Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#926

2014-03-20 22:40

het wordt tijd dat Nederland weer een tolerant land wordt! Geert Wilders en de zijnen zijn al jaren bezig met een ziekelijk makende vorm van racisme en discriminatie.
Ik ben Nederlander en mét mij allen die een Nederlands paspoort bezitten, wat voor geloof of
uit welk land je ouders ook komen.
ik hoop dat eindelijk miljoenen Nederlanders hun stem nu eens zullen laten horen.
Saskia Boot

Gast

#927

2014-03-20 22:40

Niet meer faschism tegen marokaans weg wilders

Gast

#928

2014-03-20 22:40

Ik geef les op een multiculturele school met nederlandse kinderen. Dat deze kinderen een andere geschiedenis hebben, andere geloven, andere talen , andere gebruiken hebben, dat maakt mij niet uit. We zijn allemaal nederlanders. Ik ben trots op ieder kind wat ik les geef en op alles wat zij bereiken, ongeacht of dit kind uit marokko/turkije/somalië/nederland/duitsland of waar dan ook vandaan komt. Ik heb kinderen in de klas die zeer hoge scores halen, waarvan beide ouders werken en die 'marokkaan' zijn. Ik ben trots om deze kinderen met zoveel verschillende culturele verschillende in aanraking te laten komen. Deze kinderen (groep 5: 8 à 9 jaar oud) weten beter hoe het moet dan veel volwassenen die niet zelf na durven te denken. Bij werkt een kind wat van het woonwagenkamp komt samen met een marokkaanse meid, met een bosnische jongen en een nederlandse juf. Zo hoort het. Mijn kinderen geven het voorbeeld. Wanneer gaan volwassenen, die een voorbeeld moeten zijn voor de volgende generatie, inzien dat we meer bereiken door samen te werken in plaats van elkaar kapot te maken?

Gast

#929

2014-03-20 22:41

Als een land in een crisis zit is het heel gemakkelijk een zondebok te vinden, het gevaarlijke van wat er hier gebeurd dat een stel makke schapen klakkeloos roept wat een mannetje zegt die aan een verschrikkelijk vorm van grootheidswaanzin lijd.Haat en verdeling zaait ons land is zo mooi en zo leuk juist door dat we verschillend en toch weer zo gelijk zijn. Niemand en dan ook niemand heeft het recht zo met burgers om te gaan.

Gast

#930

2014-03-20 22:42

Schandalig dit is discriminatie

Gast

#931

2014-03-20 22:43

Hitler in the making...

Gast

#932

2014-03-20 22:43

Ik schaam mij soms om een blanke nederlander te zijn

Gast

#933

2014-03-20 22:43

Kom op mensen, wees blij met Wilders. Die man is zo doorzichtig... Als er een politicus geweest was met meer charisma en een beter verhaal en (sorry) een minder limburgs accent, dan was dat veel gevaarlijker geweest.

Gast

#934

2014-03-20 22:44

Wilders is een walgelijke man!!

Gast

#935

2014-03-20 22:46

Wij zullen zien wat de rechters van deze mooie land te zeggen hebben.
Anita

#936 Re:

2014-03-20 22:47

#9: - Mooi verwoord! 't Is een schande!

 


Gast

#937 Re:

2014-03-20 22:48

#12: -

Serieus? We plukken nu nog de wrange vruchten van de moorden op Fortuyn en hoe heet die andere knakker ook alweer wiens naam ik in de genade van de oude dag vergeten ben?

 


Gast

#938

2014-03-20 22:49

Wie wind zaait zal storm oogsten...
Vrijheid van meningsuiting betekend niet dat je maar mag zeggen wat je wilt. Want sommige dingen wat je wilt gaat tegen de medemenselijkheid in, en de grondrechten van ieder mens: Elkaar liefdevol met respect en eerlijk behandelen en niet kwaad te spreken. Dat zou ieder mens moeten hebben, maar helaas is Wilders over die grens gegaan.
diny damen
Gast

#939 Re:

2014-03-20 22:49

#932: -

Nou ik ook, belachelijk dat wij ons moeten schamen voor zijn uitspraken !!!


