Nee tegen het koningslied
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Record-tijd!!!!!
Dat is op zich heel mooi, maar tevens bevreemdend dat andere zeer belangrijke petities over zaken die er toedoen, die snelheid niet krijgen, waardoor politici hun gang kunnen blijven gaan.
Dat is toch totaal niet serieus te nemen.
Snap dat de gedachte is om met de tijd mee te gaan. Maar rappers! kom op zeg.
de teller staat ineens lager
Gedicht:
Prachtig gedicht! Namens het Koningshuis in het algemeen en mezelf in het bijzonder: stuur vaker wat in. You´re making friends here!
Re:
Maar ze spelen hiermee het kreuningshuis wel in de kaart want zodoende hebben zij op een wel zeer gemakkelijke wijze het klootjesvolk in hun broekzak. Fluitje van een cent als er weer eens een charme-offenzief nodig is. Ach, het zal nooit veranderen en gezien het peil van het lager onderwijs is alle hoop al verloren. Nederland is BNN!!!!! Ergo: ik ben geen Nederlander, ben een "dakloze".
40.000 Hebben hier gesproken. Als wij inderdaad staan voor 80% van de bevolking (poll VK), dan ben ik weer een beetje tevreden Nederlandse te zijn. Heren Rutte en Samsom, jullie zijn aan zet
Bah schande
Wat is er met de teller?
Een verschutting voor de koning.
Mag ik een teiltje geloof dat mn chinees er uit komt
| This discussion has been closed. |
kijk Nederland zit vol met mensen die niets van muziek snappen en die eigenlijk hun gehoor gewoon afgenomen kan worden...maar er zijn nog altijd een paar duizend mensen die het wel snappen en hier NIETS mee te maken willen hebben