Tegen schending mensenrechten Julio Poch

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen schending mensenrechten Julio Poch.

Jenny

#76

2012-09-25 10:00

Alleen degene die bij dat etentje hebben gezeten (lees collega's) weten wat er gezegd is. Wie vertelt mij dat hij dat echt heeft gezegd. Eerst bewijzen en om die te krijgen een eerlijk proces wat geen jaren hoeft te duren!
Hubabuba

#77 Poch

2012-09-25 10:10

Helaas zie ik veel domme opmerkingen. Stel dat Poch er ook maar iets mee van doen had, dan had Nederland het toch anders moeten aanpakken. Dit gaat op de lange duur tegen Nederland werken!
Wel al die jaren belasting geld innen van die man en dan op zo een manier, net voor zijn pensioen, afserveren. Erg jammer van de staat der Nedrlanden.
kaa-el-emmer

#78 Sterkte Julio!

2012-09-25 10:11

Schandalige bejegening van onze collega-vlieger. Helaas lijkt de Nederlandse overheid zich niet hard te maken voor zijn zaak. Veel sterkte voor jou, Julio, en je naaste familie!
Bart Riebock

#79 Amnesty International

2012-09-25 10:11

En dan nog iets, waarom doet Amnesty Nederland hier niets aan. Ik weet dat ze geweigerd hebben om Erwin L. de waxinelicht gooier die ook al 2 jaar vast zit, ja hij zit weer vast, te verdedigen. In deze case kunnen ze ook veel dingen doen. Of spelen hier andere belangen??
Ja dus, miljoenen aan subsidie. Dit toont aan dat er politieke spelletjes worden gespeelt.
roberto 45

#80 Julio Poch

2012-09-25 10:19

Bij dit dunne bewijs van betrokkenheid moet de verdachte dit eventuele proces thuis kunnen afwachten
bervol

#81

2012-09-25 10:24

Het is te gek voor woorden , laat deze man direct vrij.

Gast

#82

2012-09-25 10:26

Heel goed deze petitie!

De regeringen van Nederland, Spanje en Argentinie moeten zich DOOD schamen voor deze juridische wanvertoning.

Ik hoop ook dat de oud-collega's (die hem verraden hebben) van Julio heel erg veel spijt hebben en nooit meer rustig kunnen slapen voor hetgeen ze hem hebben aangedaan

Gast

#83

2012-09-25 10:37

Ik hoef geen commetaar te geven er zijn nog zat argentijnen die veel meer op de geweten hebben .
Neem Maxima de vader maar dat is een misdadiger maar dit zal wel weer niet geplaats worden zoals voorheen de waarheid is hart.
fred uit haarlem
Gast

#84

2012-09-25 10:37

vind dat julio als hij het inderdaad gedaan zou hebben dat hij dat in opdracht deed en dat hij daar dan niet voor gestraft hoeft te worden
ik geloof in zijn onschuld alleen door een paar onnozele ex coleggas zit hij vast
hoe noemden ze zulke mensen vroeger???
wat een veraaiers en geloof er nog niks van
fred

Captain AJH Cornelis

#85

2012-09-25 10:44

Ik ben zelf ook vlieger, niet bij Transavia overigens. Ik steun Uw petitie van harte en laak de achterbakse wijze waarop Captain Poch is uitgeleverd.
truus uit haarlem

#86

2012-09-25 10:45

ik ken jullio persoonlijk en heb hem nog nooit over deze dingen horen praten.het is een hele lieve man en gek op zijn fam en vrienden .ik vind het heel erg dat dit zo is gegaan.op deze manier.HET ZULLEN JE COLLEGA'S MAAR ZIJN .wat laf.bahhhhh.geen woorden voor.
PH-PSH

#87 De nieuwe tweede Kamer

2012-09-25 10:48

Welk Kamerlid heeft de moed om de verantwoordelijke bewindslieden om verantwoording te roepen en - via een motie - de regering te dwingen deze petitie na te leven?
En welke journalist zoekt uit hoe en waarom Poch werd uitgeleverd, zonder in Nederland verhoord te zijn? De verantwoordelijken hebben heel wat uit te leggen.
arg1992

