wij gaan vóór windmolens in Mol!

wij gaan vóór windmolens in Mol! / Mededelingen / Deputatie geeft vergunning / Opmerkingen


Gast

#1

2014-05-22 07:19

al een goed begin !

Gast

#2

2014-05-22 07:36

Ik ben al jaren pleitbezorger voor een beter milieu. Reeds vanaf het begin heb ik voor mijn zaak een autonome waterzuiveringsinstallatie. Na het nodige opzoekwerk beschik ik reeds twee jaar over 2 windmolens en hebben we een zonne installatie. Later dit jaar komt er nog een zonneboiler bij. Ik doe er alles aan om het milieu te sparen en het leefgebied van de toekomstige generaties te vrijwaren van ondergang.Mol mag niet achterblijven wat betreft het opwekken van hernieuwbare energie. Het is uitermate hypocriet te stellen dat we groener moeten gaan leven en tegelijk groene investeringen te verwerpen. Zijn ze trouwens vergeten dat er jarenlang een kolengestookte centrale voor ontelbare kankerdoden heeft gezorgd?
Gast

#3

2014-05-22 08:50

Dat is op zich positief, hopelijk gaat het in die lijn nu verder.

Gast

#4

2014-05-22 10:35

Dat wisten we al op voorhand. De gemeente heeft hier alleen een adviserende doch geen beslissings recht

Gast

#5 wintmolens

2014-05-22 12:47

zeker mee door gaan


Gast

#6

2014-05-22 16:07

Dat is goed nieuws. Ik hoop ze vlug te zien draaien

Gast

#7

2014-05-22 16:50

Eindelijk, het maatschappelijk belang primeert en niet het eigen belang.
Hopelijk krijgt een kleine speler op de energiemarkt eens de kans om een fantastisch project te realiseren. De vele coöperanten van Ecopower mogen ook eens gehoord worden

Gast

#8

2014-05-22 19:33

Dit is zeer goed nieuws. Het is bemoedigend om te zien dat het lange termijn belang primeert.

Spijtig om te zien dat een gemeente als Mol zijn burgers voor de kar spant om een negatief advies af te dwingen. Dit zegt iets over het hoe het huidig bestuur omgaat met de toekomst van hun en ook naburige samenleving.


Gast

#9 Re:

2014-05-22 19:37

#2: -

Goed bezig! Hernieuwbare energie opwekken is een microbe en geeft veel voldoening als je in je eigen energie kan voorzien.

Het geld (zon en wind) komt letterlijk uit de lucht ;-)

 


Gast

#10

2014-05-23 13:07

Ik kijk er ook naar uit om onze energie uit de lucht te zien komen !
Hypocriet dat de gemeente uitpakt met kinderen die zingen voor het klimaat, maar hun toekomst wel ondergeschikt maakt aan (valse) zorgen van villabewoners mbt hun vastgoedwaarde, en aan een gemeente die wel trots meldt dat ze een klimaatpact heeft ondertekend, maar de daad niet bij het woord wil voegen...