Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#326

2014-03-20 16:40

Verschrikkelijke woorden.

Gast

#327

2014-03-20 16:41

De heer Wilders hoort niet thuis in een fatsoenlijk land als Nederland
Nederland

#328 Re: Re: gelijk

2014-03-20 16:43

#312: - Re: gelijk

Hij schopt tegen vast geroeste normen en waarden aan.

Misschien is dat wel nodig .

Kijk eens om je heen .

Ben het met je eens dat deze man helaas!!!! grond en reden zoekt/heeft om zo te keer te gaan.

Hij bestaat dankzij de bevolkingsgroepen die dit land jammer genoeg verzieken.

Als bepaalde normen en waarden ook worden nageleefd die hier in Nederland gelden ! dan zou deze partij gewoon verdwijnen.

Dast deze partij bestaat komt door de angst en onvrede met hoe het thans gaat.


Gast

#329

2014-03-20 16:43

Hij is nu echt te ver gegaan

Gast

#330

2014-03-20 16:44

Geert Wilders Zou naar zichzelf moeten kijken
Bezorgde Nederlander

#331 ik ben voor uitzetting criminelen met 2 paspoorten

2014-03-20 16:44

Wat GW zegt is allang waarheid het word helaas alleen niet vaak toegepast.

ik ben van mening dat IEDEREEN met 2 nationaliteiten/paspoorten bij crimineel gedrag het Nederlandse paspoort afgepakt moet worden en terug gestuurd moet worden naar het land waar ze nog een paspoort van hebben.

Als je 2 paspoorten hebt ben je GEEN nederlander, dan kies je voor de luisten van het nederlanderschap en niet ook voor de lasten die je in je oude land hebt met het een Nederlands paspoort.

WIJ NEDERLANDERS geven mensen een kans om een bestaan in nederland op te bouwen volgens onze wetten, regels en de daar bij behorende cultuur.

mensen met 2 paspoorten MISBRUIKEN onze gastvrijheid en dienen ongeacht (gezins)situatie direct na uitzitting van de strafmaat het nederlanderschap ontnomen te worden en als ongewenst vreemdeling te boek te komen.

dat GW hier Marokanen in aanhaalt is te begrijpen zijn zorgen ook voor 75% van de overlast en hebben daar mee in mijn ogen (en de andere meerdere paspoorten bezitters) geen respect voor onze samenleving.

ben met veel van GW niet eens maar met dit punt slaat hij de spijker op zijn kop

Gast

#332

2014-03-20 16:44

Wilders leeft al jaren in afschuwelijke omstandigheden, het maakt dat zijn blik op de samenleving steeds cynischer en harder wordt.

Gast

#333

2014-03-20 16:44

Vrijheid van mininguiting is een ieders recht, maar ook een bedreigen voor de samenleving. Vrijheid van meningsuiting gaat alleen maar samen met fatsoen en respect. Wil je onze steden, provincies of land besturen of regeren, dan kan dat alleen als je dit doet met respect voor alle Nederlanders.

Gast

#334

2014-03-20 16:47

Schandelijk. Doet me denken aan een bepaald persoon in 1939 met de vraag aan het sympathiserende klootjesvolk : wolt ihr den totalen ......... enz..
Heel beangstigend dat een deel van de bevolking In 2014 nog steeds niets geleerd heeft van haat zaaiierij tegen een bevolkingsgroep.

Gast

#335

2014-03-20 16:49

Genoeg geweest met al zijn haat tegen marokkanen en de islam.
Gast

#336

2014-03-20 16:50

Mijn grootvader heeft de kampen niet overleefd, zodat we dit nu kunnen of mogen accepteren.

