Stop Dennis Papegaaien Nu!!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop Dennis Papegaaien Nu!!.

??

#176 Dieren

2016-01-12 11:59

Mensen leer eerst hoe de leef omgeving van 

papagaai is wand ik hoor zo vaak dat mense vlees aan hun vogel geven maar voor de meeste papagaai achting zijn vlees dodelijk ook roken in  de zelfde leef omgeving van een papagaai is zeer slecht enzo

mens schaffen dieren aan maar weten er nix van af en het dier en de verkoper worden er de duppen van  

 

dus mensen leer je eerst in voor je die koopt wand als je eerst onderzoek had gedaan had je geweten dat dennis al een aantal jaar terug op opgelicht is geweest op te tv 

 

Rare mense

#177 Dieren leed komt door jullie zelf

2016-01-12 12:18

mense zijn hef zelf schuld dat er zo veel brood fokkers zijn wand jullie willen nooit iets voor betalen moet zo goedkoop mogelijk 

als jullie je eerst is in lezen en informatie zoeken en niet van ik wil vandaag een hond dus ooh die is goedkoop die gaan we halen en al die mensen wat dieren ophalen die gratis op marktplaats staan en sedan Voorde hooftprijsverkopen of mense die een dier aanschaf en een week later op marktplaats staat bah bah bah

het zelfde met valse honden 

mense  LET OP honden worden niet vals geboren maar omdat de mens er geen verstand van hebben en ze dus de kleine tekens niet zien word het van een klein probleem een groot probleem en wie betaalt daar de boete van het dieren  altijd 

 

dus de mensheid is dit zelf schuld en nu het te. Laat is 

is er geen stoppen meer aan maar jullie zijn het zelf schuld wand iedereen weet dat dennis heel goedkoop is dus daar heb je het weer mense willen wel wat maar mag nooit wat kosten !!!!!! En nu lopen jullie andere zwart te maken terwel je eerst voor je eigen deur moet vegen 

 

dan moeten jullie een rechtzaak beginnen wand op elk dier die je in nl koopt

zit wettelijk 6 maanden Gerantie op voor verborgen gebreken en ziektes daar kan niemand onder uit maar de meeste mense weet dat niet dus gewoon een rechtzaak aanspannen wand als jullie zeker weten dat jullie vogel aan een ziekte dood is gegaan dan zal de dierenarts dat toch getest moeten hebben als je dat niet hebt kun je ook niet zeggen dat je dier ziek is 

K

#178

2016-01-12 12:40

Papagaaien mogen niet meer met de pap groot gebracht worden dat is verboden alleen als je echt aan kunt tonen dat de ouder het jong hebben verstoten dan mag die wel met de hand gebracht worden 

 

Van ruim 150 dierorganisaties die vertegenwoordigd waren is Stichting Papegaai geselecteerd. Belangrijk argument van de jury was dat Stichting Papegaai naast de professionele en papegaaivriendelijke voorlichting die gegeven wordt door een team van vrijwilligers, de stichting ook nadrukkelijk het welzijn van papegaaien en parkieten wil verbeteren door te streven naar een aanpassing van de wetgeving door middel van de campagne tegen de handopfok.
De campagne is een belangrijk succes omdat er voor het eerst een wettelijke regeling tot stand komt waarbij het welzijn van papegaaien en parkieten centraal staat. Het is dan ook een mijlpaal op het gebied van het welzijn van papegaaien in gevangenschap en een reden om trots te zijn. De doelstelling van de campagne van Stichting Papegaai in samenwerking met de Adviespraktijk voor Vogels wordt in de nieuwe regelgeving volledig overgenomen. Het betekent dat het vanaf 1 juli 2014 verboden is om een jonge papegaai/parkiet te scheiden van de ouders als de jonge vogel nog niet volledig zelfstandig kan eten en op dat punt nog afhankelijk is van de ouders. Vanzelfsprekend kan bij een medische indicatie een uitzondering worden gemaakt zoals dat ook van toepassing is bij andere diersoorten.
Een overtreding geldt als een economisch delict en kan worden bestraft met een geldboete of een gevangenisstraf

willem

#179 voer

2016-01-16 10:55

Hij zei 50 euro voor 5 kilo zaadmengsel?

