Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.

wereldburger

#901

2014-03-20 22:20

Ben niet van Marrokaanse afkomst ,heb diverse jaren in het Midden-Oosten gewoond en gewerkt heb hier goede vrienden aan over gehouden slechte c.q goede mensen vindt je overal maar om mensen op deze manier te benaderen doet mij angst aan jagen en doet mij alleen maar denken aan de opkomst van een"Reich"ten zuiden van ons land.

Gast

#902

2014-03-20 22:20

Hoop dat veel mensen tekenen.

Gast

#903

2014-03-20 22:22

Ik vind dat de heer Wilders echt te ver gaat. Ik ben van Marokkaanse afkomst. Ik ben een voorbeeldige burger. Dat zeg ik zonder te blozen, Is een feit. Wilders is een racist. Ik hoop echt dat alle burgers in Nederland meer verstand hebben, maakt niet uit waar je vandaan komt, wij zijn NIET gelijk maar wel gelijk waardig. Laat jouw stem horen!!. Wij hebben in Nederland niet een type volk die boven andere staat. Ook Wilders is een burger in Nederland en geen persoon die boven iedereen staat. Wij hebben een koning en dat is niet de heer Wilders. Wilders mag alles zeggen maar tot een bepaalde grens. Als ambtenaar weet Wilders dat we art 1 van de grondwet respecteren.
Doe normaal Wilders. Dit is echt niet acceptabel. Jij hebt niet meer rechten dan andere. Stop deze onzin! Ik schaam me erg om de uitspraken en het gedrag van de heer Wilders. Denk na. Wordt je voor betaald door de alle burgers van Nederland. Daar ben ik een van.
Ga het gesprek aan!!!!!

Gast

#904 Anti Wilders

2014-03-20 22:23

Anti Wilders
diny damen
Gast

#905

2014-03-20 22:23

er zijn fatsoensgrenzen en die heeft Wilders mijn inziens ver overschreden, dit heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken !!! ik ben een geboren en getogen Nederlandse vrouw en ben hier echt boos over !!! 
"Geert vergeet nooit wat je zaait zal je oogsten" je hebt jezelf zo geisoleerd dat je de grip op de werkelijkheid
verloren bent, je lijdt aan grootheidswaanzin !!! je denkt dat alles wat jij zegt en doet geoorloofd is, ik heb
nieuws voor je: dat is dus niet zo !!! ook wij Nederlanders pikken jou debiele gedrag niet meer.


Gast

#906

2014-03-20 22:23

Wilders moet weg!!!!!!
HIJ heeft geen respect met alles

Gast

#907

2014-03-20 22:23

Dit kan absoluut NIET

Gast

#908

2014-03-20 22:23

vieze Wilders moet weg!!!!!!!!

Gast

#909

2014-03-20 22:24

Alhoewel ik zelf in Engeland woon, schaam ik me dood om te horen dat deze opmerkingen door een mede-Nederlander zijn gemaakt. Ik heb altijd aangenomen dat Nederlanders een tolerant volk zijn. Dit is schandalig!

Gast

#910

2014-03-20 22:25

Helemaal klaar met deze man. Hoog tijd dat er iets wordt gedaan aan mensen , die in onze samenleving aanzetten tot haat en discriminatie.

Gast

#911

2014-03-20 22:25

Succes Nederland!

Gast

#912

2014-03-20 22:26

Dit kan en mag écht niet!!!

Gast

#913

2014-03-20 22:27

Deze man moet psychiatrisch onderzocht worden....gedwongen.

Gast

#914

2014-03-20 22:29

Lelijkder wilders moet verwijderen uit onze land NEDERLAND!!!!!

Gast

#915

2014-03-20 22:29

Wilders wordt beveiligd door de staat (de belastingbetaler dus) waarom de beveiliging niet opheffen als hij toch doorgaat met zijn gestoorde opmerkingen waardoor beveiliging nodig is.