Gast

#337

2014-03-20 16:51

Wilders heeft publiekelijk geschoffeerd, niet alleen de Marokkaanse gemeenschap is de dupe hiervan maar de hele Nederlandse samenleving. Deze man heeft aandacht nodig, geef hem aandacht in de rechtbank!
Han

#338 verlies

2014-03-20 16:52

Geertje slaat weer eens op zijn tamtammetje en gaat opnieuw de grenzen van fatsoen te buiten. Dat zijn we inmiddels van hem gewend -de beste man heeft geen fatsoen- maar we zijn er ook klaar mee. Misschien kunnen we hem gedwongen op laten nemen in een gesloten inrichting omdat zijn psychopatische stoornis een gevaar vormt voor de samenleving en zichzelf.
Een klein lichtpuntje mensen: De PVV heeft in Almere en Den Haag stemmen en zetels verloren. Nog steeds veel te groot, maar groter wordt het niet.

Gast

#339

2014-03-20 16:53

Nooit had ik gedacht dat ik een klacht zou moeten indienen tegen een Nederlandse politicus, nog nooit heb ik mij zo geïntimideerd gevoeld, nog nooit heb ik gedacht bang te zullen worden voor haatzaaing hier in Nederland. Maar toch is het op een of andere manier zo ver gekomen helaas dat ik dit toch moet doen. Naar aanleiding van wat ik en miljoenen andere kijkers gezien hebben hoe Wilders zijn toespraak hield, zijn velen geschockeerd over hoe hij zijn publiek heeft toegesproken over of er minder marokkanen moeten komen in Nederland. Overduidelijk dat dit haatzaaing veroorzaakt naar het marokkaanse volk toe. We weten allemaal dat Nederland vrijheid van meningsuiting ondersteund, maar om nou een bep. volk wat graag leeft in Nederland zonder enige "geldige" reden weg te willen. Gaat mij echt te ver het doet mij als Nederlandse marokkaanse burger enorm pijn om zulke dingen te moeten aanhoren of zien. Ik weet dat er een groep bestaat onder de marokkanen die aan criminaliteit doen. Maar dan nog welke niet-marokkaanse doet dit tegenwoordig ook niet? Het heeft niks met de marokkanen in zijn geheel te maken, maar de criminaliteit in zijn geheel. Jah daar mag Wilders er wat aan gaan doen, maar om alle marokkanen in zijn geheel weg te willen uit Nederland omdat heer Wilders het niet graag met ons heeft, maar dan ook nog zijn aanhangers tegen ons op te duwen, dat is wat al mijn vertrouwen in Nederland enorm heeft beschadigd. Ik voel mij steek gediscrimineerd.

Gast

#340

2014-03-20 16:54

Yjih

Gast

#341

2014-03-20 16:54

Weg met Geert Wilders, hij moet zo snel mogelijk de politiek uit, wat een bedreiging voor Marokkanen.
Deze mensen zijn net zo goed als ons ook geschapen door God, zij zijn gelijk als ieder ander levend schepsel in de wereld!
Jantje

#342

2014-03-20 16:54

Ik ben absoluut voor vrijheid van meningsuiting, maar wel zoals bedoeld in de Algemene Verklaring van de Rechten van de Mens. Wat Geert Wilders doet heeft hier al lang niets meer mee te maken. En ik ben nog veel meer voor artikel 1 van de grondwet: het gelijkheidsbeginsel.

Gast

#343

2014-03-20 16:55

Wilders lij
Iemand

#344 Geef geen aandacht

2014-03-20 16:55

Dit is juist wat Wilders wilt, geef er geen aandacht aan dan is het zo voorbij, en overdreven reageren is ook een vak he, laat het langs je gaan.
Gebeurt toch niks mee ;)

Gast

#345

2014-03-20 16:56

Achtelijke vent, hoopelijk krijgt dit nog een staartje

Gast

#346

2014-03-20 16:56

Wilders moet opassen met zijn uitspraken. Dit kan echt niet.

Gast

#347

2014-03-20 16:57

Hij moet de bak in.

Gast

#348

2014-03-20 16:57

Rasisme is een vorm van achterlijkheid

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-03-20 16:58



Gast

#350

2014-03-20 16:58

goed initiatief! laat je stem horen!