Geluwe Windmolenvrij
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re:
doe dan een aanvraag om hem te plaatsen in u eigen tuin ! we zijn ook voor een betere milieu maar moeten mensen dan slachtoffer zijn van zo een situatie? er
zijn andere plaatsen zoals industriezones
Re:
Vind ik ook, iedereen zit hier te klagen over de hinderlijke effecten en schade aan gezondheid van de turbines.
In plaats van zo abstract te blijven kom eens af met specifieke gevallen ! Altijd zo vaag blijven...
Re: Re:
In avelgem zijn 3 windmolens op industriegebied aangevraagd en ook daar is protest. Waar moeten ze dan staan???????
Ik heb liever zuivere lucht en een windmolen in mijn zicht dan een open zicht en vieze lucht. Mijn gezondheid gaat voor op een windmolen vanuit mijn zetel
Re: Re: Re: Re:
Ik zou wel willen maar de rest zal wel een actiecomitee oprichten. Jullie hebben een veel te korte en egoistiche kijk.
Mofrikaantjes
Waar komen die windmolens te staan NAAST de A19 en als ik van beselare tot in menen rij zie daar maar weinig huizen staan en ook over hoeveel geluidsoverlast hebben we het dan? want een snelweg heeft ook geluidsoverlast misschien kunnen we daar ook een petitie voor opmaken zodat we geluidsmuren kunnen krijgen in geluwe.
Ik denk dat ieder vorm van groene energie een goed voorbeeld is want misschien zijn we rampen zoals in tsjernobyl en in fukushima al vergeten en moeten eens stil staan wat er zal gebeuren als er in één van de nabije kerncentrales iets ergs gebeurd En dan spreek ik over een ramp in een grote straal dit zal veel minder gezond zijn voor mens en dier.
Denk toch eens na...
En ja, denk misschien ook eens aan de kinderen hé! Verdienen zij geen leefbare omgeving?
Samengevat: Windmolens: ja!; in de buurt van huizen: nee!
Denk dus de volgende keer na voor hier een 'onozele' reactie te zetten.
Levensles: Spreek over niets wat U zelf niet weet.
Re:
Awel Molentje , Hopelijk zetten ze er dan ook ééntje in uw eigen achtertuin!!!
Re:
Een biomassa centrale maakt veel meer lawaai dan een paar windmolens.
Die biomassa wordt aangevoerd met vrachtwagens, hoeveel vrachtwagens per dag zijn er nodig voro een biomassa centrale.
En blijven die vrachtwagens ook op 300 m afstand van uw huis, of rijden ze over de straat op 10 m van uw huis?
En een kleine biomassa centrale stinkt en geeft fijn stof af, dat is echt ongezond
Windmolens zijn onschadelijk, de tegenstanders en hun anti propaganda, maakt mensen ziek
Re: Mofrikaantjes
#9: Koeroekoekoe - Mofrikaantjes
Mijn voorvader draait zich niet om, die kon zijn valies niet vlug genoeg pakken om vrijwillig naar Duitsland te vertrekken...Ik stel dan voor, dat we Vlaamse windmolens zetten. Oeps, die zijn er niet? Franse dan, Deense om het even! Of wil Mofrikaantje liever een paar kilo uranium in zijn patattenhofke begraven? Zoveel gezonder, en van eigen bodem...
Re: Denk toch eens na...
#12: P.C. - Denk toch eens na...
Ik woon in de nabijheid van windmolens. Het geluid dat ze maken klinkt als muziek in mijn oren, want het betekent dat er minder CO2 in de lucht wordt gepompt, minder atoomenergie gebruikt wordt en als schildklierkankerpatient weet ik verdomme wat radioaktiviteit veroorzaakt. Allen die bezorgd zijn over hun kinderen, kies maar, een beetje woesjwoesj aan hun oren of een beetje lymfeklierkanker. Onnozelaars!
Re:
Al eens over nagedacht hoeveel belastingsgeld naar Doel en Tihange gaat om uw electriciteit betaalbaar te houden? Dat is gewoon belachelijk veel, maar daar spreekt niemand over! Of liever steenkoolcentrales die electriciteit aanmaken? Stoflong gegarandeerd. Kijk in godsnaam verder dan uw neus lang is!
Geluwe Windmolenvrij
Geluwe
| This discussion has been closed. |