Stop kilometer heffing

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop kilometer heffing.


Gast

#1

2014-02-07 21:24

Schandalig dat er tot op heden geen enkele automobilisten noch consumentenvereniging zich hiertegen verzet of actie onderneemt. Hoogtijd om Brussel, waar het gros van onze politieke en overbetaalde uitbuiters zitten plat te leggen!

Gast

#2

2014-02-07 21:32

Gezien de wijze, veelvuldigheid en type van openbaar vervoer die ik dagelijks zou moeten gebruiken om de plaats van mijn beroepsactiviteit ( 22 km verwijderd van mijn woning) te bereiken, zou ik in de plaats van met de wagen +/- 50 minuten te besteden , minimaal in de allerbeste omstandigheden meer dan 1u30 onderweg zijn. Bedankt huichelaars van onze democratische partijen!

Gast

#3

2014-02-07 22:54

Hoe durven ze eindelijk waar en hoe moeten zij weten waar ik rij met mij wagen.Dan nog zoveel geld dat mensen zeker niet kunnen betalen waar gaan we naar toe.Het is er over aan het gaan genoeg is genoeg het is tijd dat we eens het landje die zo bekakt is geworden gaan plat leggen.

Gast

#4

2014-02-07 22:58

dat ze eerst eens de putten vullen en de gewone werkende mens nu eindelijk wat met rust laten.Het moet gedaan zijn met steeds het geld uit onze zakken te jagen te veel is te veel.Land plat

Gast

#5

2014-02-08 07:12

Voor mij is het onmogelijk om met de auto naar het werk te rijden. Er is hier geen bus om 5 uur 's morgens, en er is totaal geen bus in de buurt van mijn werk. Het traject is 30km enkel dus dat gaat mij een pak geld kosten.

Gast

#6

2014-02-08 09:20

Nog een extra kost bovenop de verkeersbelasting is onaanvaardbaar. Dit terwijl onze wegen vol met buitenlandse voertuigen rijden die helemaal niets betalen.

Gast

#7

2014-02-08 10:11

Pure zakkenvullerij, niets te maken met vlot verkeer zoals ze zeggen!

Gast

#8 STOP KM heffing

2014-02-08 11:52

Dit is de zoveelste manier om de werkende mens te PESTEN !

Gast

#9

2014-02-08 11:59

dat ze de mensen eens gerust laten met al hun wetten , ditjes en datjes ze verdienen nog niet genoeg aan ons zeker?

Gast

#10

2014-02-08 12:54

allee waar halen ze het in godsnaam uit? Als je openbaar vervoer moet nemen dan ben je oftewel te laat , ze staken of er wordt iemand doorgekopt pft stoppen deze onzin geen kilometerheffing!!!!!

Gast

#11

2014-02-08 15:40

er zijn mensen die net de maand rondkomen,een auto is nodig als je wilt werken...en waar halen ze het rechtnde straten zijn bija zo erg als in Roemenie en omringende landen ! Straks gaan ze nog iets anders uitvinden....Bvb voor het fijne stof in Brussel in te dammen....

Gast

#12

2014-02-09 01:13

Ze pluimen de burger al genoeg ze zouden beter eerst de wegen in orde maken inde plaats van overal traject metingen te doen en nu nog eens betalen voor te mogen rijden ? dit gaat toch te ver vind ik

Gast

#13

2014-02-09 01:44

Ik doe 37000 km per jaar om naar mijn werk te gaan. Is dat een misdaad ? Is het mijn schuld dat ze in Antwerpen een beter loon betalen dan aan de kust voor hetzelfde werk ? Ik verlies natuurlijk een redelijk bedrag aan brandstof en wagen onderhoud. Maar daar draait de economie ook mee.
Ik werk niet enkel voor het geld wat natuurlijk wel de hoofdreden is zoals de meeste mensen. Maar mijn shift systeem bezorgt mij volle vrije dagen. Aan de kust is dergelijk systeem niet alom tegenwoordig. Betaal ik nu nog niet genoeg belastingen, taksen en accijnzen ? Het is één grote geldklopperij zoals alle andere belastingen.Van de wegentaks wordt nog geen 25% gebruikt om onze wegen te onderhouden... De werkmens is uitgeperst ! Het moet stoppen en wel direkt ! En wij verder ook nog betalen voor al die andere luiaards en profiteurs. Zowel belgen als vreemdelingen... Het is altijd hetzelfde : mensen die geen praktijkervaring hebben gaan beslissen voor anderen. De ene studie is al meer gemanipuleerd dan de andere. En zo kunnen we nog uren doorgaan. Een krom gewerkte arbeider voor dat ietsje meer...maar dan pakt de staat ook nog rap dat af. We zijn verdomme al de helft van ons loon kwijt aan allerhande belastingen en bijdragen. En wat krijgen we ervoor terug ? Juist, twee keer niets. En op radio en TV ons maar blijven voorliegen en manipuleren. Wacht maar tot de mensen echt niets meer hebben. Dan gaan ze 'en mass' Brussel in brand gaan steken.
Wat voor een achterlijk en onnozel bestuur hebben wij hier eigenlijk? Niet dat het elders zoveel beter is... Maar de manier waarop er in Brussel èn in heel veel van onze bedrijven beleid gevoerd wordt, roept toch veel vragen op.

Gast

#14

2014-02-09 08:11

Buitenlanders laten betalen bv. Vignetten

Gast

#15

2014-02-09 09:11

Laat de buitenlanders betalen voor de wegen en de betaald de Liefkenshoektunnel of maak hem tolvrij.
Als belgen naar buitenland rijden moeten zij ook tol betalen of wegenvignetten aanschaffen

Gast

#16

2014-02-09 09:13

als dit gebeurd stop ik met werken als dit gebeurt blijft er nog 1000 € over van mijn loon dus beter op de dop te gaan

Gast

#17

2014-02-09 09:53

Van dit gaat zowiezo meer fraude aan wagens komen.

Gast

#18 Re:

2014-02-09 09:55

#6: Volledig met akkoord! Dat ze eens kijken nar de buurlanden, ze zouden beter tol invoeren voor alle wagens en vrachtwagens met buitelandse nummperplaten!!! Betalen voor over onze erbarmelijke wegen te mogen rijden!


Gast

#19

2014-02-09 11:43

Gewoon Belgisch schandaal
Eens te meer geld voor opslag grote koppen van ons land

Gast

#20

2014-02-09 12:30

We betalen al genoeg via allerlei taksen.

Gast

#21

2014-02-09 13:10

Doe dit enkel en alleen voor de buitenlandse vrachtwagens. De belg betaald al meer dan genoeg voor de auto.

Gast

#22

2014-02-09 13:56

weer alleen voor de rijken

Gast

#23

2014-02-09 14:50

Als ze al eens zoude beginne met vignet voor al de buitenlanders die onze wegen komen kapot rijde zoals al meerendeel van onze buurlanden

Gast

#24

2014-02-09 15:22

Auto is belangrijk voor iedereen. Ga je het beperken tot een elitair vervoermiddel door het gebruik ervan te beperken tot de rijkere klasse en enkel voorbehouden aan diegene die het kunnen betalen???? In plaats van de echte problemen aan te pakken !! Innvesteer in ecologische mitoren maar neem de vrijheid van de gewone burger niet weg!
VdS

Gast

#25

2014-02-09 17:47

goed initiatief , vraag me af of het met de democratie van vandaag effect zal hebben.