Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#776

2014-03-20 21:00

Ik vind dat geert wilders discrimineerd en wat hij zegt is geen mening uiting.
Een politieke partij hoort een voorbeeld te zijn voor zijn bevolking, en de samenleving op een juiste manier te steunen.

Ik zeg stop tegen discriminatie!!

Gast

#777

2014-03-20 21:01

Wilders mag zich voor de rechter verantwoorden, hij zet aan tot haat en verdeeltheid in de samenleving, zijn belofte in Den haag zal hij niet waarmaken, want dat KAN hij helemaal niet. Maar ik ben letterlijk ziek van zijn speech en de racistische haat in de positieve reacties die ik op zijn speech heb gelezen. De aanstichter moet ter verantwoording worden geroepen voor het leed dat hij aanricht!

Gast

#778 Geert wilders

2014-03-20 21:01

Ik zeg stop tegen discriminatie

Gast

#779

2014-03-20 21:01

Dit Moet ophouden.

Gast

#780

2014-03-20 21:02

Lastig, zo' n Wilders!
Maar Mohammed heeft ooit gezegd:
Een volk krijgt de leiders die het verdient
En Wilders werd gekozen door het volk dus deugt het volk niet!

Gast

#781

2014-03-20 21:02

Goed bezig:-) Minder Wilders in Nederland!
voorbijganger

#782

2014-03-20 21:05

Ik ben niet van Marokkaanse afkomst. Wat Wilders doet kan door geen weldenkend en goedwillend mens worden goedgekeurd. Heb medelijden met dit mens dat zo is afgedwaald. Ga er alstjeblieft niet mee in gevecht. Haat valt alleen uit te roeien door het dood te zwijgen. Maak Wilders geen martelaar voor zijn volgers, maar een zielig mannetje waar niemand meer naar luistert. Er zijn genoeg weldenkende en goedwillende mensen om je positieve aandacht op te vestigen.

Gast

#783

2014-03-20 21:05

Wilders opmerkingen gaan van kwaad tot erger en zijn
voor mij nu een grens gepasseerd. Deze haatzaaierij moet gestopt worden.

Gast

#784

2014-03-20 21:06

voor de vrijheid in NL...voor IEDEREEN!!

Gast

#785 Re:

2014-03-20 21:06

#780: -

Hm, laten we vooral Mohammed niet in de discussie brengen..

Maar hoe bedoel je gekozen? Hij is niet president. We hebben hier een representatieve democratie en de PVV vertegenwoordigd een deel van de bevolking. En van dat deel stemt een deel ook PVV vanuit onvrede of protest.

Je opmerking is dus eigenlijk ook ongenuanceerd en mogelijk discriminerend. Uit irritatie misschien (en dát kan ik wel begrijpen)

John

#786 Geert Wilders

2014-03-20 21:07

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Artikel 1 van de Nederlandse grondwet.

Gast

#787

2014-03-20 21:09

Jarenlang zwoeg ik extra hard omdat ik en een vrouw ben en een met een buitenlands uiterlijk en naam. Ondanks dat mijn geboorteplaats Nederland is en ondanks mijn Nederlandse nationaliteit is de discriminatie en zijn de vooroordelen niet te harden. Wilders maakt het ons allochtonen niet makkelijker door haat te zaaien. Wat als zijn volgers zijn woorden letterlijk overnemen? Wat als ze in opstand komen tegen ons omdat Wilders het zegt? En wat maakt hem meer mens om te zeggen dat personen uit een bepaald land minderwaardig zijn? Een bekrompen en haatzaaiende visie als deze moet gestopt worden. En wel nu!!!

Gast

#788

2014-03-20 21:10

onvoorstelbaar dat een Nederlandse burger ,zelfs als het een politicus is ,een dergelijke uitspraak meent te moeten bezigen en/of meent dergelijke uitspraken te mogen bezigen . pure aanzetting tot algemene onrust ,ophitsing , discriminatie enz. enz.
hebben we na 40/45 en de crisis jaren daarvoor nog steeds niets geleerd ?? Deze nep ariër met zijn op dictatoriaal wijze geleide partij moest eigenlijk verboden worden . kortom echt walgelijk , verwerpelijk en zeker grens overschrijdend !!!

