Zeg NEEN tegen de hervorming en budgettering voor gehandicapten


Gast

#1

2014-02-26 13:28

Neem deze mensen hun leven niet af, daar het al beperkt genoeg is!

Gast

#2

2014-02-26 14:45

Ik zelf leef echt alleen met pab, heb tss de 40-50u ass nodig per week, (verzorging, huishouden, vervoer, poetsen, eten maken en helpen geven, koffie zetten, pillendoos vullen, water flesjes opendraaien, men dieren verzorgen,... je kan het zo zot niet bedenken of men ass helpt erbij, ook omdat andere diensten te kort schieten en of regels hebben over wat wel en niet kan.). Ik kan geen beroep doen op fam, partner en of vrienden, en wil dit ook zo houden, ik wil niet smeken om geholpen te worden, ik wil leven en zelf bepalen wie en of wat en of hoe... Met de hervorming zou ik nog 8u per maand op contract hebben, en of 10/week via dc hebben! Eten, poetsen, huisouden .... alles zou niet meer kunnen alleen enkele dagen men bed, aangezien de verpleging ook niet alles aankan maar beperkt mag komen en vergoedt wordt of bij mag/kan nemen. Ik wil absoluut niet naar instelling dan ga ik nog liever dood. Http://users.pandora.be/maggy.boone


Gast

#3

2014-02-26 17:16

de mensen hebben hun vrijheid nodig!!!! het moet leefbaar zijn voor iedereen!

Gast

#4

2014-02-27 15:17

...handen af van de gehandicapten! ...

Gast

#5

2015-10-30 15:34

MEER !!!
Geef hier meer aandacht aan, doe iets aan energieprijzen, doe iets aan het wegvloeien van kapitaal naar supervermogens maar ook naar Jan Asiel die een luxeflat met poetsvrouw krijgen op de Zeedijk. Wie neemt het terug op voor de Belg...