Aangifte tegen rutte/en overheid
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Leer eens onze taal
#99: PietjePuk - Leer eens onze taal
PietjePuk, het gaat hier niet over grammatica. Ik vind eerder uw reactie dom.
Het gaat hier om mensen, die dit kabinet werkelijk spuugzat zijn.
Als het aan dit kabinet ligt, komen er nog veel meer mensen die noch de taal, noch de grammatica beheersen.
Scholing onbetaalbaar, evenals de zorg, huisvesting, gas elektra.
Dit kabinet wil de mensen arm en vooral onwetend houden. Makke schapen.
Maar Nederland is het spuugzat.
Ik ben inmiddels 62 jaar, en heb nog nooit zo'n zooitje ongeregeld meegemaakt.
Rutte en Samson
Wij leven toch in een democratie.
Kabinet Rutte en Samsom, zijn toch ondeugdelijke artikelen, wij willen ons geld terug.
Wij willen, wat ons is beloofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met die schijnheilige klerelijers, beetje mensenlevens verzieken.
aangifte rutte, samson
Zieken, die geen medicijnen kunnen betalen. Ze staan echt in de kou. Als ik dan Mark Rutte en Samson zie, die breed grijnzend vertellen, dat er nog meer bezuinigingen nodig zijn op Nederland er weer bovenop te helpen. Hoeveel mensen moeten er naar de klote gaan, voordat zij inzien, Dat juist zij Nederland naar de klote helpen. Het kan hen echt geen reet schelen, als ze maar de begroting op orde hebben. Er moet toch een mogelijk zijn, om dit kabinet te dwingen om af te treden. Ze hebben zo'n nederlaag geleden bij de gemeenteraadsverkiezingen, toch hebben zij het nog steeds voor het zeggen. En gaan ze gewoon door. Nederland is ontevreden, wat heeft de gemeenteraadsverkiezingen op opgeleverd, bitter weinig. Ze schuiven alles af op de gemeente, zijn zij er vanaf. Verdienen dik geld en hoeven er niets meer voor te doen!!! Ik ben geen fan van Geert Wilders, maar in veel dingen heeft hij wel gelijk. Nederland eerst.
komst
Aangifte Rutte en Samson
Ik heb één wens, en dat is dat ze zo snel mogelijk hun ambt neerleggen. Zodat Nederland weer Nederland kan worden. Niet langer een melkkoe van Brussel.
Niet langer de arme uitkleden, zorg, huisvesting, gas en elektra voor velen onbetaalbaar maken. Voedselbanken als paddenstoelen uit de grond rijzen. Die de vraag niet meer aan kunnen. Door dit
kabinet is de armoede enorm gestegen, net als de rijkdom. Uithuiszettingen aan de orde van de
dag, afsluiting van gas water en licht, neemt schrikbarend toe. Onverzekerden, neemt
schrikbarend toe.
Aantal zelfmoorden neemt schrikbarend toe, dit alles door Mark Rutte en Samson. Mensen zijn wanhopig, ik zie het ook niet meer zitten. Minister president slaap zacht. (Boudewijn de Groot)
Wij mochten op de sociale ( hoe sociaal?) werkplaats Novatec te Tolbert (Gr.)geen zedenaangifte doen.(In 2006) De politie liet ons 4,5 maanden wachten na lobbyen om een zedenaangifte te doen. Belangenverstrengeling was hier aan de orde. We hadden de dader bekentenis in zijn huis in het bijzijn van een getuige. Inmiddels bezitten we 8000 handtekeningen van face to face. (zie blz. 52/19)De politiek doet niets! Wie wel?? Wilt u ook tekenen?
Re: Rutte en Samson
jullie denken niet aan armoede en nederland maar jullie hebben veel geld gegeven aan buitenland die hard nodig hebben en jullie denken ons en nederland niet dus stem ik jullie niet op mei en ik zal op wilders stemmen
Re: Aangifte Rutte en Samson
| This discussion has been closed. |
Gaat kapot door jullie