Handen af van de Willebroekse politie!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Handen af van de Willebroekse politie!.


Gast

#1

2013-11-25 20:06

Wij, de Politie van Willebroek, willen het beste voor onze gemeente en bevolking !!

Gast

#2

2013-11-25 21:33

Wat betreft toerisme is het nieuwe bestuur in Willebroek van oordeel dat ze het beter alleen kunnen maar als het over politie gaat wordt men graag een satelliet van Mechelen waardoor men zelf niet veel meer te zeggen zal hebben. Getuige hiervan is de voorstelling door beide burgemeesters: Was de burgemeester van Willebroek ook aanwezig? Het was namelijk vooral Bart Somers die aan het woord was.

Gast

#3

2013-11-25 21:54

Het lijkt mij meer vanzelfsprekend, dat als er een fusie zou komen deze met Klein Brabant of Rupel zou zijn.

Gast

#4

2013-11-26 12:31

De burgers hebben evenveel rechten in kleinere gebieden dan degene in de steden

Gast

#5

2013-11-26 13:47

Het is duidelijk dat door de samenvoeging met Mechelen, het alleen deze laatste is die er financieel beter zal van worden en alle tekorten van Mechelen zullen door de Willebroekenaar meebetaald worden

Gast

#6

2013-11-26 15:10

Eerlijk handelen met de politie van Willebroek. Geen achterbaks gedoe a.u.b.

Gast

#7

2013-11-26 21:47

Laat de politie in Willebroek

Gast

#8 :

2013-11-27 11:49

#1: -

Laat de Politie in willebroek, ik als gepensonerde en alleen staande en zo veel andere menschen zie ik mij   niet naar mechelen om een of andere reden met de bus rijden wij zullen er maar alleen nadelenvan heben


Gast

#9

2013-11-27 18:24

De politie dichter bij de bevollking en ter beschikking 24/24 in de wijken....en niet beginnen te fusioneren met alle grote steden...;

Gast

#10

2013-11-28 09:28

Op een kleine plaats een degelijk en onderbouwde mening schrijven over dit onderwerp is onmogelijk. Er zijn teveel punten die moeten bekeken worden. Als ex-beleidsverantwoordelijke in de PZ KLM weet ik heel goed dat de aanpak van dit item op alle vlakken volledig de verkeerde is. Op deze wijze zal zowel het politiekorps als de inwoner van Willebroek er onder lijden. Fusie ja, maar niet met Mechelen en niet op deze wijze. Op enkele maanden (feb 2014) een fusie ondertekenen is een utopie en ondoordachte werkwijze door mensen die er, of niets van kennen of alles door de strot heen willen doorduwen.

Gast

#11

2013-11-28 11:21

Beter zou zijn dat alles blijft zoals het nu is, geen samenwerking met Mechelen want is toch alleen maar ten nadele van de Willebroekse bevolking

Gast

#12

2013-11-28 11:52

Het is duidelijk bewezen dat Bevers niet bekwaam is om burgemeester te zijn,hij heeft zich duidelijk in de luren laten door een ervaren politieker als Bart Somers is,die is natuurlijk in zijn noppjes want hij kan Het Willebroekse geld goed gebruiken om zijn schuldenberg mee af te betalen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-11-28 13:11



Gast

#14 Re:

2013-11-28 13:16

Ik kan deze mening volkomen bijtreden. Een fusie van vooral kleine politiezones is op termijn onvermijdelijk. Een grondige analyse van mogelijke en geschikte partners is de eerste opdracht om daarna een rationele en doordachte beslissing te kunnen nemen door de beleidsverantwoordelijken. En niet zoals Bevers nu doet als een konijn in de lichtbak van Somers kijken, die met het Willebroekse potentieel aan waardevolle politiemensen zijn 36.000 politie-overuren wil compenseren. Of dacht de burgemeester van Willebroek nu echt dat Sinterklaas in Mechelen woont. Meer blauw op straat voor tien- zelfs honderdduizenden euro's per jaar minder. Men moet toch geen genie zijn om in te zien dat dit nooit kan. Wat zal bovendien het gewicht zijn van Willebroek in de nieuwe politieraad met 5 op 23 vertegenwoordigers. De vraag stellen is ze meteen beantwoorden: NIETS! Wie helpt de heer Bevers van zijn blinde adoratie voor de heer Somers af en doet hem inzien dat zijn werkwijze niet de juiste is, niet voor onze Willebroekse politie en niet voor de Willebroekenaars. Waar zitten overigens de coalitiepartners van de heer Bevers, CD&V en Open VLD? Laten zij zich deze fusie ook zomaar door de strot duwen zonder de minste garanties m.b.t. de beloftes van het blauwe boegbeeld uit Mechelen. Of worden deze beslissingen bovenlokaal doorgeduwd en knikt men gedwee in Willebroek ... Ook de lokale politiek moet ten allen tijde zijn verantwoordelijkheden nemen en CD&V heeft daartoe de sleutel in handen#10: -

 


Gast

#15

2013-11-29 11:33

Een fusie is nooit goed want als je de politie dan nodig hebt moet je veel te lang wachten omdat ze van te ver moeten komen

Gast

#16

2013-11-29 19:58

ik ben de uitverkoop van het huidig bestuur beu.
zowel politie als cultuur als al de gebouwen die verkocht of afgebroken worden

Gast

#17

2013-12-10 09:06

wij willen dat alles blijft zoals het nu is

Gast

#18

2013-12-10 09:08

geen wijziging aub
Bekommerde Wilebroekeneir

#19

2014-01-02 16:59

Het is duidelijk dat men zich niet bekommert om het welzijn van de "Willebroekeneir".
Het is over duidelijk dat men weerom niet luistert naar zijn verontruste inwoners,
... wel met de verkiezingen aan je deur staan, vragend naar je bekommernissen of wat je graag anders zou zien, ... om er dan uiteindelijk niks mee aan te vangen.
Blablabla ...
Daar ik vrij sociaal van aard ben, vertoef ik graag in "Willebroek Stad" en 't is daar in de straten onder 't volk dat je hoort wat er leeft.
Het klinkt nostalgisch maar waar zitten NU die Willebroekse politiekers.
Ik althans loop ze daar niet tegen het lijf.
De zoveelste loze belofte, wat anders ...

Gast

#20

2014-01-06 14:23

Wat we zelf doen, doen we beter.