Gast

#789

2014-03-20 21:10

Ik ben Nederlandse maar woon al jaren in Engeland. Al mijn familie woont in Nederland. Ik vind het erg tragisch dat een persoon als Wilders stemmen krijgt. Wat is er gebeurt met tolerant Nederland? Mijn vriendenkring is altijd multicultureel geweest; ik vind dat een verrijking.
Wilders zaait haat. Dat is onacceptabel. Nederland is een thuis voor vele culturen. Laat dat alsjeblieft zo blijven!

Gast

#790

2014-03-20 21:11

Hoe durft hij Marokkanen in hemelsnaam tweederangs te noemen cq ongewenst als hij bij uitstek de gene is die commentaar heeft op de dubbele nationaliteiten en eist de Marokkaanse weg te gooien.

Gast

#791

2014-03-20 21:11

De manier hoe wilders te werk gaat is niet normaal niet, ik snap niet dat ze mensen in nederland zo blind zijn, hij is precies t zelfde als hitler te herhalen ,
Nederland herdenkt elk jaar de hoeveelheid overledende in de tweedewerledoorlog, maar nu word er niet eens naar gekeken hoe het begon, vind het schandalig

Gast

#792

2014-03-20 21:11

Ik vind dat Geert zwaar gestraft moet worden voor zo een dergelijke uitspraak. Nederland is van iedereen, We laten ons niet wegsturen!

Gast

#793

2014-03-20 21:11

Heel belangrijk om deze petitie te ondertekenen en daarmee een signaal af te geven aan de racisten in ons land dat wij niet (langer) dulden dat landgenoten op grond van hun afkomst worden gediscrimineerd.

Gast

#794

2014-03-20 21:12

Aaaah gerum wilders, hebben Wij de marokkanen jou afgelopen jaren genegeerd wilde jij zo graag aandacht van ONS marokkanen??
zit dat je dwars dat je gewoon niks niemand bent,, aaaahh gerummm, NOU dan geven WIJ de marokkanen jou wel aandacht die je zo graag wilt !!

BTW marokkane terug na ons land,
jij moet zelf terug in je MOEDERSE BUIK!!

#nederlandse paspoort #geboren in nederland #IK/WIJ blijven hier en gaan niet weg!!

Gast

#795

2014-03-20 21:12

Graag voeg ik mij bij de heer Wijnberg: Hé @GeertWildersPVV, hier een middelvinger van @RobWijnberg #fijnedagnog!

Gast

#796

2014-03-20 21:12

Men zei blaffende hond bijt niet

Gast

#797

2014-03-20 21:12

Iedereen mag een mening hebben. Nederland is een land met vrijheid van meningsuiting. Maar wat meneertje Wilders doet gaat te ver. Eerst was het 'de criminele Marokkanen', daarna was het 'hondenbelasting, dus ook hoofddoekenbelasting!' Dus wij Marokkaanse vrouwen, worden vergeleken met dieren. En nu zijn het ALLE Marokkanen. Ik vind dit niet kunnen, Wilders is een RACIST. Racisten horen niet thuis in de politiek, althans mijn mening. Wat de rest van de menigte ervan vind weet ik niet.. :)

Gast

#798

2014-03-20 21:12

Geert wilders mag niemand beperken!!

Gast

#799

2014-03-20 21:14

Idioot wilders
Pippe

#800 TROTS

2014-03-20 21:15

Het maakt me niet uit waar je vandaan komt. Het maakt me niet uit of je binnen mijn landsgrenzen of daarbuiten bent geboren. Het maakt me niet uit of je je haar blondeert of met henna verft. Het maakt me niet uit of je hetero of homo bent. Het kan me niets schelen of je in een goddelijk wezen of in niets gelooft. Laat staan dat het me kan schelen hoe jouw allerheiligste heet.

Wat me wel uitmaakt is hoe JIJ je gedraagt als je mij tegenkomt. Het kan me schelen of jij mij respecteert als ik met mijn vrouw hand in hand loop door de stad. Het kan me schelen of je me wel of niet naroept, het kan me schelen of we samen kunnen werken, elkaar kunnen respecteren om wie we zijn en of we elkaar kunnen vrijlaten in onze eigen keuzes. Dat maakt mij uit.

Het is ons land.
Daar wil ik trots op kunnen zijn.
Gisteren lukte dat even niet. Vandaag weer wel. Dankzij jullie allemaal.

DANK JE WEL MEDELANDERS!!!