Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Maar laat de kleine mens met zijn personenwagen/taxiwagen GERUST !
Maar men gaat de werkende Belg toch niet extra geld uit de zakken kloppen om op zijn werk te geraken?
Waar zijn ze toch mee bezig?
Op ons loon
Aankoop van een wagen
Verzekeringen
Onderhoud en onderdelen
Als laatste maar zeker niet de mints belangrijke, brandstof. Hoe meer km wij rijden hoe meer belastingen de staat ontvangt van ons!!
Waar gaan wioj het halen denkt elke regereing; wij de gewone werkman. Waarom de groep is het grootste en die hebben toch geen slagkracht..
Best eens vragen aan de heren van de regering om zelf beslatingen te betalen.
mvg
om dit te voorkomen dat het wordt ingevoerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re:
Het wegvallen van zelfs de hoogste wegenbelasting en DIV dekt de kilometerheffing niet, daar zorgen de politici wel voor want het is toch immers een oefening in geldklopperij? De persoon met zijn grote auto zal waarschijnlijk meer km afleggen in de spits en naar vakantiebestemmingen. De enige die misschien (en zelfs dat zou je moeten berekenen) beter af is, is de bomma of bompa die nu iedere 3 à 5 jaar een nieuwe auto koopt en 7000km per jaar buiten de spits doet. Reken maar dat ze dat goed berekend hebben in Brussel en dat er een pr team achter zit om te zorgen dat het zo mooi mogelijk verpakt wordt, ze denken toch nog altijd dat ze ons een rad voor de ogen kunnen draaien. Zie hoe ze allemaal roepen hoe ze er tgen zijn zijn voor personenwagens nu de verkiezingen voor de deur staan. Mijn voeten, dat proefproject kwam er omdat ze er allemaal tegen waren???
is voor mij een aantasting voor onze vrijheid, en zeker voor de mensen die doelbewust de auto gebruiken om henzelf te helpen en niet om gemakzucht.
Re:
Beste positief,
Het is dat wel als het betekent dat je NOG meer moet geen betalen voor een auto die je verplicht moet nemen om op je werk te geraken. Ik werk in de Antwerpse haven in shiften en er is gewoon géén alternatief. Geloof me vrij, ik zou met plezier het openbaar vervoer tot aan mijn werk nemen want heb tot deze job NOOIT een wagen gehad. Ik heb er me -helaas want ik vind het een waanzinnig dure affaire- dus verplicht één moeten aanschaffen. dat ware dus niet nodig geweest als er een bus van De Lijn in de buurt zou stoppen (op alle begin- en einduren van shiftwerkers en idem voor dagwerkers). Nu vraag ik u: ik betaal 370 euro per jaar wegentaks voor deze auto..Als ze aan kilomterheffing beginnen doen zou dit MINSTENS 500 euro per jaar worden. Sorry: jij vindt dat we als Belg klagen, ik vind dat de gewone werkmensen als genoeg moeten betalen. Dat de regering eens tol begint te vragen aan buitenlandse voertuigen die ons land een goedkoop transitland vinden ipv onmiddellijk weer aan de gewone burger zijn zuurverdiende centen te zitten.
| This discussion has been closed. |
Buitenlanders diengebruik maken van onze wegen zijn de eersten die hiervoor in aanmerking moeten komen.
Voor veel mensen dat stukje vrijheid van levensbelang en daarvoor dient niet te worden betaald. We betalen al genoeg.