Bezwaarschrift tegen verkavelingsaanvraag Konijnenberg Vosselaar
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ik vraag om een hondenspeelweide aan de rand van de konijnenberg (geitenblak), krijg je als antwoord dat het zo goed als zeker niet zal kunnen omdat het natuurgebied is. Een verkaveling waar dat ne hoop groen voor moet verdwijnen zou dan wel gaan???
Daar zeker geen huizen.
hiervoor toelating geven betekent de vernietiging voor het hele brok groengebied , nooit meer te hertstellen!!!
Vosselaar zonder zijn Konijnenberg, ik wil mijn (stads)kleinzonen kunnen vertellen hoe heerlijk oma daar ooit gespeeld en geravot heeft en alle dagen die "berg" over moest om naar school te gaan, ik wil hen kunnen tonen waar mijn hart nog altijd een beetje is gebleven, in het groen, al wonen we er zelf jammer genoeg niet meer .
wordt uitgebuit door mensen met grote vermogens.
Na Beerse willen ze nu ook in Vosselaar minder groen en meer bebouwing. Zeer jammer....
Als al het groen rond de Konijnenberg verdwijnt, zal dan ook deze unieke zandduin ook niet verdwijnen? De groene zone beschermt de Konijnenberg. Daarom zeg ik NEEN tegen deze verkaveling. Er zullen wel nog andere plaatsen zijn waar gebouwd kan worden!
Wat primeert er : winst (financiële ) voor de projectontwikkelaars of verdwijnen van de groene long in Vosselaar?
BLIJF VAN HET GROEN EN ONZE KONIJNENBERG AF!!!!!!!!
Re:
Helemaal mee eens, zie de kaalslag die soweiso al in de laatste tijd heeft plaatsgehad. In de folder van www.leefbaarvosselaar.be ziet u enkele voorbeelden. Dit moet stoppen!!
Mijn dochter woont in deze gemeente,ik wil haar Steunen,laat het groen blijven daar waar het nog is
| This discussion has been closed. |