Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Als Nederlander van Oostenrijkse, Duitse, Noorse en Friese komaf en moeder van 5 schitterende kinderen die aan die mix nog Eyptisch bloed kunnen toevoegen, hoop ik dat iedereen met een beetje gezond verstand deze petitie zal tekenen. Twintig jaar geleden was Nederland een tolerant land dat openstond voor iedereen. Ik was trots om te vertellen dat ik uit Nederland kwam. Nu schaam ik me ervoor, want Nederland staat op dit moment synoniem voor intolerantie, vreemdelingenhaat en Wilders. In wat voor land leven wij dat een politicus als Wilders groepen kan stigmatiseren onder het mom van vrijheid van meningsuiting? Wat zien mensen toch in vredesnaam in zo'n kleinzielig geblondeerd persoon, die zo laf is, dat hij niet eens een politiek debat aandurft..
En zeker niet als je anderen daarmee kwetst. Gek eigenlijk dat Wilders zelf zo'n groot ego heeft dat hij denkt wel anderen te mogen kwetsen maar zelf niet gekwetst mag worden (bijvoorbeeld in de vgl met Hitler). Dan is hij boos.
stoppen rasiste
geert wilders moet normaal doen het is geen democratie zoek ander manieren als je wilt 1er worden succes
i
En dat meen ik serieus. Het feit dat er iemand als Wilders is, maakt een maatschappelijk onderbuikgevoel zichtbaar. Dat is beter dan dat het onder de oppervlakte broeit.
Dus Wilders, hou op met stoken, haat zaaien en stop met het aanvallen van deze groep.
Zoals u zich bedreigt voelt na het zien van die video, zullen deze mensen zich bedreigt voelen door uw uitspraken, want u wilt ze wegsturen uit hun wijken. Wordt toch eens wakker!
| This discussion has been closed. |