezier, maar nu ben ik toch wel behoorlijk teleurgesteld.
Ik hoop dat er een goed script wordt gevonden zodat hij weer terug kan komen in de soap.
Ondermaats.
| This discussion has been closed. |