Behoud vrijplaats "De Vloek"
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dan is opheffen en slopen dus wel een heel erg verkeerde keuze!
wat de oorspronkelijke kneuterigheid van het gebied teniet doet. Maak er een mooi dorpsachtig havengebied van (wat Scheveningen van oorsprong ook is). Dat zal toeristen aantrekken. Ook alternatieve plekken zoals 'De Vloek' hebben aantrekkingskracht. Het uitbreiden van de haven moet in het oorspronkelijke gebied blijven. Protserige havens met een hek erom heen zoals rond de Middelandse zee, zijn vaak alleen voor zeilers toegankelijk. Scheveningen, kijk waar je goed in bent. Stedelijke Haagse ideeen, winstbejag en weinig visie hebben de boulevard al verpest. Het havengebied moet m.i. een beetje kneuterig blijven.
de Vloek
Als een God mocht kiezen zou hij elke dag bij de Vloek komen eten en er al zijn dagen zijn......een plaats voor vrijheid, gezondheid voor lichaam en geest, een plek voor alle mensen!
lieve mensen
ik ben geen inwoner van den haag maar woon in antwerpen belgie
ik ken jullie al een aantal jaren en verwonder me hoe jullie in het leven staan om de toeristische sektor in den haag te promoten
jullie zijn een aanwinst voor de stad den haag,en een voorbeeld voor veel buitenlandse steden
als vrijwilliger doen jullie erg veel voor jullie stad den haag
jullie projekt wat jarenlang gedoogd is en belangrijk is voor den haag ook wat toeristisch gezien wil ik pleiten voor behoud van de vloek
ook al hebben mensen een andere levenswijze dan jullie (zoals ik) jullie zijn voor iedereen vriendelijk en belangrijk omdat jullie veel te bieden hebben
gemeente den haag,ik wil jullie vragen kijk wat een verrijking de vloek is voor jullie gemeente ook op toeristisch vlak
er zijn weinig grote steden waar zoveel en goede vrijwilligers een bijdrage leveren om jullie stad te promoten,ook al ben je het niet met hun levenswijze eens ze zijn wel wel belangrijk voor jullie stad,misschien wel belangrijker dan een zeilprojekt waar er al zoveel van zijn
hier in antwerpen zijn we een beetje jaloers dat dit in jullie stad kan,met zo veel gemotiveerd talent en aan zo een mooie haven
Scheveningen zonder De Vloek, dat is geen Scheveningen meer.
Mijn vrouw en ik eten al jaren, samen met familie-leden en vrienden, smakelijk en gezellig bij "Water en Brood". We hopen dit nog jaren te kunnen voortzetten.
Den Haag, Willy en Bram de Kieviet.
Zondagmiddag 2 november zingt het strijdkoor in de Regentes om 14uur 30.
Neen, dat is geen vraag.
Het verhaal is niet vaag.
Bezint U zichzelf vandaag?
Of verschuilt u, achter "de Haag" ?!?
DE VLOEK MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!
Samen met bestuursleden van andere huurdersverenigingen, had ik een paar weken geleden een gesprek met Joris Wijmuller; de wethouder voor Wonen et cetera. Terloops kwam toen De Blauwe Aanslag nog even ter sprake: 20 jaar geleden, of zo, moest dat op stel en sprong worden ontruimd ten behoeve van nieuwbouw. Sindsdien ligt de helft van die grond nog steeds braak!
HSP et tu?
Waarom heeft de HSP niet de motie voor het behoud van de Vloek gesteund?
https://denhaag.partijvoordedieren.nl/kamermoties/motie-behoud-de-vloek
Nu zijn ze ineens verbaasd dat er niet gedemonstreerd mag worden op plekken en tijdstippen die ertoe doen.
| This discussion has been closed. |