50 euro? Op je muil gauw

!!!

#180 en dierentuinen dan

2016-01-19 15:28

dan moeten jullie ook niet naar dierentuinen gaan daar worden gezonden dieren afgemaakt omdat ze er geen plaats meer voor hebben ik heb zelf een keer mee gemaakt moeder dier en jong samen moeder was zeer ernstig ziek en zou de volgende dag niet halen dus ze kreeg een spuitje maar toen moesten we met het hoofdkantoor gaan bellen of we het jong met de hand groot mogen brengen wand die was super gezond en zou nog maar een paar dagen bij gevoerd moeten met de hand dat moch niet dus het jong moest ook afgemaakt worden dus iedereen die naar een dierentuin gaat werkt daar dus ook aan mee het is echt niet zo als zij zich voor doen !!!!!!!!!!!!!


Gast

#181

2016-01-22 20:44

ppffff ook dit is broodfok. heb je al gezien hoeveel papegaaien er op marktplaats staan?? en ze worden 45 jaar oud!! niet normaal. stoppen die handel, alleen natuurbroed is prima.

Gast

#182

2016-01-26 20:05

wij willen geen zieke vogels maar gezonden
kaketoe78

#183 dennis papagaaien

2016-02-09 11:33

Wij hebben met onze witkuifkaketoe geluk gehad.

Voor ons regelmatig bezoek aan belgie is een gezondheidsverklaring nodig.

Wij netjes laten testen op alles.

 

Wat komt er uit. Onze lieverd heeft chlamydia.

 

Door wekelijks injecties te halen en al onze overige vogels medicijnen door het water te geven is het nu opgelost.

Maar dan wel even €400 lichter en nvwa op de stoep.

 

Dank aan dennis door maar te blijven fokken en handelen in deze lieve dieren.

 

In de hoogste boom opknopen die vent.


Gast

#184

2016-02-10 20:15

je moet donders goed weten wat je een papegaai te eten geeft vaak denken mensen dat je een papegaai maar van alles kan voeren.

helaas is dat niet zo ik kom af en toe bij dennis in den ilp de vogels daar zitten in prima kooien de service kan wel beter.

ik denk dat dennis nu gewoon een stigma heeft dus iedereen schrijft dan maar negatief.

ik ben niet zo tevreden over dennis den haag maar gelukkig hoef ik daar niet altijd te zijn.

 


Gast

#185 Re:

2016-02-17 15:57

#101: -  

 het is iemnd zonder verstand hij denkt alleen maar aan geld

wetgeving deugd niet

#186 Re:

2016-03-12 17:24

#178: K -  

 

Laat ik duidelijk zijn dat hij dit mag.

Maar dat is de schuld van de wetgeving.

Als hij papegaaien baby's heeft met een buitenlandse ring dan geldt de wetgeving niet.

Dus wat doen ze?

Vogelringen aanvragen in het buitenland.

Of papegaaien laten komen uit het buitenland.

Dit doen verschillende papegaaienwinkels in Nederland.

O.a ook Dieca.

Ze hebben allemaal controle gehad en ze komen er allemaal onderuit omdat het buitenlandse ringen zijn.

Koning

#187 Re:

2016-04-19 19:18

Koning

#188 Re: Dieren

2016-04-19 19:23

#176: ?? - Dieren 

 U bent Dennis zelf zeker,begonnen met wildvang vogels 

Toen 300 gulden voor een koppel grijzeroodstaarten dat zegt al genoeg 


Gast

#189 Re: Re:

2016-04-30 07:35

#12: irma - Re:  

