Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ik doe aangifte tegen Geert Wilders.


Gast

#1001 Re:

2014-03-21 01:02


Gast

#1002 Geert

2014-03-21 01:04

Ik doe aangifte tegen Wilders wegens haatzaaien en discriminatie. Wilder heeft in een toespraak verteld dat hij er voor gaat zorgen dat er minder Marokkanen zullen zijn. Ik voel me hierbij als Marokkaanse Nederlandse erg beledigd, gekwetst en zeer zeker bedreigd. Wat bedoelt hij met minder Marokkanen? Het doet me denken aan de Tweede Wereldoorlog met Hitler. Zijn uitspraken en ideeen werden werkelijkheid! Joden werden vergast gebeurt dat ook met ons? Ik voel me erg onveilig!!!

Gast

#1003

2014-03-21 01:18

Schandalig de hetze die Wilders oproept ! Schaam me soms nederlander te zijn ! Ik ken zoveel hardwerkende marrokaanse familie,s ! In wat voor wereld leven wij!

Gast

#1004

2014-03-21 01:21

toende hoofddoekjes-affaire niet lukte waren "wij" de polen de oostblok-landers aan de beurt. worden ook over 1 kam geschoren... discriminatie is discriminatie.. daarin moeten we met zijn alle broeders zijn en opstaan tegen deze ongelovelijke onzin.. ik werk ook hard, heb een nederlandse vrouw en kids.mijn gezinnentje hier!!! ik maak mij ook hard voor nederland.. mijn nederlandsebelastingcenten gaan ook naar griekeland maar dan hoor je niemand..

ik ben samen met mijn gezin en mijn nederlandse familie zwaar tegen deze vieze uitspraken en dat mogen we niet tollereren!!.. aangifte tegen deze man!!
20-03-2014

#1005 dit noem je discriminatie

2014-03-21 01:29

Mijn ouders hebben al meer dan 40 jaar belasting betaald en hard gewerkt en beheersen de Nederlandse taal goed. Wij zijn hier geboren en werken hard voor onze toekomst er word misbruik gemaakt van onze goedheid en hij speelt een vieze politiek spelletje.
Ik voel me niet meer veilig in het land waar ik geboren ben.
Er zijn genoeg marokanen die hard werken of op school zitten. Wij worden allemaal zwart gemaakt maar hij zal niet winnen. er zijn overal goede en slechte mensen als je alleen naar de slechte daden blijft kijken zaai je alleen nog meer haat en nijd.
Wij zijn allen mensen van vlees en bloed.
En ieder zondigd maar geert wilders is geen man die daar het over het zeggen heeft. Wij hebben ook meningen zat en moeten ons op een goede en geduldige manier laten horen. Allah m3ah el saberien.

Gast

#1006

2014-03-21 01:30

ik kom het ook tegen.. schandalig dat zn hoge man in nederland zulke uitspraken uit.. en mensen kan overtuigen van zijn waandideen en uitspraken.

zn iemand moet uit de politiek.. de politiek was al waardeloos maar zn eentje brengt het kleinste beetje hoop uit de politiek ook ter gronde..

toen waren het de hoofddoeken----verlies
toen de polen---verlies
toen de andere oostblokker----verlies
nu de marokanen--- dat wordt ook een verlies..

wat volgt de nederlanders?? er blijft niks over voor wilders om zich tegen te verzetten...

dan vanavond zn dom mokkel in rtl latenight...
echt meteen van de tv halen schande dat ze zo spreken... we zijn gelijken en hebben gelijke rechten.. samen maken we dit land 1..

en z'n domme politiekus probeert gewoon een oorlog op te zetten in zn eigen land..

miss met dat domme kapsel van hem, moeten we zijn herkomst eens gaan napluizen.. volgens mij is hij ook geen volbloed nederlander!! zn kapsel komt hier verder niet voor!!

weg ermee ik tegen deze petitie en deze aangifte.. schande dat geen enkele ambtenaar of iemand uit de politiek hier een stokje voor steek

#ik-schaam-me-ook-om-nederlander-te-zijn!!

Gast

#1007

2014-03-21 01:33

Ik werk in Vught als postbezorger. Op het depot waar ik de door mij rond te brengen post ga halen wordt die post en de post voor andere bezorgers aangeleverd in grote zakken door een autobedrijf. Meestal zijn de chauffeurs hardwerkende jonge kerels van Marokkaanse, Turkse en Surinaamse/Antilliaanse komaf. Puike kerels! Net als trouwens al die andere chauffeurs. Gewoon Nederlanders.
Ik las trouwens dat de hooligans in de voetbalstadions bijna altijd alleen maar autochtonen zijn. Daar hoor ik mijnheer Wilders nooit over.
Han Linders, Vught

Gast

#1008 Re:

2014-03-21 01:37

#12: -  

 


Gast

#1009 Re: han linders

2014-03-21 01:45

#989: -  Heel goed wat je opa zegt. Tijdens de bevrijding van Nederland waren er niet alleen Engelse, Amerikaanse, Canadeese, Australische jonge soldaten die Nederland kwamen bevrijden maar ook Poolse, Russissche en..... Marokkaanse militairen. Over dat laatste hoor je Wilders nooit. Hij, Wilders, is ook heel erg laf want hij is nog nooit ingegaan op uitnodigingen van moslimgroeperingen om met hen de dialoog aan te gaan.

