Tegen de ongelijke ophaling huisvuil in Nieuwpoort!

Tegen de ongelijke ophaling huisvuil in Nieuwpoort! / Mededelingen / Verloop petitie / Opmerkingen


Gast

#1

2014-01-15 10:09

Zal ik zeker doen.
Koen Smeyers

Gast

#2

2014-01-21 20:46

Bedankt voor de moeite die u doet. Ik heb spijt dat ik niet op hoogte was dat er enkel week gelegen vuilzakken voor het gemeentehuis zijn neergezet, uit protest. Ik heb het enkel op het regionaal nieuws gezien.
Vriendelijke groeten, nagels Kathy

Gast

#3

2014-01-23 16:44

Iedereen moet de zelfde dienst krijgen.
Een beetje respect voor de inwooners.
Bedankt.

Gast

#4

2014-01-23 18:38

GEMEENTEDECREET artikel252
§1 Van de besluiten van de gemeenteraad en van de
besluiten van de raad van bestuur van de autonome
gemeentebedrijven wordt binnen twintig dagen na
het nemen van de besluiten een lijst met een beknopte omschrijving van de daarin geregelde
aangelegenheden verzonden aan de provinciegouver-
neur.Gezien een gewezen gemeenteraadslid een klacht bij de gouverneur ingedient heeft kan men
opmaken dat het stadbestuur de beslissing in verband met deze ongelijke behandeling huisvuil
ophaling die nochtans beslist is in het schepencollege en voorgekomen in de gemeenteraad
eind december 2013 niet heeft gemeld aan de gouverneur .Verder staat er in dit artikel van het gemeentedecreet 2§ Vanaf de dag van de verzending aan de provinciegouverneur wordt de in de eerste paragraaf bedoelde lijst met beknopte
omschrijving van de besluiten van de gemeenteraad
gedurende minstens twintig dagen openbaar gemaakt
op het gemeentehuis,zodat het publiek er te alle
tijde kennis van kan nemen .De bekendmaking vermeldt de agenda van de raadzitting ,de duur en
de plaats waar de beslissingen die op de lijst zijn vermeld, gedurende minstens twintig dagen na
de verzending aan de provinciegouverneur ter
inzage liggen van het publiek .De vraag is nu
waar is de openbaarheid van bestuur