P.I.HOOGEVEEN

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie P.I.HOOGEVEEN.


Gast

#1

2013-04-06 07:04

Hoe meer aandacht voor deze zinloze sluiting hoe beter,verspilling van geld en slecht voor de werkgelegenheid. SCHANDE
Emiel de Piraat

#2 Samen staan we sterk!

2013-04-06 15:44

Hallo,

ook in Almelo moet de boel dicht volgens Teeven.
Ik heb de petitie getekend en gedeeld want samen staan we sterk!

Helpen jullie ons ook?

http://www.petities24.com/steunpialmelo
Kriebeltje

#3

2013-04-06 18:49

Hoe lang duurt het nog voordat deze regering bij zinnen komt. Zinloos deze sluiting(en) van P.I.'s. Te meer door de gedane investeringen in Hoogeveen. En dan willen ze elders nieuwe P.I.'s gaan bouwen. Om maar niet te spreken van alle veranderingen die men wil gaan doorvoeren zoals meermans cellen, enkelbanden etc. Dat zal beslist niet in de meeste gevallen kunnen gaan werken.
Om maar niet te spreken van de werkgelegenheid.

Gast

#4

2013-04-06 20:44

Dit is toch te gek voor woorden! Elders nieuw bouwen terwijl deze inrichting aan alle eisen voldoet!
hoe gek wil je het hebben!!! En wat te denken van al die mensen die op straat komen te staan.ik maak mij daar echt heel boos om.

Denk na!

#5 Sluiting van de PI Hoogeveen is een grote fout!

2013-04-07 09:51

Los van alle eerder genoemde terechte redenen voor behoud van deze PI is er nog iets wat PI Hoogeveen zo uniek maakt namelijk dat het zich niet alleen bezig houdt met detentie (terugdringen van recidive) maar ook met preventie. Sinds 2010 ontvangt PI Hoogeveen maandelijks een groepje jongeren met risicogedrag om hen bewust te maken van hun gedrag en de mogelijke gevolgen daarvan. In samenwerking met gedetineerden probeert de PI deze jongeren te laten inzien dat ze nog een keuze hebben en dat ze een juiste keuze maken.
PI Hoogeveen is van mening dat wanneer er door preventie een detentie kan worden voorkomen dit winst is voor het individu en de maatschappij! De PI laat hiermee zien dat het zich niet alleen bezig houdt met de achterkant maar ook naar de voorkant durft te kijken. Een initiatief dat door eigen medewerkers is gevormd, ontwikkeld en opgestart. Door sluiting valt ook dit allemaal weg, doodzonde......

Gast

#6

2013-04-07 11:29

Goed initiatief vooral voor Hoogeveen, al zoveel werkloosheid, dit is niet goed doordacht.
majolu

#7

2013-04-08 07:29

Sluiting van de PI Hoogeveen zou een uitermate slecht doordacht besluit zijn.
I.g.v. sluiting gaat zowel veel kapitaal, als ook, veel deskundigheid én veel werkgelegenheid verloren. Laat staan dat het er in Nederland veiliger op zal worden.....
In alle opzichten opnieuw een onbegrijpelijk plan van de overheid!

Gast

#8

2013-04-08 07:58

waar moet dat heen met nederland, het komt zo noooooit goed, is de regering hun verstand verloren? bizar gewoon.....

Gast

#9

2013-04-17 16:49

Hoe is het mogelijk dat men een zo goed draaiende P.I. wil sluiten, en dan heb ik het nog niet eens over de werkgelegenheid in het noorden van ons land!Werkgelegenheid van personeel en toeleveringsbedrijven, in de Regio, die dit nu juist zo hard nodig hebben.
Schaam je overheid!!!!!!