#88 Argentinie

2012-09-25 10:58

Ik heb in 1992 Argentinie bezocht. Als collega van Julio heb ik daarvoor uitgebreid met hem gesproken over zijn vaderland en zijn Argentijnse tijd als vlieger. Mijn geloof ik Julio's onschuld is rotsvast. Oordelen is makkelijk zonder informatie, veroordeelt worden op basis van geen info is verschrikkelijk.
redbaron

#89

2012-09-25 11:09

Goede zaak.
Het kan niet zo zijn dat Argentinie na zovele jaren wederom in de fout gaat.
Iedereen heeft recht op 'n fair trial en respect voor zijn individuele rechten als mens.
Zoiets wat Poch overkomt had in Nederland nooit mogelijk geweest.

Gast

#90

2012-09-25 11:18

Altijd een naar gevoel gehad bij deze affaire, de rol van de regering, waarom dit tijdstip in Spanje bij de laatste vlucht, waarom wordt de een (zorreguieta)ontzien waarbij duidelijk is wat zijn rol was (foto in open auto) en niet duidelijk is wat de rol van Poch was. In tegendeel, ik geloof in de onschuld van Poch.
PilotPA25

#91

2012-09-25 11:25

Het onderzoek naar de vermeende misdaden had al lang afgerond moeten zijn, gearresteerd worden na uitspraken door jaloerse collega' is te gek voor woorden!
Buitenzorg

#92

2012-09-25 11:27

Prima initiatief. Het is schandalig hoe de Nederlandse overheid zich in deze zaak gedragen heeft. Het wordt tijd dat dhr. Poch zich weer bij zijn familie kan voegen en dat de mensen die hem valselijk beschuldigen een proces krijgen.
Khandor

#93

2012-09-25 11:27

Het is te schandelijk voor woorden en een ware nachtmerrie voor Julio Poch. Dit mag in een zogenaamd beschaafd land met een deugdelijk rechtsbestel heden ten dage niet meer voorkomen.
Martje

#94

2012-09-25 11:36

Zoals meerderen al in meerdere of mindere mate voorstellen. Zorg op korte termijn voor een deugdelijke bewijslast en veroordeel hem daar dan op of laat hem met een schadevergoeding onmiddellijk vrij. Dit lijkt nergens op!!!
vluchtheuvel

#95 Julio Poch

2012-09-25 11:48

Het is inderdaad te gek voor woorden, op dubieuze verklaringen wordt hij gearresteerd en vervolgens duurt de rechtsgang buiten proportioneel lang, kennelijk hebben ze geen zaak tegen Julio Poch.
Goede Zaak dat deze petitie in het leven geroepen is

Gast

#96

2012-09-25 12:21

Goede reactie
Oerle

#97 Poch

2012-09-25 12:30

Alles van horen zeggen! Gewoon iemand die je onwelgevallig is er in hangen, en dán zeggen dat je rechtschapen bent, nét als het commentaar van die zich democraat en tutu noemende commentatoren.
De advocate van deze zich als ratten gedragende heren is dezelfde die zich inspant om Indonesische voormalige terroristen af te schilderen als oorlogsslachtoffers.
Ik kan me niet geheel aan de indruk onttrekken dat er weer'n's 'n blik linkse kijk opengetrokken wordt. Ik teken in iedergeval voor vrijlaten en schaam me voor de Nederlandse overheid in deze.
HV aficionado

#98

2012-09-25 12:55

hoe goed Nederland met zijn burgers omgaat wordt weer eens duidelijk - hypocriete bende is het - wees gewaarschuwd !!!
Lieneke Koornstra

#99

2012-09-25 13:09

Met zijn aanhouding is Poch in een Kafkaëske situatie beland, waar de Nederlandse autoriteiten aan hebben meegewerkt. Zijn mensenrechten zijn en worden nog steeds geschonden. Ook als Poch schuldig is, heeft hij recht op een eerlijk proces.

Gast

#100

2012-09-25 14:04

Deze man had nooit uitgeleverd mogen worden door de achterbakse manier van handelen van ons land