Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.

troll

#2551 pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer

2015-01-15 19:06

Geert is atheist. hij beledigd geloven en hij is boos op de hele wereld. hij kan niet tegen politieke correcte reacties daar word hij boos om en zecht ie dat je een zieke geest hebt. volgens mij mag meneer even naar een psygiater. ik neem hem ook niet meer serieus. ik ben zijn discriminatie punten zat en ik wil deze tactieken nooit leren, daar blijf ik ver uit de buurt vandaan. als ik hem ooit tegen kom zeg ik dat ie moet terug gaan naar zijn eigen land.hij is indo

Sloopkogel

#2552 Re: pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer

2015-01-15 21:16

#2551: troll - pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer 

 Nou nou nou....je trekt van leer?

Je begrijpt er volgens mij geen moer van.

leer eerst te begrijpen wat Geert bedoelt.

als jij als moslim gewoon normaal doet en lekker met de maatschappij meedoet is er niks aan de hand. kijk naar de chinezen, naar de indonezen, de jappers en tig meer culturen die naar Nederland zijn gekomen. Met heel veel cuturen geen last. Maar wel met een cultuur waarin de Islam bovenaan het lijstje staat,

 

 


Anonymous

#2553 Re: Re: pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer

2015-01-15 22:04

#2552: Sloopkogel - Re: pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer 

 Wat zei hij dan dat hij gaat zorgen voor minder Marokkanen in Den Haag en in Nederland? Lijkt me dus duidelijk dat Geert zelf niet zegt wat hij bedoelt. Dat, tenminste, was toch wat hij duidelijk wilde maken tijdens de persconferentie na het "Minder"-incident: hij bedoelde niet wat hij zei. En zelfs daar had-ie twee dagen over moeten denken.

Enig idee hoe blij Nederland destijds was met al die Chinezen, Indonesiërs, Surinamers, Antillianen? En wat denk jij dat de volgende doelgroep is in de etnische zuiveringen van Greet?

"Met een cultuur waarin de Islam bovenaan het lijstje staat". De islam is één cultuur? Welja, allemaal hetzelfde. De Marokkaan is precies hetzelfde als de Turk, de Afghaan, de Irakees, de Syriër, de Indonesiër.

Als je al meent iets te moeten zeggen over mensen, verdiep je dan eerst eens in ze.


Gast

#2554

2015-02-04 09:54

En ik stem 18 maart op Wilders, de tyfus met jullie haatbaarden en kopvoddenvolk.


Gast

#2555 Re:

2015-02-04 18:13

#2554: -  

 Als je per se je stem wil weggooien…

Oh, en nog de tyfus met je haatzaaiers en andere tokkies.

gast

#2556 Re:

2015-02-15 07:32

#2554: -  

 Vroeger (1940-45) hadden ze ook een naam voor pvv-ers......ander naampje, zelfde jasje...zelfde verhaaltje.."ze zijn de schuld van alles". Wat een dom volk.

En maar niet door hebben dat al dat harde roepen het alleen maar erger maakt.


Gast

#2557 Re:

2015-02-17 13:22

#2554: -   …de tyfus met jullie haatbaarden en kopvoddenvolk …

 Vraag ik me toch af wie hier nu eigenlijk haat zaait en angst oogst. Zo te horen doe jij je stinkende best om nog veel haatdragender te zijn dan de meest fanatieke moslim.


Gast

#2558

2015-02-18 15:11

Tja, Nederland radicaliseert. Maar het is extreem rechts dat massaal radicaliseert, niet de moslim. Het zijn de nieuwe bruin- en zwarthemden die niet alleen maar de scheur ver opentrekken, maar ook alweer knokploegen vormen en georganiseerd terroriseren. Tachtig jaar terug in de tijd en we staan met open ogen te kijken hoe dat krapuul het land opnieuw kapot maakt. "Dit nooit meer", zeiden we in 1945, maar het is wel alweer zover.

Wordt het niet tijd dat de rest van Nederland daadkrachtig stelt dat wij dit niet opnieuw laten gebeuren? Dat we de neofascisten en neonazi's niet langer gedogen, maar een halt toe roepen aan hen die doelbewust de maatschappij proberen te ontwrichten om weer greep te krijgen op de politiek, op ons dagelijks leven, op ONS.