Gast

#940

2014-03-20 22:50

ik schaam me om zo nederlander te zijn ..vrijheid van menings uiting ..ja gelukkig ..dan kun je onderschijd maken

Gast

#941

2014-03-20 22:52

Goed werk! Mooi initiatief! Als Wilders het woord Marokkaan had veranderd in Jood was er nu een internationale chaos. Jammer dat er niet heftig genoeg wordt gereageerd door de Nederlanders.

Gast

#942

2014-03-20 22:52

.

Gast

#943 Re: Re:

2014-03-20 22:53

#23: Gast - Re:

Idd en dat zie je dus: Wilders zaait dus haat, en dus ook hier bij ons, en wij moeten ermee stoppen met zijn spelletje mee te spelen, maar kwaad met goed bestrijden, en deze man voor het gerecht halen en gewoon serieuze sancties opleggen dat hij dit soort dingen gewoon niet meer mag zeggen, het is een schande voor het land dat zo'n man maar mag zeggen wat hij wilt. Anders kan iedereen wel een discriminerende boel of eigenbelang politiek van maken... maar dat is niet waar de politiek is voor bedoeld, de politiek zou de beslissingen op landelijk niveau op een volwassen en eerlijke maar met onderbouwde meningen moeten regelen, en niet dit soort kinderachtige praktijken.

Johan

#944 De samenleving zijn wij zelf!

2014-03-20 22:55

Ik denk dat een fatsoenlijke samenleving, en ik denk nog steeds dat een overgrote deel van Nederland dit is en wil, niet wil dat een enkele schreeuwlelijk de dienst en de cultuur van Nederland gaat bepalen. Het is niet de politiek om deze man die een splitsing wil in Nederland een halt toe te roepen, maar wij kunnen dat zelf doen. Niet wijzen naar anderen die hun verplichtingen kennelijk niet nakomen, maar draag zelf uit welke SAMENleving jouw ideaal is. Samen leven doe je inderdaad samen. En iemand die dit niet wil en bepaalde groepen zonder meer op voorhand uitsluit, is tegen een beschaving die we al jaren koesteren. Laat je dit niet afpakken want het is van ons en van niemand anders. Kom je al een PVV-er tegen, ga het gesprek aan. Vraag hem of haar waar hij voor staat. Want hij of zij voor staat, wat hij of zij belangrijk vindt. Probeer iemand niet te overtuigen maar het is al geslaagd als je iets ter overweging meegeeft. Doen dus. De samenleving is van ons. De samenleving dat zijn wij! Koester het en draag het uit!

Gast

#945

2014-03-20 22:57

Dat er veranderingen moeten plaats vinden vindt ik zekers, maar ik sta niet achter het poep dat dhr Wilders uit...We leven in een Geciviliseerde tijdperk zou ik zeggen, en het is niet normaal en niet van deze tijd dat zulke uitspraken komen van een politicus die ons land vertegenwoordigt en zie het dan ook als een gebrek aan hersencellen bij de dhr Wilders...En ook al verschuilt hij zich achter een masker, het is en blijft een nar en niet meer en niet minder! Zonde dat onze belastinggeld wordt gebruikt door mensen als dhr Wilders die naar mijn inziens een heftige narcist moet zijn die zijn zin wil hebben en anders wel negatief aandacht zoekt!...Dus dhr Wilders stop met poep praten en gedraag je als een echte politicus en doe wat wij van jou verwachten, zet je in voor goede dingen in een sociaal cultureel samenleving waar we in leven, en geloof me, zal je stukken beter staan!

Gast

#946

2014-03-20 22:59

Belachelijk dit. Een grens is duidelijk overschreden.

Gast

#947

2014-03-20 22:59

Nu is het niet de islam waar hij niks van mot weten nu zijn het de Marokkanen, het spijt me Geert maar nu ga je te ver. Ik hoop niet dat hem wat overkomt maar ik vrees dat er toch wat gebeurt en de beveiliging níet kan helpen.
Cootje
Gast

#948

2014-03-20 23:02

Laten we met zoveel mogelijk mensen in het geweer komen tegen deze onbeschaafde en gevaarlijke man.

Gast

#949

2014-03-20 23:04

Marokkanen als zondebokken neerzetten is niet alleen racistisch, maar neigt ook naar fascisme. Stop racisme!

Gast

#950

2014-03-20 23:04

De maat was al vol en de emmer was al overgelopen. En opnieuw klagen we WIlders aan wegens opzettelijke grove directe disriminatie.