Health City Oudenaarde moet All Inclusive blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Health City Oudenaarde moet All Inclusive blijven.


Gast

#1

2013-08-23 18:44

jammer dat het moet veranderen! we hadden zo een prettige groepssfeer!
Bertje

#2 Re:

2013-08-24 05:37

#1: -

Ik blijf liever betalen voor een betere service en opvolging van het materieel en inboedel dan minder te betalen zodat er dan een plaar clowns die niet echt thuis horen in de club de boel afbreken. Daarbij de sauna wegnemen? Zomaar wegnemen van een service waar ik bereid ben voor te betalen waarop slaat dit? Er zijn mensen zoals ik die enkel maar een sauna komen nemen ipv te trainen!!! Ik denk dat als de fitness club Oxygen erop ingaat en een sauna plaatst er héél veel momentele ontevreden leden van Healthcity de overstap zullen maken.


Gast

#3

2013-08-24 05:41

Jammer dat er niet eerst met de leden gepraat geweest is, zomaar een beslissing nemen en services wegnemen kan niet!

Gast

#4

2013-08-24 07:56

Ongeacht het niveau van dienstverlening, lidgeld en aanbod die in het gedrang kan komen door deze verandering vind ik het toch ongepast om de vrees voor "bepaalde soorten klanten" te gebruiken als argument om deze verandering niet te laten doorgaan. Heb op zijn minst het lef om met naam en toenaam die "bepaalde klanten" te noemen, want wie weet moet ik mezelf wel aangesproken voelen...

Gast

#5

2013-08-24 08:53

Enkel winst telt voor het bestuur van Health City, het welzijn van het bestaande cliënteel wat ze zo hoog in het vaandel droegen verdwijnt als sneeuw voor de zon !!
Bedankt HC managers
bjorn

#6 goedkoper

2013-08-24 11:12

wat bedoelen jullie met een bepaald soort volk het klinkt wel ferm uit de hoogte hoor. iedereen heeft toch het recht om zich een gezondere levensstijl aan te nemen of is dat enkel voor de hogere klasse misschien. ik vin het lidgeld heel duur en ik vin het een goeie zaak dat het verminderd.
cartouche

#7 Re: Re:

2013-08-24 13:14

#2: Bertje - Re:

volledig mee akkoord! Ik denk dat Oxygen eengoed alternatief zou zijn, ofwel terug bij Michel of zo


Gast

#8 Re:

2013-08-24 13:20

#4: -

'ongepast' heeft niets met kleur, rang of stand te maken maar alles met hoe je je gedraagt of beter 'misdraagt'


Gast

#9

2013-08-24 14:06

Waarom hebben de leden geen enkele inspraak??

Gast

#10 Re:

2013-08-24 14:51

#4: -

Beste, ik bedoel hiermee klanten die zitten te fluimen in de douches, onverstaanbare telefoongesprekken voeren in de sauna, met hun boxershorts in de hammam en sauna zitten omdat ze voor hun geloof niet met hun pietje mogen bloot lopen, enz... Moet ik nog doorgaan?

Kies een pseudoniem

#11 Onderwerp

2013-08-24 15:19

net es gekeken naar de site van Basic-Fit .... zelfs douchen zal precies niet meer mogelijk zijn...
Dany, al 7 jaar lid van HC oudenaarde en terecht verontwaardigd

#12 verontwaardigd lid

2013-08-25 05:00

idd Basic health city heeft een enquete gehouden? Wie in Oudenaarde is er gevraagd naar zijn opinie? Inspraak? Volgens de enquete neemt 80% van hun sporters geen douche na de training!!!!
Persoonlijk kan ik me dat zeer moeilijk voorstellen want na een groepsles of individuele training ben je maar al te gelukkig dat je het zweet van je af kan spoelen. Indien de douches ook zouden wegvallen dan houden wij het aldaar ook voor bekeken en zoeken we een ander fitnesscenter!!!
Laat Health City Management in A'pen weten dat we dit massaal zouden doen, wie weet welke reactie dit zal uitlokken!!!!

Hoofdkantoor HealthCity België & Luxemburg
Cockerillkaai 18
2000 Antwerpen
Stuur jullie protesten en bemerkingen rechtstreeks naar bovenvermeld adres, ondertussen zijn ze op de hoogte gebracht van deze petitie.

