Erkenning van islamofobie als aparte discriminatiegrond.


Gast

#1

2013-06-19 11:48

Stop de Tsunami van Islamofobie en gevaarlijk Ideologie tegen Islam & Moslims

Gast

#2

2013-06-19 20:21

Islamofobie is eenstoornis van PVV

Gast

#3

2013-06-24 08:45

Sinds 9/11 zijn moslims vaker het slachtoffer van agressie, discriminatie en rascisme. Mensen maken dikwijls geen onderscheid tussen radicale moslims en vrome moslims, nochtans is het verschil echt wel heel groot.

Gast

#4

2013-06-25 09:20

Mijn vraag aan m.n. de Marokkaanse (progressieven, andersdenkenden, seculieren, niet gelovigen)gemeenschap: Is het niet tijd om in eerlijke gesprek te gaan met de radicalen binnen onze gemeenschap?
Waarom wachten we altijd tot de samenleving de initiatief neemt?
Groetjes.
Rob

#5 Onzin

2013-07-04 12:26

Islamofobie bestaat niet. Net zoals Christenfobie niet bestaat... Dit is gewoon een kwestie van logisch zelfstandig na kunnen denken, iets dat veel gelovigen helaas niet meer kunnen.
Moslims voelen zichzelf veel te snel slachtoffer.
Ik snap niet dat er van binnen de moslimgemeenschap meer gebeurt om het imago wat op te vijzelen. Iedereen krijgt altijd de schuld van alles behalve degenen die alle onrust veroorzaken.

Gast

#6

2013-07-07 13:24

Stop de tolerantie voor uitsluiting, Stop de vrijheid van stereotyperen en haatzaaien.
Edwin

#7 Fobie

2013-08-12 15:44

Een fobie is een irreële angst zonder duidelijke reden. Angst voor Islam lijkt mij verre van irreëel. Overal waar Islam is, is intolerantie, geweld en ellende.
Wat wil je ook als de profeet al rovend en moordend door de woestijn trok.
Ali Buttu

#8 Petitie

2013-08-12 20:49

Is dit initiatief niet overbodig? Artikel 1 van de Grondwet volstaat toch (m.b.t. religie)? En moslims zijn toch niet sneu? Ze weten immers goed van zich af te bijten. Ze ontsteken snel in woede, verbranden vlaggen, bedreigen mensen die iets kritisch zeggen van de islam, schelden vrouwen uit die er niet fatsoenlijk bij lopen, etc... Zo tolerant zijn ze zelf ook niet. Kijk maar in al die landen waar de Arabische lente is gekomen: gristenen hebben geen leven meer, homo's ook niet en met de vrijheid is het ook snel gedaan....
De verlichting

#9 islamofobie bestaat niet

2013-08-13 17:25

Discriminatie t.o.v. een ras is verboden, echter achterlijke haatreligies met dodelijke dogma's kunnen niet vaak genoeg bespot worden, opdat ze misschien ooit mogen verlichten.

Stelletje huilebalken
daarom

#10 fobia

2013-09-29 14:24

it isnt a fobia if they are really trying to kill you
kafir

#11 Re:

2013-09-29 20:45

#6: -

ben ik het mee eens!!!! stop de islam!!! er zijn genoeg slachtoffers gevallen!!!

kafir

#12 Re:

2013-09-29 20:48

#3: -

ik heb nog nooit gematigde moslims afstand zien nemen van hun bloeddorstige geloofsgenoten, de islam is verantwoordelijk voor zoveel doden en ellende dat het "geloof" een misdaad tegen de menselijkheid is!

ga toch even nadenken...

#13

2013-09-29 21:17

"En verzoeken
De politiek
niet weg te kijken van bestaande problemen, maar belangrijke democratische waarden als gelijkheid,
tolerantie, diversiteit en antidiscriminatie hoog te houden."

doet de islam dat ook dan? overal waar ze aan de macht gekomen zijn worden andersdenkenden uitgemoord en gemarteld.....

als u tegen elk slachtoffer van de islam wil uitleggen dat ze een fobie hebben,dan spoort u niet helemaal. islam betekend onderwerping.
Ronald

#14 Helemaal mee eens!!!

2014-04-10 07:21

#5: Rob - Onzin

Laat de niet moslim wereld weten, dat de meeste moslims het niet eens zijn met hun geloofsgenoten, die de Nederlandse wetten overtreden. Dit geld voor crimineel gedrag, doch ook voor belasting en/of uitkeringsfraude. Uitkeringen kunnen afhankelijk zijn van iemand vermogenspositie, dit geld voor iedereen, die in Nederland belastingplichtig is en/of een uitkering ontvangt. Ook als dit vermogen zich in het buitenland bevindt. Dat heeft niets met islamofobie te maken.


Gast

#15

2015-09-22 07:24

Ik heb deze petitie ondertekend om de waarde van artikel 1 van onze Grondwet te benadrukken en nogmaals onder de aandacht te brengen.( wiert van der veen, Groningen)