Ik doe aangifte tegen Geert Wilders
Neem contact op met de schrijver van de petitie
dewilders depotop
Re:
#1708: - Laat je niet kisten door deze domme onwetende idioot! Deze man geeft alleen om zijn eigen zieke EGO en het kan niet lang duren of dat gaat zich tegen zichzelf keren. Let maar op, dit zullen velen van zijn zgn achterban ook niet pikken! Esther
Re:
Ik voel me niet aangevallen of gediscrimineerd, maar dit moet nu eindelijk stoppen. Ik zie nog steeds huilende mensen tijdens de moord op Pim Fortuijn, maar daar is het wel mee begonnen. Mensen denken niet na. GeertW. oppert maar wat en mensen lopen er maar achterna. DIT is om te huilen! Waar zijn jullie mee bezig. PVV - NEE!
Mensen als Geert Wilders moeten aangepakt worden. Hij moet voor de rechter worden gesleept vanwege zijn discriminerende en opruiende uitspraken, waarmee hij een heel volk beledigt. Gelukkig zijn niet alle Nederlanders zoals Geert Wilders. Ik hoop dat we met deze aangifte succes zullen hebben en dat er heel veel PVV aanhangers het licht zullen zien en op zullen stappen uit zo'n verderfelijke partij.
Dat haat dragende taal niet de taal is van mij. Zo gaan we niet met elkaar om gaan.
Hoe ga ik mijn kinderen, maar ook alle kinderen in Nederland uitleggen dat zij op straat wel eens anders bejegend zouden kunnen worden, omdat ze 'anders zijn '. Wat is überhaupt de definitie van anders zijn ? Wat een bizarre ontwikkelingen, maar het zegt tegelijk iets over ons Politiek Apparaat anno 2014.
Volgens mij heeft dhr. Wilders als mens het enorm zwaar gehad in zijn jeugd en is het tot op heden niet opgelost. Ik lees, hoor en zie een enorme Pijn en Emotie, enorm treurig.
Als coach/trainer zou ik graag iets willen betekenen in het helpen zoeken van een hele goede psycholoog en coach, zodat je na al die jaren de verwerking met jezelf en je ideeën kan aanpakken. It's about time.
Als mens en als moeder wil ik je bij deze graag mededelen dat ik vanmiddag een afspraak heb gemaakt op het politiebureau Doelwater, te Rotterdam. Ik ga aangifte doen, dit doe ik voor mijn kinderen en alle kinderen, mensen of groeperingen, die op welke manier dan ook opzij worden gezet. Fijne dag verder....
| This discussion has been closed. |