Wim moet blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wim moet blijven!.

Duncan Bloom

#76 Wim moet blijven!!!

2013-09-26 01:49

Waarom; omdat hij daar natuurlijk heel erg op zijn plek zit en ieder1 met hem wegloopt...maar nog meer belangrijk is...dat hij van te voren dit niet wist bij zijn contract bespreking...dat ze hem eigenlijk nooit een vast contract wilde gaan geven...hij heeft dus zelf nooit kunnen kiezen waar hij voor ging kiezen...en krijgt nu ook nog een soort van onzin verhaal dat hij kan vertrekken...niet echt integer en nu moet men naar mijn mening opstaan en het juiste doen...de waarheid onderkennen, een excuus maken voor dit gedrag en als alle leerkrachten en leerlingen ook nog eens achterover geslagen zijn en het allemaal niet begrijpen...gewoon je verlies nemen en het juiste doen...gewoon een vast contract want Win gaat over vijf jaar met pensioen, dat is eervol, respectvol en voor iedereen heel fijn en terecht dat Win gewoon weer voor ieder van leerkrachten tot leerlingen met zijn hele persoon doet wat ie het beste kan...Win onze aller tofste conciërge uithangen!!!

Gast

#77

2013-09-26 05:17

Omdat het ook in de buurt een stuk rustiger is!
Een stel boze ouders

#78

2013-09-26 05:58

Wat!!! Wim weg.
Wim is iedereens maatje.. weet alles op een goede manier te regelen zonder dat er vervelende dingen gebeuren. Weet iedereen op de juiste manier te benaderen en te wijzen op alles wat wel en niet mag zonder iemand tegen het verkeerde been te schoppen.
Een conciërge die wel zijn vak verstaat anders dan vele die dat niet doen.
Zoals al eerder vermeld een vertrouwens persoon voor kinderen en leraren.
Een prettig persoon voor de ouders om contact mee te hebben.
THV raakt een groot stuk beleving kwijt, zijn ziel gaat verloren en THV word dan gewoon weer een standaard saaie school zoals er vele zijn.
Ik zeg geef die man zijn baan terug.. laat THV THV blijven!!!!
gebruik die tijd dat hij nog moet werken om een geschikte opvolger te zoeken en op te leiden!

Gast

#79

2013-09-26 06:09

WIM MOET BLIJVEN!!!!

Gast

#80

2013-09-26 08:52

Zo'n topvent laat je toch niet thuis op de bank zitten. Wim is 60 en mede daardoor bijna kansloos op de arbeidsmarkt. Laat hem z'n karwei op de theater havo/VWO lekker afmaken.

Gast

#81

2013-09-26 09:49

Wim moet blijven !!

Gast

#82

2013-09-27 08:25

Wim is de allerleukste conciërge en hij heeft een goed gevoel voor humor.
zonder wim geen theaterschool!!!!

#83 zonder wim geen theaterschool!!!!!!!!

2013-09-27 14:34

zonder wim geen theaterschool!!!!!!!
zonder wim geen theaterschool

#84 zonder wim geen theaterschool

2013-09-27 14:35

zonder wim geen theaterschool
Wim moet blijven

#85 wim moet blijven

2013-09-27 14:41

Wim moet blijven, omdat van wat ik gehoord heb van mijn zusje is hij de beste conciërge van NEDERLAND!

Gast

#86

2013-09-27 18:22

WIM HOORT BIJ DEZE SCHOOL!

Gast

#87

2013-09-27 19:40

Het enigste wat ik nog kan zeggen is.
WIM MOET BLIJVEN!!!!

Gast

#88

2013-09-28 12:31

Regelmatig Wim gesproken aan de telefoon.
Heb altijd zeer goede indruk van hem gehad.
Geef hem de kans om te groeien in de nieuwe administratieve
werkzaamheden .
Jootje

#89

2013-09-28 22:05

Wim is 1,5 jaar geleden aangenomen als conciërge, daarbij horen enkel lichte administratieve taken, in de 1,5 jaar dat Wim er werkt, zijn er veel extra administratieve taken bij gekomen, die eigenlijk door de afdeling administratie gedaan behoren te worden.
Nu schijnt (naar aanleiding van de brief, die ouders en leerlingen hebben gekregen) er nog meer administratief werk bij te komen, waardoor Wim (die eerlijk aangeeft dit allemaal niet aan te kunnen en terecht!) nu wordt ontslagen,...zou het dan niet normaal zijn, om een extra administratieve kracht bij in te huren, in plaats van dit alles op het bord van een conciërge te dumpen?
Deze man doet al het werk voor 2! Dus het lijkt mij meer een geld-kwestie van school, dan de "onkunde" van de conciërge.


Gast

#90

2013-09-29 13:26

wime moet blijven, wat scheelt zes maanden als je al een leven in nederland hebt opgebouwd; de regering verzaakt en nu zou wime de dupe worden::::: nooit dus
Sandra Degenaar

#91

2013-09-30 17:27

Ik ben al dagen van slag door het bericht dat Wim weg moet bij THV. Hij is werkelijk een super geweldige concierge! Wat voor verschrikkelijk voorbeeld geeft het management van de THV dat als er zo'n super man ontslagen wordt omdat hij er niet nog meer werk bij kan hebben! Shame on you THV!!!! Het is dat mijn kind in de examenklas zit, anders zou ik nu toch echt een schoolwissel maken. Bah, bah, bah!