Djeno verdient een thuis, niet de dood!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik dacht dat een asiel dieren helpen en niet tegenwerken. Laat djeno gewoon Door de verzorger adopteren. Tenslotte kent hij de hond. Hij is er elke dag mee bezig. Het bestuur niet. Met deze actie van bestuur haal je een hele hoop negatieviteit over je asiel heen en je neemt zo niet alleen je eigen asiel mee naar beneden maar alle asielen in Nederland.
djeno hoop dat je gered word ik kan zo grote hond helaas niet meer baas maar er zijn nog genoeg mensen s mw horsman deventerdie hem wel willen hebben knuffel voor djeno afz mw horsman
Schande, iedereen tekenen!
Ik gun hem ook een goed Thuis!!
Wie bepaald dat!!!!!!!
Iedere hond verdient een 2e kans! Wij hebben zelf ook een hond uit het asiel die meerdere keren is terug gekomen, en nu bij ons is ze super goed op haar plek. Iedere hond heeft een plek waar die goed tussen zal passen, alleen is de juiste nog niet gevonden voor Djeno.
Ik vind het van de gekke dat wanneer mensen een dier willen adopteren het asiel de hakken in het zand zet en een gezond dier wil laten inslapen! Ik begrijp ook niet dat dierenartsen zich hiervoor lenen. Misschien is de asielhouder toe aan een nieuwe baan?
| This discussion has been closed. |
Hoe ze ook zijn.
Ik vind het zielig als je een hond of wat dan ook wordt af gemaakt, zonder een reden of dat ze het dier geholpen heeft.