Plaats deze petitielink op jullie tweet, facebook of elke andere vorm van communicatie opdat ieder lid zijn mening kan ventileren!!!!!

marijke
Gast

#14

2013-08-25 06:23

Als ze ons de douchen ook nog afnemen dan zoek ik me ook andere fitness waar persoonlijke hygiene wel belangrijk is.

Frederik

#15

2013-08-25 07:36

De douches gaan niet weg maar ik vermoed dat als er ergens breuk of geen warm water is repareren ze deze niet.
dany

#16 Re:

2013-08-25 07:45

#15: Frederik -  

 graag een bevestiging van het HC team dat de douches blijven want de opzegtermijn verstrijkt zeer snel!!!


Gast

#17

2013-08-25 12:17

Door All Inclusive om te schakelen naar Basic zal Health City Oudenaarde, wegens de heel lage abonnementsprijs heel wat verkeerde mensen aantrekken, wat de reputatie van Health City Oudenaarde absoluut niet ten goede zal komen.

Gast

#18

2013-08-25 12:22

Lid sinds opening! Als ik de welness moet missen, dan stop ik ermee. In Nederename(Boslos 20, naast Lylytex) start half september een gloednieuwe fitnessruimte, sauna en zonnebank zijn gratis bij "Sans Soleil", bij een abonnement. Ik kan te voet gaan en moet mijn auto niet meer buiten! Dada, Health City".

Gast

#19 Re: Re:

2013-08-25 12:29

#10: - Re:

Idd, je slaat de nagel meer dan op de kop. De regels gelden voor iedereen en dit heeft niets te zien met evt racisme maar gewoon de pure realiteit. Maar ze doen maar, t zal alvast zonder mij zijn. Aangetekend schrijven voor stopzetting van het contract vanaf 1 oktober ligt klaar.


Gast

#20

2013-08-25 18:23

Blijven zoals het is, sporten betekent ook sociale kontakten leggen.
bye bye

#21

2013-08-26 15:54

Ben ik blij dat ik al die ellende niet meer moet meemaken. Ik heb alvast mijn contract na zeven jaar opgezegt. Ik denk dat dit het begin van het einde is, net zoals men gestart is met een zonnebank die vrij te gebruiken was, daarna met maximum 3 jetonnetjes, gevolgt door reservering aan de balie met maximum 2 jetonnetje en dan weg. Misschien volgen de douches dezelfde weg. En wie zal dit alles onderhouden? En wat met de fitness sleutel? Veel vragen maar weinig antwoorden hé...

Gast

#22

2013-08-26 16:41

Wat me opvalt is het gebrek aan reactie vanuit de club zelf. Vele vragen die telkens onbeantwoord blijven. En akkoord dat alles misschien bovenaf beslist wordt maar dat neemt niet weg dat ze de huidige leden nog de nodige antwoorden kunnen bieden

 


Gast

#23

2013-08-26 18:00

mensen die enkele weken geleden zich ingeschreven hebben krijgen al het nieuwe basic fit tarief en dit terwijl ze ook ondertussen kunnen gebruik maken van de welness en de drankautomaten. Niet eerlijk tenopzichte van de oude klanten die meer dan 50 euro betalen nu. De trouwe klanten worden nogmaals opzij geschoven...

Gast

#24 Re:

2013-08-26 19:18

#23: -

Maffiapraktijken zijn overal mogelijk e. ;-)

 

Harry De Groote

#25 Blijven vechten!

2013-08-27 11:44

Blijkbaar zijn er mensen die nu al opgeven. "Het is al lang beslist." "Dat haalt toch niets uit".
Ik ben daar niet zo zeker van! Een beslissing kan even snel herzien worden als ze destijds werd genomen. Er blijven nog andere clubs in België met een All-Inclusive formule, dus waarom kan Oudenaarde hier niet één van zijn? Het komt er op neer van massaal te reageren. Dus mensen, bij deze : laat de moed niet zakken, reageer massaal via alle mogelijke kanalen, roep zoveel mogelijk mensen op om mee te tekenen en te reageren.
En haalt het uiteindelijk toch niets uit, dan kunnen we onszelf niets verwijten. Dan heeft er maar één persoon boter op het hoofd, en dat is de 'manager' die met één pennetrek deze beslissing heeft genomen.