WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT

WIJ WILLEN GEEN VERSLAAFDENOPVANG IN ONZE CRONJÉBUURT / Mededelingen / Nu ineens wel communicatie! / Opmerkingen

Gast

2013-09-10 14:23

absoluut hier niet

Gast

2013-09-10 14:25

Zal er toch wel weer doorgedrukt worden net als de parkeervignetten..... Aantal jaar geleden ook geprobeerd in de patrimoniumbuurt en ook dat is niet gelukt dus dit zal de laatste optie wel zijn .... Wij wonen maar in dat buurtje dus ach pleur maar neer.....nee heren wethouders e.d laat ze eens bij jullie in de buurt wonen maar dat gebeurt natuurlijk niet.... Ik zeg nee en het blijft nee

Gast

2013-09-10 14:31

De wissel zit op een plek waar ze niet zo dicht op bewoners zitten. De gen. la reij is zo'n smalle straat, MET kleine kinderen! Mijn zoontje van 3 fietst zo graag met zijn buurkindjes over de stoep (waar al bijna geen plek is omdat auto's er op parkeren) tegenover en voor het schoolgebouw. Ik maak me grote zorgen!
Niet in onze straat!!!

Gast

2013-09-10 21:11

Wegwezen met die lui hier in de buurt,ze kosten ons al geld en nu ons woongenot ook nog.
Zet ze lekker in de waarderpolder ruimte zat kunnen ze ook geen overlast veroorzaken.
Zoiets doe je toch niet in een woonwijk, ze worden steeds gekker bij de gemeente.
TEGEN!!!!!!!!!

Gast

2013-09-11 10:08

en wat dacht je van het speelplein ernaast? moeten we dat omdopen in speedplein? waar durven we onze kinderen nog buiten te laten spelen als het speelplein vol ongure types zit?

Gast

2013-09-11 10:41

Al vaker zijn we in de straat opgezadeld met organisaties die zo nodig in onze straat een opvang realiseerden, een jeugd opvang het geen tot overlast heeft geleid, zoals flessen die tegen de muur werden stuk gegooid. Ook trok het figuren aan die het juist op de jeugd en hun nieuwsgierigheid hadden voorzien in de vorm van drugs. Maar het ook op onze auto's hadden voorzien. Ik woon hier nu 51 jaar en heb het in de straat alleen maar zien verslechteren. Ook door de appartementen in de woningen die te klein zijn en daar door genoodzaakt zijn om het huisvuil te vroeg aan te bieden. Er moet natuurlijk wel wat gebeuren met de leegstaande school want dat betekend ook achteruit gang in de straat.
Met vriendelijke groeten
Rudolf Smit
Gen de La Reijstraat 19

Gast

2013-09-11 17:59

Hoe kan men in onze buurt waar rondom kinderdagverblijven zijn een opvanghuis voor psychiatrisch of psychosociale en alcohol-/middelengebruik hier huisvesten.
Hoezo geen overlast in de wijk waarom willen zij dan een buurt-/beheercommissie oprichten. De Wissel voldoet niet meer aan de eisen omdat een deel van de doelgroep slecht ter been is hoe moet dit dan in de oude school daar zit ook geen lift in. Zet ze lekker in de Brinkmanpassage dan wonen ze midden in het centrum waar ze zo graag vertoeven.

Gast

2013-09-11 18:02

NEE, HIER GEEN 24uurs OPVANG.
Rudolf

#9 24 uurs opvang

2014-01-03 09:39

Al eerder heb ik mijn ongenoegen uitgesproken, over het organiseren van allerlei dienstverlenende organisaties in onze buurt. Vele briefen naar de gemeente hebben eigenlijk nog nooit enig resultaat op geleverd. Over te veel woningen die werden omgebouwd tot appartementen, Waardoor veel overlast wordt veroorzaakt. Zo als, het te vroeg aanbieden van huisvuil, overlast van fietsen, waardoor het voor mensen met en rolstoel onmogelijk is de straat in of uit te komen. Alleen al in onze straat spelen gemiddeld tien kleine kinderen. Ik vraag me af wat zullen ze straks allemaal tegen komen?