Kilometervergoeding NEEN

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Kilometervergoeding NEEN.


Gast

#1

2014-02-09 20:15

het moet maar eens stoppen met de rekeningen aan te bieden er es al geen ruimte meer...........

Gast

#2

2014-02-09 22:15

Ze zouden beter de buitenlandse vrachtwagens laten betalen.

Gast

#3

2014-02-10 07:10

Schandalig dit...
Wij rijden ook niet altijd met plezier deze vele kilometers op onze drukke wegen en al zeker niet om in de file te gaan staan!!!


Gast

#4

2014-02-10 07:32

Ik werk als verzorgende in ziekenhuis en heb onregelmatige uren, geen opte om te carpoolen en zeker niet het openbaar vervoer ben anders 2 u onderweg

Gast

#5

2014-02-12 10:26

Schandalig hoe de werkende mens weer gestraft wordt. Ik nodig de politiek graag uit om 1 dag samen met mij het openbaar vervoer naar het werk te nemen... Enkele extra uren reistijd per dag, indien het mogelijk ZOU zijn om via het openbaar vervoer op het werk te geraken. Ik werk op een groot industrieterrein en zie hier per dag niet 1 bus van de lijn passeren. Het openbaar vervoer gebruiken: laat me niet lachen!!

Gast

#6

2014-02-13 20:51

Wat zullen ze nog allemaal proberen om de staatskas te vullen ,is gemaakt om de werkende mens uit te buiten en ons met een smoesje om de tuin willen leiden om zogezegd filles te verkleinen terwijl het openbaar vervoer in veel gevallen te laat komt of zelfs geen mogelijkheid bied,