Afschaffing BTW voedselschenkingen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Afschaffing BTW voedselschenkingen.

jean.

#26

2013-03-27 12:42

Europa dat is:
1) hogere winsten, lagere lonen 2) meer nachtwerk, meer flexibiliteit, meer stress
3)privatiseringen, afdankingen 4)Minstens 23 miljoen werklozen, minstens 78 miljoen armen 5) de vorming van een offensieve interventiemacht 6) enige parlement ter wereld dat geen wetten schrijft 7) het Europa van de multi's.
Dit Europa willen we niet.
M.v.g: jean.

Gast

#27

2013-03-27 20:36

Ik vraag mij af waar ze het vandaan halen om gratis voedsel te belasten met BTW, zijn ze niet verlegen en krijgen ze het schaamrood niet op de wangen?

Gast

#28

2013-03-27 23:41

Ik hoop dat er iets gaat veranderen met deze petitie want er gaan nog meer mensen nood hebben aan een voedselpakket, ik zelf ben vrijwilliger bij een vereniging waar armen het woord nemen en wij staan er midden in,wij proberen mensen die zo kwetsbaar zijn en waar de drempel te hoog is om aan te kloppen omdat zij om voedsel moeten gaan bedelen te helpen

Gast

#29

2013-03-31 08:31

btw moet zeker afgeschaft worden voor gratis schenking voedsel aan voedselbank

Gast

#30

2013-03-31 09:34

de regering geeft geen verstand moest ik het zo doen in mijn huishouden amaai wie zou er dan mijn belastingen betalen

Gast

#31

2013-04-01 09:26

in plaats van eten weg te gooien, denk ook eens aan de mensen die geen geld hebben om degelijk eten te kopen.die mensen zullen heel blij zijn als ze eens van een gratis maal mogen genieten, ook de vele kindjes die in armoede moeten leven.hoe meer mensen tekenen hoe meer eten we kunnen redden.hoop ik.

Gast

#32

2013-04-01 16:31

ik ga helemaal akkoord met die stelling, maar ik heb soms bedenkingen bij armoede, ik ken een dame en die is zogezegd arm, maar ze heeft wel 3 huizen...ze betaald voor haar familiale helpers 6 euro en vind het nog te veel..omdat men blijkbaar kijkt naar haar pensioen...
Johan Kesteloot

#33 Re: Ik richt mij nu tot de damiaanactie.

2013-04-02 18:50

#2: -

Daar wil ik U mijn excuses voor aanbieden en er hebben er dat al veel gezegd...... waarom naar Oeganda en niet naar Belgie ????


Gast

#34

2013-04-12 08:36

Beste,
De politieker meerderheden maken de wetten zodanig, dat er steeds meer armoede groei bijkomt en niet ophoud.
De zwakste schakels ( arbeiders ) kunnen met hun voltijds werkend maandloon € 1200,00 al niet meer rondkomen, om onderdak of lening, huisbrandstof, elektriciteit, water, kleding, voeding en zo meer: te kunnen betalen.
M.v.g: jean.

Gast

#35

2013-04-16 08:03

Inderdaad onbegrijpelijk waarom er BTW verschuldigd zou zijn. Moeten we laten aanpassen!
rm

#36 ..

2013-04-19 21:29

tja volgens mij is het enige nut van de voedselbank dat die mensen nog een mobieltje of Ipad erbij nemen, wat extra gouden sieraden, wat extra katten en honden..
De mensen willen alles hebben hebben hebben, zonder ook maar rekening te houden met wat het kost.

Gast

#37

2013-05-19 08:03

Ik wist niet dat er BTW over schenkingen moest worden betaald...
lening

#38 leningen aan onze klanten In USD($), GBP(pound) of Euro(€)

2013-08-02 20:43

Dit is een Financiën-leningen onderneming is, bieden wij leningen variërend van persoonlijke industriële leningen aan belanghebbende personen en bedrijven die op zoek zijn naar financiële steun of groei. Wij bieden grote en kleine bedragen van leningen voor onze klanten. We bieden ook lange en korte termijn lening met een betrouwbare garantie onze lening rente is zeer lage en betaalbare met een verhandelbare duur. Wij bieden onze leningen aan onze klanten In USD($), GBP(pound) of Euro(€) en in de volgende categorieën.
Autoleningen
Hypothecaire leningen
Zakelijke leningen
Persoonlijke leningen
Onroerend goed lening.
Ik wacht op uw antwoord vandaag.
Vriendelijke groeten
Hartelijke groeten.
De heer SANTOS MANUEL BARDALES
Email:bestgolbalgranteeloan@admin.in.th
lening

#39 leningen 2%

2013-08-02 20:44

Dit is een Financiën-leningen onderneming is, bieden wij leningen variërend van persoonlijke industriële leningen aan belanghebbende personen en bedrijven die op zoek zijn naar financiële steun of groei. Wij bieden grote en kleine bedragen van leningen voor onze klanten. We bieden ook lange en korte termijn lening met een betrouwbare garantie onze lening rente is zeer lage en betaalbare met een verhandelbare duur. Wij bieden onze leningen aan onze klanten In USD($), GBP(pound) of Euro(€) en in de volgende categorieën. Autoleningen Hypothecaire leningen Zakelijke leningen Persoonlijke leningen Onroerend goed lening. Ik wacht op uw antwoord vandaag. Vriendelijke groeten Hartelijke groeten. De heer SANTOS MANUEL BARDALES Email:bestgolbalgranteeloan@admin.in.th