Behoud het toervaartnet

Behoud het toervaartnet / Mededelingen / Deelname watersportpanel / Opmerkingen


Gast

#26

2014-04-29 21:32

Mooi resultaat !
Toch raar dat je met petities moet komen voor iets wat een normaal mens niet in zijn hoofd zou halen?
En wat te denken van die idiote windmolens in het IJsselmeer? Ook een korte termijn politiek waarvan niemand in het resultaat geloofd en waarbij de schade aan de watersportsector maar op de koop toe wordt genomen omdat we aan een theoretische norm moeten voldoen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-04-30 06:10



Gast

#28

2014-04-30 06:19

Ik als watarsporter en havenbaas vrees dat bij nog meer beperkingen en hogre kosten van uit het rijk, de lol van de watersport der een beetje afgaat.

Dit zou ik als watersporter ontzettent jammer vinden!

Vlak verder ook niet de bedrijfssector uit waar wij in werkzaam zijn. Hier zullen waarschijnlijk vele banen in verloren gaan, dit kost het rijk eerder dan dat het opleverd!

Met vriendelijke groet,

Jaap van Driel

Jachtwerf de Boeier b.v.

Gast

#29

2014-04-30 07:02

Het is belangrijk dat ook de belangen van de watersporters worden meegenomen in de afwegingen als het gaat om de Nederlandse vaarwegen. Daarom ben ik gaarne bereid om deel te nemen aan dit Watersportpanel. Groeten van Annemarieke van der Meij

Gast

#30

2014-04-30 07:44

Stop met het verhuizen tussen Brussel en Straatburg van het Euro-parlement en gebruik dit geld voor het vaarwegennet in Nederland en Belgié

Gast

#31

2014-04-30 08:00

Erg vervelend dat op deze website ongevraagd oppopt: Belangrijke mededeling. Uw pc werkt niet optimaal. Mijn pc werkt bevredigend en ik wens dergelijke mededelingen niet te ontvangen. Vandaar dat ik nu ook geen behoefte meer heb om uw petitie te ondersteunen. U zou moeten weten dat dergelijke mededelingen doorgaans ongewenste rommel op de pc zetten om maar van virussen te zwijgen.

Gast

#32

2014-04-30 14:58

Bevaarbaarheid: komende van de Eem is het niet meer mogelijk via de jachtbebakkening te varen naar de vaargeul richting Spakenburg. Waar je ook vaart je loopt telkens in de waterplanten, (Schroef vol in het water duiken en de Schroef leeghalen, leuk werkje voor jonge lui maar voor een 75 jarige niet meer). Wil je vanuit de vaargeul naar het eiland Pierland Veluwe meer (Mooiste eiland van de Randmeren) loop je vast in de waterplanten. Het is echt NIET leuk meer elk jaar wordt het erger en erger en hele kleine stukjes worden gemaaid.


Gast

#33

2014-05-01 16:34

Ik begon mij aan te melden voor het panel. Ik heb geen boot meer, dus bleek het niet praktisch om aan het panel deel te nemen, gezien de vragen op het aanmeldingsformulier. Mijn sympathie heeft het zeker. Nico Boon

 


Gast

#34

2014-05-02 13:33

7610 valt mij eigenlijk een beetje tegen met zoveel watersporters in Nederland

Gast

#35

2014-05-04 10:25

De noodzaak van een water transport ruimte in de vorm zoals die nu ook bekend is,en gelijk de ruimte voor de watersporter,en de inkomsten voor midden en klein bedrijf,Wat als de wegen verstopt zijn,trein het weer eens niet doet enz.Beleid den Haag alleen voor regels die niet werken,transport minister?

Gast

#36 reactie op petitie

2014-05-04 11:08

Beste mevrouw Ross,
ik heb van harte deze petitie getekend. Het aantal reacties vind ik wat tegenvallen, maar beter iets dan niets. Ik wil in de toekomst graag deelnemen aan het 'Watersportpanel". Gezien het feit dat wij begin volgend jaar met pensioen gaan zullen wij veel op het water vertoeven en veel zien.
Ik wens u veel succes in de toekomst met dit bijzondere en goede werk.
Met vriendelijke groet,
Willem Saaij

Gast

#37

2014-05-05 07:12

Ik doe graag mee,

Koos Brochard

Koos@brochard.nl

Gast

#38 toerroeien

2014-05-08 16:25

Zo de reacties te zien, gaat het meeste over zeil- en motorboten. Maar ook de toerroeiers willen blijven varen. In het Groene Hart gaat steeds meer vaarwater verloren aan zogenaamde drasgebieden voor vogels. We hebben echt al genoeg ganzen in NL. Waar we jaren konden roeien tussen diezelfde natuur zonder problemen, wordt nu meer en meer afgesloten of vaarwegen dusdanig versmald, dat er alleen een kano door kan. Ook toerroeiers zijn toeristen en brengen geld in het laadje van plaatsen in de buurt. Dus wateren moeten voldoende breed blijven (min. 8 meter). Blijf strijden.

Gast

#39

2014-05-12 12:29

Wij willen mee doen, mvgCor Visser