Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
blijkbaar kunnen anderen ook niet schrijven...jij geeft het tenminste eerlijk toe :)
MISSCHIEN IS REDDING NADERBIJ !?
ONZE PAUL VAN VLIET HEEFT EEN LIED !!
NEERLANDICUS TEN TOP !
TEKST IS VEELBELOVEND (site de Telegraaf)
Melodie volgt nog.
konings lied
wees een keer blij en gun iemand anders ook eens wat maarja dat gaat weer niet
want hoogbegaafd niets kunnend nederland vindt de taal en lied weer 3x niks
van mij mag je zeker een mening hebben en uit die dan ook op een normale manier
Re:
ik denk dat de doden spontaan weer opstaan met dit nummer,zelfs een begrafenis is nog te veel eer voor dit kutlied!
Idee!
Laten we dan het nieuwe volkslied ook meteen geschikt maken voor zowel een koning als een koningin. En wat mij betreft voor zowel een monarchie als een republiek. Bovendien hoeft in dit couplet religie geen rol te spelen. Al met al dus veel langer houdbaar dan een koningslied en meer van deze tijd. Gewoon een verbindend lied dat elke Nederlander met plezier mee kan zingen, generaties lang.
Het nieuwe couplet zou er dan bijvoorbeeld zo uit kunnen zien:
In Nederland te leven
is wat ons samen bindt
de som van vele delen
en toch heel eensgezind
Wie ons land vertegenwoordigt
is er een van tig miljoen
dit land waar iedereen die zichzelf is
dat in vrijheid mag doen
Re: konings lied
#6259: een allochtoon die het glas halfvol ziet tussen de pessimisten - konings lied
En is azijnzeikerigkutland wel normaal hihihi???
Re: Tsssssss
'ga your gang'??? dat is dus waar het hier om gaat. heb je enig idee hoe stupide je post is?
Re: konings lied
#6259: een allochtoon die het glas halfvol ziet tussen de pessimisten - konings lied
ehhhhh niet iedereen bedreigd hem met de dood hier hoor,39.000 mensen in ieder geval niet!!
laten net 1 of 2 personen wel erg grof gebekt zijn....maar laat de anderen hun gal spuwen over dit kutlied...trouwens stenigen kwam toch meer uit het oosten???? dat word hier niet gedaan,en volgens mij ophanging ook niet(of hij moet het zelf willen!)..wie weet was de persoon die dit schreef wel een BRO.....you never know!!
Je hoeft hier niet op de site te komen als je niet wilt hoor,dan hoef je dit ook niet te lezen...simpel toch???
en met 10 bier op ga je niet zingen hoor,daar word het bier teveel voor verdunt met water,tijdens koningsdag!!
ps ik zie het glas vol... maar dan wel zonder alcohol......tjee..ik kan zomaar rijmen zeg..ik denk dat ik het koningslied maar ga schrijven...
Omdat 50 bobo's van artiesten HET prachtig vinden, moeten wij aansluiten!?....Sorry, maar dit komt niet eens door de voorronde van welk songfestival dan ook.
Zooitje ongeregeld door elkaar.
| This discussion has been closed. |