 Dit is een goede aktie. Wij hebben hetzelfde meegemaakt bij Dennis papegaaien. De dieren zijn niet getest. Wij kochten een middel geelkuif kaketoe. Harstikke lief, maar na 2 weken bleken de uitslagen positief te zijn. Hartverscheurend. Ik mocht hem terugbrengen, kreeg geen geld terug. Hij zette de kaketoe direct terug bij de andere. Ik mocht het broertje meenemen. Besloten om dat niet te doen, hij moest hem eerst zelf laten testen. Ook positief. Vervolgens een half jaar moeten wachten, hij zou een jonge kaketoe hebben. Daar aangekomen bleek het kopje kapot te zijn. Besloten deze niet te nemen, voordat deze ook ziek zou zijn. Hij had nog een oudere zitten van 9 maanden. Deze hebben we meegenomen omdat we anders niets hadden en vreesden voor ons geld. Deze bleek bij de dierenarts wel negatief, maar was geen 9 maanden maar 4 jaar. Een grote oplichter is het. Ik heb gedreigd met rechtzaken, maar meneer trek zich nergens niets van aan omdat hij gewoon weet dat hij zijn gang kan gaan. Deze man heeft geen liefde voor dieren, hij heeft liefde voor geld. En daarbij krijg je een kooi er gratis bij. Ja ja een parkietenkooi ja. Daar laat je je papegaai toch niet in verblijven . Dus helemaal mee eens aanpakken die man. Hij kan al jaren zijn gang gaan. 


Gast

#190

2016-04-30 10:46

Omdat het dierenleed gestopt moet worden!

Gast

#191 Re: dennis papagaaien

2016-05-01 05:10

Bugboy

#192 Re: Re:

2016-06-06 22:10

#107: - Re:  

Als je een rechtsbijstandverzekering hebt moet je die inschakelen. Dat heb ik ook gedaan. Aangezien Dennis nog niet erg bekend is bij de rechtsbijstandverzekering is de zaak geschikt. Als iedereen nu eens door zou pakken, dan zou hij veel meer van dit soort zaken op zijn bureau krijgen. Uiteindelijk wordt er niet meer geschikt, maar komt er een rechtszaak. Dat helpt meer dan klagen op een internetforum...

Ara,s verfen Dennis pretoriusstraat

#193 En ja hoor weer raak

2016-06-19 07:05

Verkocht door de hr Dennis een grijze roodstaart zou goed zijn en 7 maanden dus niet! Was al bij een gezin geweest een paar jaar door zijn eigen verspreking er achter gekomen.

Kan wel even doorgaan vanaf Dappermarkt ,pretoriusstraat tot ilp. Gewoon een zwendelaar over papegaaien lijken.

Weg ermee.


Gast

#194 Re: Re:

2016-06-22 18:28

#125: - Re:  

 Dit doet hij al 50 jaar,die verander je niet meer.Alleen oppakken die vent.


Gast

#195 Henk

2016-06-26 06:44

Hallo 

ik vind het schandalig hoe

hij met de dieren om gaat vieze hokken geen eten vieZe vogels schreeuwen om

liefde maar die krijgen ze nier ze worden geslagen en mishandeld ik

heb her met mijn eigen ogen gezien schandalig schandalig 


Gast

#196

2016-09-06 10:01

Omdat het welzijn van alle dieren telt. Als Dennis Papegaaien met zo veel onterechte handelingen weg heeft kunnen komen mag daar absoluut wel wat aan worden gedaan.
50jaar ervaring kom kijken bij Dennis Denilp

#197 Re: Re:

2016-12-28 18:37

50 jaar ervaring Dennis papegaaien Denilp

#198 Re: Dieren

2016-12-28 18:39


Gast

#199 Re:

2017-02-08 15:53

#27: -  

 Rijswijk is ook van hun 

Karel40

#200 Sjaak, grijze roodstaart van Dennis.

2017-04-14 04:44

Beste allemaal. 

Ben zeer tevreden met Dennis!

In 2007 1 maand oud kuiken gekocht, hand opgevoed. 

Kreeg goede voorlichting omtrent eetbehoeftes en hygiëne. 

Praat, gezond, speels en goed gezelschap.

ontevreden klanten? omdat mensen steeds eisender worden! 

En nee, ik ben geen bekende van Dennis. Kom gewoon uit Utrecht.

Mensen praten graag negatief, waar zijn degene met positieve ervaringen?

Die zijn er, anders was Dennis er ook niet!

 Groet Carla.

Ps, ik reageer niet op negatieviteit; heb ik bij deze gedaan.