Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
WA, M en dochters zijn er gelukkig niet fysiek bij, ze kijken kennelijk alleen vanuit Amsterdam via een videoverbinding. De wereld kijkt mee. Dat niemand buiten dit oord het verstaat is een tweede geluk bij een ongeluk.
Dan is Ahoy nog slechts een geisoleerde badkuip gevuld met marginalen, die massaal en in stilzwijgen wordt genegeerd. Dit keer wel eens goed
Re: Re:
Wat mij het meest tegen de borst stuit is de TEKST van het lied, niet de subjectieve elementen zoals het deuntje, de artiesten of de uitvoering.
De tekst is eenduidig en daardoor discutabel, de rest...tja... over smaak valt te twisten.
En juist deze tekst plaats mij als burger in een (onderdanige)positie die ik niet kan rijmen met mijn vrije opvattingen en dat wekt bij mij bepaalde (republikeinse)gevoelens op. Dus oké, het is een slecht lied, de een vind de muziek slecht een ander de uitvoering en ik de tekst.
...bezit ik alle rechten. Dus als er iets teruggetrokken wordt bepaal ik dat, en niemand anders!!!" #koningslied
Joope vn den Ende was in het buitenladn en dus onwetend..
Laten wij ons nog langer voorliegen en piepelen???
Scheidsrechtersfluitjes!
En fouilleren hahahah hooligans kunnen jullie al niet tegenhouden!
Re: IK BEN HET ZAT!!!
#7327: Partij van het VOLK!! - IK BEN HET ZAT!!!
Ik hou op 30 april een pyjama dag, geen TV geen radio slechts kalssieke muziek vanaf mijn cd! en lekker slapen dat wil men toch dat het volk blijft slapen in plaats van nadenken?
Re: Scheidsrechtersfluitjes!
#7382: Johan C. - Scheidsrechtersfluitjes!
het begin van oorlog....
Re:
ik vraag me af of je het gerechtelijk kunt laten verbieden om het nummer uit onze naam aangeboden te laten worden, in dat geval zou ik me daar dan graag bij aan laten sluiten :P
Re:
Bovenaan de petitie staat een knop waarmee je de taal kunt instellen!
de W van: ome Joop wist het niet te vertellen bij dwdd wiens idee het was de W te gebruiken..Nou ome Joop de W komt duidelijk af van jouw Waterhoofd
de W van: Wij Willen dit Wangedrocht niet voor onze nieuwe Koning.
de W van: Wanorde in ons land door dit respectloos lied
Genoeg uitgelegd waar de W voor staat ome Wanjoop??
This comment has been removed by the person who wrote it.
Re: Scheidsrechtersfluitjes!
#7382: Johan C. - Scheidsrechtersfluitjes!
Ahoy, de reete-commerciële ellende van circusbaas Joop, boycotten, ookal betaalde je 5 €, vind ik een beter idee. De boel verstoren minder. Laat ze.
| This discussion has been closed. |