Behoud de waterloat (zwembad peel & maas)

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Behoud de waterloat (zwembad peel & maas).


Gast

#26

2013-11-17 19:06

Ga iedere week dinsdagmorgen zwemmen bij de hartpatiënten als het zwembad in Panningen weg gaat zal ik en vele andere van deze groep stoppen met deze gezonde beweging, dat zou toch zonde zijn niet alleen voor de beweging maar ook voor de sociale contacten.
jan

#27

2014-04-29 12:49

De gemeente heeft een zorgplicht t.o.z. van de inwoners,m.a.w. kies voor de inwoners en niet voor de toerist.

Gast

#28

2014-06-26 07:31

Een zwembad moet altijd blijven. Het is van levensbelang om te leren zwemmen en het water heeft een gezonde werking op het lichaam. Voor jong en oud.

Gast

#29

2014-10-05 11:27

Als bestuurslid van de belangenvereniging voor Hart - en Vaatpaatienten is een van de belangrijkste lichamelijke activiteiten voor onze leden het wekelijkse zwemmen in de  Waterloat.  Mocht dit zwembad verplaatst worden dan is dit een ramp !!! Vele leden zullen gaan afvallen en stoppen met deze activiteit met alle gevolgen vandien.

Wees verstandig en laat het zwembad op dezelfde plaats liggen !!!!!!!!!!!!!!


Gast

#30

2014-10-05 12:41

Beste Gemeente,

Als buitenstaander wil ik u graag attent maken dat het verplaatsen van het zwembad in de ogen van veel mensen uit Panningen vragen oproept. Vooral voor kinderen, ouderen, gehandicapten clubs enz. enz.  Van het bad naar de Heldense bossen heeft vele nadelen zoals vervoer en afstand.  Vooral voor de jeugd zal dit een probleem worden omdat zij gebracht en  tot gehaald moeten worden.  Ouders werken, hebben minder tijd, ouderen blijven langer mobiel enz.

Ook in de wintertijd (vroeg donker) komen er extra problemen. Veel mensen in Peel en Maas zullen het afkeuren als het zwembad zal sluiten. Hopelijk komt het college ook deze conclusie.

Zelf ben ik nauw betrokken geweest bij het sluiten van Maria Auxiliatrix bad in Venlo/Tegelen.

Door aktie's bestaat het nog steeds en levert voor velen nog wekelijks veel plezier en ontspanning op.   Wees wijs en besluit tot behoud van de Waterloat !!!!!!!!!!!!!!!!


Gast

#31

2014-10-05 12:56

Het zwembad moet blijven , want wij willen fit en vitaal blijven , ook boven de zestig .

 


Gast

#32

2014-10-05 13:19

Dit zwembad moet in Panningen blijven omdat het een perfecte ligging heeft en makkelijk bereikbaar is voor kinderen.


Gast

#33

2014-10-05 13:44

Ik ben Fien en heb samen met mijn vriend zojuist een abonnement genomen voor dit zwembad. Ondanks da we in Baarlo wonen is het belangrijk dat we dit zwembad behouden, het enige zwembad voor iedereen, 4 seizoenen lang. Heel toegankelijk en goed bereikbaar. Alleen vanuit Baarlo niet met het openbaar vervoer te bereiken, we komen met de fiets of met de auto. Het is hier dubbel belangrijk want alle doelgroepen kunnen hier terecht, haal de recreant hier naar toe i.p.v dat wij naar de recreant in de Heldens Bossen moeten gaan. Dat doen we niet, die twee kan je niet samen 4 seizoenen laten sporten en bewegen in het zelfde bad. Politieke figuren, spaar dit fantastische bad, ook al in het wat ouder. Wij ook, we zijn 80 jaar en krijgen het advies vanuit de cardiologie on hier te gaan oefenen. Wij fietsen naar Panningen en niet naar Heldenese Bossen. Fien

Nancy

#34

2014-10-05 14:15

Een zwembad moet aansluiten bij de regio van de kinderen. Peel en Maas is groot genoeg voor een eigen regionaal bad met de facilteiten zoals de waterloat deze nu heeft


Gast

#35

2014-10-10 08:07

Er wordt zoveel geld verbradseld, de beste en gezondste soort van bewegen gaan ze de inwoners afnemen


Gast

#36 Re:

2014-10-15 11:52

#5: s -  Het zou zonden zijn als ik niet meer zou kunnen zwemmen wegens mij gezondheid

 


Gast

#37

2014-11-11 18:15

De Waterloat is niet alleen belangrijk voor Peel en Maas maar ook voor aanliggende kernen

Gast

#38

2014-11-12 15:17

Hou het zwemmen zoveel mogelijk centraal in Peel en Maas,
we krijgen er later spijt van als we dat nu weg doen.
Zeker voor de zwakkere en minder bedeelde onder ons.
een bezorgde mama

#39 prima zwembad met goede bereikbaarheid

2014-11-12 18:21

Het zwembad in Helden heeft een ideale ligging en is een prima zwembad. Mijn kinderen kunnen er zelf met de fiets naar toe. Als het zwembad verplaatst wordt naar de Heldense bossen zou ik dat in de winter niet meer toelaten. Dit lijkt me niet echt handig (zacht uitgedrukt).

Ook voor oudere mensen is de ligging ideaal.

Zwembad de Waterloat moet ZEKER openblijven! Je gooit toch ook geen goede schoenen weg?

zwemmer

#40

2014-12-04 20:35

Ik kan hier heel veel gaan schrijven , maar dat is overbodig .

Iedereen met een gezond verstand weet dit  bad moet blijven , ook al kost het wat geld.  Dit  geld  is niet weggegooid  !!!!


Gast

#41

2015-04-18 17:49

Het zou schande zijn als de bestuurders ons dit bad afnemen, wie laat hun kinderen door en naar de heldens bossen fietsen? Gemeente raadsleden het is Uw verantwoording!!!!!!!


Gast

#42

2015-04-30 13:04

De Waterloat is een fijn zwembad waar we regelmatig komen. Hier vind je een goede combinatie van een normaal bad om baantjes te trekken en een doelgroepenbad waar andere dingen gedaan kunnen worden. Eeuwig zonde als dit verloren zou gaan.