Gast

#916

2014-03-20 22:31

Ik doe aangifte tegen Geert welders.

Gast

#917

2014-03-20 22:31

hij gaat naar DE HEL lekker voor hem. hij dacht dat hij een goede woorden heeft MAAR neeeee

hij maakt onze marokkaanse nederlands en buitenlanden kapot leven. hij bemoeit zich er mee overal rot op stinkt varkenkop wilders

Gast

#918

2014-03-20 22:31

ik ben het met de schrijver van de petitie eens dat wilders terug gefloten moet worden, hij beledigt al zoveel jaren andere bevolkingsgroepen dat daar nu eens een einde aan moet komen. het is gewoon te gek voor worden dat 1 man zoveel mensen tegen andere bevolkingsgroepen kan opzetten

Gast

#919

2014-03-20 22:34

Helemal mooi

Gast

#920

2014-03-20 22:34

Ik ben hier helemaal mee eens.

Gast

#921

2014-03-20 22:34

ik moest mijn emailadres invoeren, om deze petitie te kunnen ondertekenen. Dat vind ik niet okay, heb het wel gedaan maar gelieve mijn emailadres te vernietigen

Gast

#922

2014-03-20 22:35

De uitspraak van Wilders leid aanzet tot vreemdelingen haat en discriminatie.

Gast

#923

2014-03-20 22:36

Wilders is dom en onwetend.
Al de racisten trouwens.
Ze willen de allochtonen uit het land.
Maar hallo, als ze weg zijn dan is dit land niets meer waard.
Zij zorgen dat de economie draait.
Zij zullen voor de pensioenen zorgen later.
Zonder hun is dit land failliet.
Use it or lose it!
Denk na mensen, denk na ..


Gast

#924 Re:

2014-03-20 22:37

#903: -

Dit vind ik één van de beste reacties.

Ik heb een groot deel van de reacties gelezen en ik word een beetje blind voor 'kijk mij eens verontwaardigd zijn' reacties. Een multiculturele samenleving geeft natuurlijk problemen. Of eigenlijk: we zijn geen multiculturele samenleving, maar een maatschappij waar sinds een paar decennia ook weer een nieuwe groep mensen vanuit een andere cultuur bij is gekomen. De eerste generatie komt werken, de tweede en derde (daar zijn we nu zo'n beetje) staat met één been in de in dit geval marokkaanse cultuur van 40 jaar terug en het andere in het nederland van de 21ste eeuw. Vind je het gek dat er problemen ontstaan... Waar Wilders mis gaat is dat hij de problemen wel signaleert, maar dat op wil lossen door een hele bevolkingsgroep te  stigmatiseren.

En natuurlijk, ik discrimineer ook. Ik probeer in ieder geval rekening te houden met iemands achtergrond, of dat nou gebaseerd is op nationaliteit, sociale achtergrond, geslacht, lichamelijke conditie.. Daar is op zich niets mis mee. Aan de andere kant discrimineer ik ook weer niet. Ik zie hier ook een paar keer geloof voorbij komen en ik ben net zo kritisch naar een moslim als naar een christen. Als Wilders de islam een gevaarlijke ideologie noemt kan ik daar heel ver in meegaan, wat overigens ook geldt voor het christendom en andere religies. Ideologieën en zeker ook religieuze ideologieën, zijn niet gevrijwaard van kritiek. Maar om mensen te schofferen (mooi woord) op basis van de locatie waar ze toevallig geboren zijn.. Dat slaat gewoon nergens op.


Gast

#925

2014-03-20 22:38

het is goed dat dit wordt gedaan. het is pure haat tegen marokanen. wat wij nu moeten doen is op de juiste manier hier een einde maken en op deze manier is het juiste manier. zonder relles of agressie. dat is juist wat wilders wilt en dat moeten we zeker niet doen. houd jullie rustig en laat zien dat we 1 zijn.