Gast

#2559 Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims

2015-02-27 18:29

Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims


Gast

#2560 Re: Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims

2015-02-28 18:44

#2559: - Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims  

 Wedden van niet? Want je wordt vierkant uitgelachen. Hier en op het politiebureau. Het is dus duidelijk dat jij de achterlijke bent endegene die haat zaait.


Gast

#2561 Re: Re: pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer

2015-03-03 13:27

#2552: Sloopkogel - Re: pvv zijn tokkies - daar is de nederlander weer 

 Wat Geert bedoelt is: blijf lekker op mij stemmen, dan kan ik hier blijven zitten en heb voor de rest van mijn leven een goede boterham. Jullie pensioentje heb ik al verkwanseld, omdat ik dan eventjes met de grote jongens mocht meepraten, maa dat van mij is verzekerd. Heb ik toch goed geregeld voor mezelf? Blijven jullie maar dom, dan let ik wel op mijn centen.

Dat is wat Geert bedoelt.


Gast

#2562

2015-03-14 20:09

Wilders for president! Fock jullie allemaal. Pieperds


Gast

#2563 Re:

2015-03-14 20:19

#2562: -  

 Ben ik meteen voor!

 

Uiteraard moet Wilders dan wel emigreren, want Nederland kent geen president, maar wie ligt daar nou wakker van? Wilders for President, ver, ver weg.


Gast

#2564

2015-03-16 07:37

De vrijheid van meningsuiting is niet gediend met discriminatie en belediging

Gast

#2565

2015-03-20 18:22

Ik ben vel tegen racistisch taal van wilders over marokkaanen en over zijn grapjes over Islaam.

Gast

#2566

2015-04-30 17:42

 Ik haat hem


Gast

#2567 Re:

2015-05-02 21:32

#1715: -  

 lekker he


Gast

#2568

2015-06-19 19:24

IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS

IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS

 

IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS

IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS

IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS


Gast

#2569 Re: Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims

2015-06-19 19:31

abcdef

#2559: - Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims  

 DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch Defence Lego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch Defence Lego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS
IK DOE AANGIFTE TEGE DE PERSOON ACHTER DE SCHUIL NAAM Double Dutch DefenceLego INPLAATS VAN TEGEN WILDERS 

 

EN IK OOK


Gast

#2570 Re:

2015-06-19 19:32

#2562: -  

 JUIST ZO DENKEN WIJ NEDERLANDERS ER OOK OVER


Gast

#2571 Re: Re: Ik doe aangifte tegen die achterlijke haat Moslims

2015-06-19 19:33


Gast

#2572 Re: Re:

2015-06-19 19:35

#2556: gast - Re:  

 DUVEL OP UIT ONS LAND


Gast

#2573 Re:

2015-06-19 19:44

#2565: -  

 wij willen dat marokkanen weer naar de sahara gaan zij zijn de racisten


Gast

#2574 Re: Re:

2015-06-19 19:46

#2563: - Re:  

 Double Dutch Defence Lego jij kan het voor ons verknallen wij voor jou en je pvda makkers koekje ven eigen deeg vuile NSBer emigreer zelf maar terug naar eigen land


Gast

#2575

2015-06-19 19:50

Tja, Nederland radicaliseert. Maar het is extreem links dat massaal radicaliseert, niet de Hollander. Het zijn de nieuwe bruin- en zwarthemden die niet alleen maar de scheur ver opentrekken, maar ook alweer  georganiseerd terroriseren. Tachtig jaar terug in de tijd en we staan met open ogen te kijken hoe dat krapuul het land opnieuw kapot maakt. "Dit nooit meer", zeiden we in 1945, maar het is wel alweer zover.

Wordt het niet tijd dat de rest van PVV daadkrachtig stelt dat wij dit niet opnieuw laten gebeuren? Dat we de neofascisten en neonazi's niet langer gedogen, maar een halt toe roepen aan hen die doelbewust de maatschappij proberen te ontwrichten om weer greep te krijgen op de politiek, op ons dagelijks leven.