Tegen de afschaffing van zwarte piet

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen de afschaffing van zwarte piet.

Gast

2013-10-22 22:18

eeuwenoude traditie om zeep helpen. help dit kabinet maar om zeep en laat nederland weer nederland worden. Het zijn gewoon marionetten. Discriminatie hou ik ook niet van maar dit is geen discriminatie. Maar alles hier in dit land wordt aangepast voor buitenlandse inwoners hoewel de Nederlandse bevolking zelf steeds verder de hoek in wordt gedreven. Dit moet ophouden.

Gast

2013-10-23 05:13

Handen af van onze tradities, wij komen ons ook 'nog niet' bemoeien met die van jullie...

Gast

2013-10-23 10:42

Zwarte piet is het knechtje van sinterklaas,net zoals wij knechten zijn van onze bazen het verschil is dat de kinderen meer zwarte piet roepen dan sinterklaas dus kortom hij is geen slaaf maar een kindervriend.
kindervriend

#4 surinaamse gemeenschap

2013-10-23 10:49

Laat de kinderen hun zwarte piet houden hij is een vriend,haal niet de slavenij er bij net zo als jullie hebben ze dat niet mee gemaakt en zijn onschuldig.Ik stoor mij eraan dat jullie over de ruggen van onze kinderen jullie frustatie op hen bot vieren.

Gast

2014-11-11 13:32

laat ze afblijven van onze tradities!

Gast

2014-11-13 08:08

Ik vind het een super leuk Sinterklaas feest, speciaal voor de kinderen. Het is een traditie die in stand moet worden gehouden. Zwarte Piet moet zwart blijven.

Gast

2016-11-14 16:51

Kan een kleine minderheid die zich benadeelt voelt nu ook eens begrip opbrengen voor een jarenlange traditie in ons land die nooit racistisch is bedoeld en dat ook nooit zal zijn ! Leve Zwarte Piet, hoe zwarter hoe liever! !! Wie zijn hier eigenlijk de onverdraagzamen en de racisten ? Juist. De hypocriete en politiek correcte mensen van linkse strekking !!! Stop ermee, u maakt zich onsterfelijk belachelijk.

#8 Zwarte pieten

2018-10-07 18:30