WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT

WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT / Mededelingen / Informatiebijeenkomst RIBW / Opmerkingen


Gast

#1

2013-09-16 18:21

Vraag ook wat de betreffende beantwoorder van je vraag zijn functie in het panel is. Als je een vraag aan de gemeente stelt dan moet die ook antwoorden en niet een ander. Vraag tevens wat iemands functie is. Soms huren ze specifieke mensen in voor dit soort sessies.

Gast

#2

2013-09-16 19:19

Verzonden aan de Winkeliersvereniging Cronjé:

Geachte heer/mevrouw,

Wellicht heeft u als Winkeliersvereniging Cronjé al kennis mogen nemen van de plannen van het RIBW en gemeente om in de Generaal de la Reijstraat 6 een opvang te realiseren voor onder andere mensen met een psychische en alcoholverslaving.
Ik kan mij niet voorstellen dat de winkeliers, aangesloten bij de Winkeliersvereniging Cronjé, zitten te wachten op een dergelijke opvang in de directe nabijheid van hun winkels.
De groep die wordt opgevangen geeft een verhoogd risico op winkeldiefstal en zal naar waarschijnlijkheid (trouwe) klanten afschrikken.
Dit betekent dat de verwachting is dat een dergelijke opvang in de nabijheid van de Cronjé direct van invloed zal kunnen zijn op de omzetten van de afzonderlijke winkels.
Om bovengenoemde redenen denk ik dat u er als winkeliersvereniging goed aan doet u zich hiertegen te verzetten.

In onderstaande link treft u aanvullende informatie aan over de plannen:
http://www.petities24.com/a/58484

Ik verneem graag of u hier passende maatregelen voor zal gaan treffen.

Met vriendelijke groet,