Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Hé He. Die Ewbank denkt dat hij het lied kan intrekken! Nee hoor. Wij, Nederlanders, hebben €2.000.000 uitgegeven aan dit wanproduct. Het is dus ONS eigendom. En ja, WIJ trekken het in. Kan dhr. Ewbank even die €2.000.000 terugstorten wegens wanprestatie?
Re:
Sukkel wij betalen zijn salaris, dus straks ook de belasting over het salaris. Denk na man afschaffen dat Koninghuis.
De W van: Walgelijk, Wanstaltig, Waanzin...
Ik zeg de W van: WALGELIJK!!!
Minstens 30.000 Middelvingers in de lucht voor Willem en z'n holmaten... Kom op, kom op... Steek die middelvingers in de lucht!"
Re: Aftreden als onderdaan
#4: JB - Aftreden als onderdaan
Ik wil het ook weten ....
Propaganda verkoop je niet aan Nederlanders!
En W (en dus Den Haag) liet zich deze tekst aanleunen
Deze veelal overgewaardeerde BNrs, alleen al de reactie(s) van W-bank spreken voor zich, dachten het NLse volk wel even in te pakken met het overdreven "geregisseerde??" promoten van de Oranjes met dit belachelijk misbaksel! En WTF is die RAP shit?! Dachten ze zo ff snel en makkelijk een lintje te scoren?! Op voorhand had men ook moeten weten dat een overdreven positieve nadruk op de "KNUFFEL MULTICULTI" leggen, ook niet wordt gepikt door het NLse volk! Zegt weer heel veel over de onrealistische kijk van deze BNrs op de NLse maatschappij! Maar dat is inmiddels oa via deze site en diverse polls wel duidelijk gemaakt!! Kennelijk daarom ook dat "knuffel Marokkaan" 'pappa moet Sjentjas verrrdiena' Ali B(ulshit) zich ineens heeft bedacht??? En wat blijven BNrs zoals Paul de Leeuw en die Lange Fr(k)ans(LOOS) stil, die hebben normaal zo'n TE grote mond!!
Trouwens,net was op t.v dat er ook kleine kinderen een tekst hadden ingestuurd...maar moest die tekst nu echt letterlijk over genomen worden dan?????
Re:
Gewoon een KLUSJE makkelijk scoren geweest (dachten en hoopten ze) , het was toch, volgens hun eigen zeggen, in 5 uurtjes in elkaar geflanst!!
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Nederland...2.000.000 verspild aan het grootste kutlied aller tijden,terwijl ik rond moet komen van 870 euro wao,ivm ziekte....(had gvd dat geld maar in Nederland zelf gestoken,in de staats schuld o.i.d)Zing gewoon met zijn allen het Wilhelmus,en klaar is clara(o nee Bertha)
Het word steeds meer een kutland,ik wens Willem en Maxima het beste,om nog wat van deze troep te maken...als ik het geld had,was ik al lang vertrokken...
Re: Re:
is ook wel te horen dat ze er maar 5 uur over gedaan hebben..eerst een paar uur rijden naar de studio,en dan een uurtje inzingen....als ze samen 1 zin moeten zingen beginnen en eindigen ze niet eens gelijk hahahahahh
Een nieuw lied
Willem zal zelf liever een lied hebben op de tonen van de Griekse Sirtaki met een Mozambicaans koor en voor Maxima afgewisseld met Argentijnse klanken. Hoezo Hollandse klompendansmuziek?
| This discussion has been closed. |