De Cafetaria van campus Sint-Lucas moet blijven.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Cafetaria van campus Sint-Lucas moet blijven..


Gast

#1

2014-05-07 09:47

Goed initiatief. BLIJVEN TEKENEN IEDEREEN!

Gast

#2

2014-05-07 12:14

Onze campus is al benadeeld ten opzichte van andere campussen van KDG of andere hogescholen, dat wij al niet écht warm eten kunnen krijgen, laat ons nu ook geen broodjes uit automaten moeten halen... Wij willen ook een studentenrestaurant hoor!

Gast

#3

2014-05-07 14:34

Die lekkere tomatensoep betekent alles voor mij!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-05-08 08:31



Gast

#5

2014-05-09 18:19

ik hou van mensen niet van machines, en gun die arme hardwerkende studenten nu toch ook eens iets, en wat met de mensen die er werken, die mogen ineens weer iets anders gaan zoeken zeker, komop voor een leefbaar, studentvriendelijk Sint-Lucas, houden die cafetaria en de mensen die er werken!!!!!!!!

Gast

#6

2014-05-14 08:33

De Cafetaria MOET BLIJVEN! Hij mag van mij ook langer open blijven. Als je na 14H komt is hij dicht en kan je geen eten maar krijgen. Het eten uit de automaten is echt niet te eten, ongezond en kost ook nog eens veel te veel. De cafetaria is niet alleen een plaats voor eten te halen maar ook een plaats die bij de school hoort; een ontmoetingsplaats. Het is fijn om door iemand geholpen te worden waaraan je alles kan vragen. DE CAFETARIA MOET BLIJVEN!

Gast

#7

2014-05-24 13:57

Voor iedereen wat wils daar,
Gezonde verse broodjes & lekkere tussendoortjes.
En betaalbaar voor iedere student/leerling!
Cafetaria moet dus zeker blijven!