Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt
Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt / Mededelingen / overhandigen handtekeningen / Opmerkingen
|
Gast |
#12013-09-10 14:54Succes! |
|
| |
|
Gast |
#22013-09-10 14:54Hoeveel handtekeningen zijn er verzameld ? |
|
| |
|
Gast |
#32013-09-10 14:56Hopelijk is de Gemeente zich bewust dat als het zwembad gesloten wordt , ze mede verantwoordelijk zijn , voor verdrinkingen van kinderen die geen zwemles kunnen krijgen in de Gemeente. Ik bepleit zelfs het schoolzwemmen sterker te subsidiëren, zodat alle kinderen diploma A/B/C kunnen behalen.
|
|
| |
|
Gast |
#42013-09-10 15:00Henk, wat een goede actie! Wij van de bewonersvereniging Soestdijkseweg Zuid willen ook een zwembad, een goed winkelgebied, kortom een goede leefomgeving en wij willen geen hoogfrequente busverbinding naar de Uithof! Dat geld kan beter aan bijvoorbeeld het zwembad worden besteed. Wilma Heideman |
|
| |
|
Gast |
#52013-09-10 15:00Goede zaak sterkte en bedankt voor de inzet ! |
|
| |
|
Gast |
#62013-09-10 15:01Ik wens jullie veel succes. Laten we hopen dat burgemeester en gemeenteraad na het reces uitgerust en tot bezinning is gekomen.Als ik zie hoe hier in de gemeente met geld gesmeten wordt, zou ik zeggen dat er voor een nieuw zwembad zeker ruimte en geld moet zijn. Dan maar bijvoorbeeld even minder plantsoenenonderhoud op in het oog lopend plekken maar zorg voor jong en oud in het water!!!! |
|
| |
|
Gast |
#72013-09-10 15:03Vergat nog even mijn naam te vermelden bij #6 maar is Gillis Verhage. En trouwens is die busverbinding misschien wel handig. Maar het is altijd de buurtinspraak die te gek wordt en de overhand neemt. Maar dat is een andere discussie!! |
|
| |
|
Gast |
#82013-09-10 15:04Als extra argument om het zwembad te kunnen behouden, kan bij de overhandiging nog medegedeeld worden, dat de kosten van het zwembad verlaagd kunnen worden, door de temperatuur van het water een paar graden te verminderen. groet Frans Brouwer |
|
| |
|
Gast |
#92013-09-10 15:09Heel veel succes!!!!! Daar ik in het buitenland woon kan ik niet aanwezig zijn. Maar ik denk aan jullie. |
|
| |
|
Gast |
#102013-09-10 15:10HEEL VEEL SUCCES!!! IK HOOP DAT DE HANDTEKENINGENACTIE HELPT VOOR HET BEHOUD VAN ZWEMBAD BRANDENBURG!!! |
|
| |
|
Gast |
#112013-09-10 15:13Succes |
|
| |
|
Gast |
#122013-09-10 15:18succes Henk |
|
| |
|
Gast |
#132013-09-10 15:23Het zwembad moet blijven , we zullen hopen dat men zich er wat van zal aantrekken wat het voor de inwoners van de bilt Bilthoven betekend geen zwembad meer te hebben . |
|
| |
|
Tomas |
#142013-09-10 15:24Goeden middag, Mag ik u nog een argument meegeven? Sinds ca 3 jaar rijden er dagelijks(werkdagen) 10 tallen transporten met modder langs onze flat aan de Biltse rading om eilandjes te maken in het zogenaamde ,,stink”meertje te De Bilt/Groenenkan. Natuurlijk heb ik best begrip voor het milieu en de natuur maar ik denk dat we daar in onze gemeenten echt niet te kort aan hebben. Het moet een megabedrag zijn wat momenteel aan dit project besteed wordt terwijl ,met name de jeugd, een zwemplek wordt afgenomen,eigenlijk twee zwemplekken want het zwembad zal dan weg moeten en u wilt niet weten hoeveel mensen er zomers illegaal zwemmen in het betreffende meertje. Natuurlijk zal de gemeente met het tegenargument komen dat het betreffende meertje onder het Utrechts landschap valt maar ,,regeren is vooruitzien”, de gemeente had, met als argument dat zij iets met het zwembadprobleem moeten, nooit vergunning af moeten geven voor genoemd project en het moeten opeisen als recreatie gebied met zwemmogelijkheid. Goed, ik heb mn hart gelucht, ik hoop dat uw petitie enig resultaat mag opleveren en wens u en ons Biltenaren hiermee veel sterkte toe. |
|
| |
|
Gast |
#152013-09-10 15:28Suc6 |
|
| |
|
Gast |
#162013-09-10 15:29Bedankt voor jullie inzet om ons zwembad te behouden Margje Heep Ook namens onze kinderen en kleinkinderen |
|
| |
|
Gast |
#182013-09-10 15:48Veel....!!!! succes. |
|
| |
|
Gast |
#192013-09-10 15:52Succes ! |
|
| |
|
Gast |
#202013-09-10 15:53NOODKREET !! Een Gemeente van deze omvang hoort een zwembad te hebben; in de absolute minimum-opzet puur voor ZWEMLESSEN aan de jeugd..Dat is een MUST. Dat geldt waarachtig zeker voor een Sportgemeente. De Gemeente. d.w.z. de Grote Politieke Partijen van dit moment, zullen zich heel diep moeten schamen als zij definitief NEE zouden zeggen. Ik heb het dan niet over een belachelijk duur hallen-complex, dat is onzin, maar GEWOON over een zwembad, liefst op de huidige plaats. D.S.Röder,geboren inwoner van Bilthoven |
|
| |
|
Gewoon Sicco |
#21 ZWEMBAD, dat moet !!2013-09-10 15:58Zie mijn NOODKREET !! Wel een kostenvretende,en twijfelachtige.KNIP in de Soestdijkseweg, maar geen ZWEMBAD VOOR DE JEUGD. Dat mag toch niet gebeuren! |
|
| |
|
Gast |
#222013-09-10 16:07succes! Hoop dat de gemeente een wijs besluit neemt. |
|
| |
|
Gast |
#232013-09-10 16:19Veel succes! |
|
| |
|
Gast |
#242013-09-10 16:22Succes Henk. Iedereen bedankt die zich heeft ingezet voor het verzamelen van de handtekeningen. Nu afwachten of men er wat mee gaat doen. Gr. Annemieke Havekotte |
|
| |
|
Gast |
#252013-09-10 16:37We duimen met de kinderen en de Fam. E hopen dat het geholpen heeft. Succes |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.