Bezwaar zendmast Loenen aan de Vecht
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Bezwaar zendmast Loenen aan de Vecht.
![]() Anonymous |
#1 Oproep aan mensen die actief willen meewerken2011-09-08 23:22Graag zouden we onze werkgroep uitbreiden met mensen die actief achter ons initiatief willen staan en op enige wijze (bv. juridisch) kunnen ondersteunen. U kunt dan contact opnemen met paulkoch@zonnet.nl |
|
| |
|
Gast |
#22011-12-06 13:07De overheid, het antennebureau en zelfs de gezondheidsraad zitten in een telecomlobbbie. De Kankerkassa moet blijven draaien.. Dit is echt de grootste millieuvervuiling ooit en neemt alleen maar toe. Ik heb dezelfde klachten... Er móet iets gebeuren! Beginnend bij voorlichting. Mobiel bellen is bedoeld voor max 1 minuut voor noddgevallen.. 'bel je schor' is hetzelfde als 'wil je leukemie?' Een betrokken maar zeer bezorgde bewoonster van Nederland |
|
| |
|
Gast |
#32012-01-22 20:19In geen ene kerk hoort een zendmast F.J.van Melsen |
|
| |
|
Gast |
#42012-01-23 15:17Ik woon bijna naast de toren en wil absoluut niet méér electromagnetische velden in mijn omgeving. Er zijn thuis al meer dan genoeg stralingsvelden van o.a.de vaste- en de mobiele telefoon, de tv etc. De Heul is een prima plek voor zo'n mast! Weg met zo'n ding uit de bewoonde wereld!! |
|
| |
|
Gast |
#52012-01-30 09:53Eindelijk iemand die hier aandacht aan besteed. Gezondheid staat boven alles en laten we nu eens met z'n allen verder kijken dan onze neus lang is. Er zijn niet alleen in 't buitenland allerlei onderzoeken hiernaar gedaan, ook in Nl ...hier vlakbij, is al geconstateerd dat de zendmasten enorme stoorzenders voor onze gezondheid zijn en dat het percentage aan kanker patiënten sinds deze masten enorm gestegen is. Wij hebben al met onze provider van vaste telefonie geregeld dat we gratis naar mobiele nr's kunnen bellen voor 3 euro meer per maand...daar kan geen zendmast tegenop! |
|
| |
|
Gast |
#62012-02-25 17:05Kijk ook eens op stopumts.nl |
|
| |
|
Gast |
#72012-02-29 14:22nieuwe masten moeten eerst onderzocht worden op schadelijke inwerking op woonomgeving |
|
| |
|
Paul Koch De auteur van deze petitie |
#82012-04-09 15:40De laatste stand van zaken is gunstig. De aanvraag van de kpn voor plaatsing van zendmasten op de kerktoren is afgewezen. De kpn heeft inmiddels een zendmast bij sportpark de Heul geplaatst. Er loopt nog een aanvraag van Vodafone. Waarschijnlijk zullen er weer dezelfde bezwaarschriften worden ingediend, o.a. door monumentenzorg, en moeten zij ook gebruik gaan maken van de zendmast op de Heul. |
|
| |
|
Gast |
#92016-01-13 15:13Omdat ik zelf stralingsgevoelig ben en er zo moe van wordt dat iedereen KPN maar gelooft als die zegt dat er niks aan de hand is. Dit wordt een van de grootste problemen van deze eeuw en we slapen allemaal door. Nou ja we slapen er wel slechter van, letterlijk. :P |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.