 

 


Gast

#1010

2014-03-21 01:53

Geertje Moet kappen nu
han linders

#1011 Re: zielig

2014-03-21 01:56

#1000: - zielig 

 mijn naam is niet marokkaans. komt dat cijfer van 60 procent misschien van wilders? maar zelfs áls dat cijfer klopt dan blijft er nog altijd 40 procent over. en dan hebben we het nog niet over de niet jonge nederlanders van marokkaanse afkomst gehad. ligt het cijfer daar ook zo hoog? ik zag vanavond trouwens een stuktje van pim fortyn die ooit zij dat nederlandse criminele jongeren van marokkanse afkomst niet terug gestuurd mogen worden naar marokko 'want het zijn wél onze marokkaanse criminelen', aldus Fortyn.  


Gast

#1012

2014-03-21 02:02

Geert wilders discrimineerd

Gast

#1013

2014-03-21 02:30

We moeten opkomen voor onze medeburgers,landgenoten,,colega's,klasgenootjes, vrienden,buren enzv. vecht voor de gelijkheid van de mens,de mensen die hebben gestemd zijn naief ze zijn er ingetrapt en laten zich meeslepen door een idioot die op deze manier aandacht trekt,hij moet opgepakt worden! mijn kind is er bang van en voor alle duidelijkheid wij zijn autochtonen.

Gast

#1014 Re: Re: zielig

2014-03-21 02:35


Gast

#1015 Re: dit noem je discriminatie

2014-03-21 02:43

#1005: 20-03-2014 - dit noem je discriminatie

weet je, ik kan er wel om huilen

wat een tiran is die wilders dat hij dit in de mens naar boven haalt!

ik zeg oppakken en afvoeren!

groet natas

rechtvoorallen

#1016 Re:

2014-03-21 02:53

#50: Rechtsstaataanhanger -

Daar hoef je niet Marokkaans voor te zijn (ben ik ook niet) het gaat om ontoelaatbare discriminatie. Dus wie zegt dat je niet kunt tekenen. Als je het per se niet hier wilt doen (of op facebook), doe dan aangifte op het politiebureau of bij de OVJ


Gast

#1017

2014-03-21 03:14

Can you?? Yes you can Change Wilders!!!

Gast

#1018

2014-03-21 03:30

wilders is met deze uitspraak kilometers over de lijn van wat en wat niet kan gegaan, elke vergelijking met de 2 wereld oorlog gaat in deze mank , maar een ding moeten wij niet vergeten in de 30 jaren van de vorige eeuw ,begon het ook met uitspraken als deze en ook daar werd tegen geprotesteerd ,de afloop weten wij allen, om ook maar de schijn van zo een afschuwelijke situatie te voorkomen word het nu tijd dat wilders zijn handwerk word gelegd, daarnaast speelt bij mij een grote rol dat ik vandaag mijn Marocaanse overburen hun kinderen niet buiten heb zien spelen , ik schaam mij om Nederlander te zijn zolang wilders dit soort kreten mag blijven slaken, ik ga morgen naar mij marocaanse overburen en ga ze indien nodig gerust stellen dat ze wat mij betref hier in lengte van dagen het recht hebben opgebouwd om hier als gezin te leven ,en als sp lid zal ik tot mijn laatste druppel bloed letterlijk en figuurlijk knokken om deze en andere mensen van buitenlandse afkomst te indien nodig te beschermen, wilders en consorten moet het duistere handwerk gelegd worden en nu voorgoed.

Gast

#1019

2014-03-21 03:31

Het is gewoon een haatzaaier. En natuurlijk stoor ik me ook wel eens aan het feit dat er een Iman in de één of andere talkshow zit en alles verafschuwd van Nederland. Want op die manier zaait die man OOK haat. En we weten ook allemaal dat het allemaal niet zo lekker loopt in dit land. Maar Geert Wilders roept het geweld juist op! Door ZIJN uitspraken gaat er meer geweld komen.

Gast

#1020

2014-03-21 03:58

Dit is gewoon zo triest!! En t grappige van alles is dat wilders overal mee wegkomt omdat t zogenaamd vrijheid van meningsuiting is.. Dit gaat veel verder dan dat..

Gast

#1021

2014-03-21 04:28

Erg jammer dat de vrijheid van meningsuiting erg misbruikt wordt. Het wordt tijd om aan deze vrijheid grenzen te stellen.

Gast

#1022

2014-03-21 04:42

Doe aub allemaal aangifte tegen deze verschrikkelijke gekke man

Gast

#1023

2014-03-21 04:48

Ik woon ver weg, maar sympathiseer met de petitie. Ik wil Nederland sociaal schoon houden. Dit wordt smerig.

Gast

#1024

2014-03-21 04:59

Wat moet ik tegen mijn kinderen zeggen???

Gast

#1025

2014-03-21 05:11

Ik vind Wilders de achterlijkheid ten top. Maar ik heb nu de indruk dat ie geen kant meer op kan, en dat een veroordeling nu zeker kansrijk is!