Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Geert W is nu echt te ver gegaan.
Meneer Wilders is offline met deze opmerkingen, nu is het afgelopen met het eventjes regelen en mensen zwart maken voor een stem of om populair te zijn, wat dom, bovendien, alle hier wonende medelanders zijn Nederlanders, zeker na verloop van tijd, soms maanden soms wat langer duss G Wilders over wie heeft u het eigenlijk, dit is zeker, minder PVV-ers dat heeft u fijn geregeld, jammer dat u zo grof bent/doet, maar misschien weet u dat niet eens..
wanneer stoppen we hiermee, en leren we te zien dat we hier tijdelijk op een plekje wonen op deze prachtige planeet. Ik wou dat we er iets mooiers van maakten...
ik ben Belgisch Nederlandse, en schaam me voor deze misselijke haatzaaiende vent.
Mijn oprechte excuses
ik hou van jullie, wereldburgers
Wilders
Iedereen hoort thuis op het stukje grond waar hij woont/werkt/leeft. Wilders echter, is een jongen die GEEN plek op heel de aarde heeft. Net een zieke boom die het ecosysteem wil verstoren. Echt niet. Marokkanen en alle andere identiteiten op dit stukje grond zijn allemaal verschillende kleuren bloemen, maken de tuin alleen maar mooier en mooier, rijker en gezonder.
Wilders is een wild gegroeide tuig en als er iemand uit dit land weg naar de woestijn moet, dan is het deze jongen. De gieren in de Sahara hebben honger, ze lusten je rotte vlees rouw. Hater.
Marokkanen wij Nederlanders houden van jullie, dank jullie wel voor de mooie bijdrage aan de opbouw van het land. Als deze schoft dat niet over zijn lippen kan krijgen, doen wij het wel.
PEACE!
geert wilders
Re:
Voor criminaliteit bestaat zoiets als 'gevangenis'. Marokko is geen gevangenis en in geen enkele wetboek staat dat criminaliteit wordt beoordeeld op grond van je afkomst, wel op grond van je daad.
Wat jij doet en wat Wilders roept kun je criminaliteit noemen. Wat jullie doen is witwasserij van de zwarte ziel. Slechte dingen roepen en dat zegt alleen maar hoe vatbaar jij en Wilders zijn voor haat/ racisme/ discriminatie. Voor jullie zwarte zielen helaas geen medicijn. Lang leve Marokkanen.
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |