Petitie Jenneferwet

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Petitie Jenneferwet.


Gast

#1301

2013-10-31 14:40

alleen in een houten jas naar buiten

Gast

#1302

2013-11-01 19:08

Schoften die zich aan kinderen vergrijpen hebben geen recht om in onze maatschappij te vertoeven opruimen dit schorem voor altijd

Gast

#1303

2013-11-04 00:07

Je moet het gewoon elke week gaan delen en bij rtl 4 of hart van nederland laten komen.

Gast

#1304

2013-11-07 09:46

ja er zijn echt geen woorden voor die daadd en levenslang opsluiten is de beste mannier

Gast

#1305

2013-11-07 09:54

De moordenaar mag niet vrijkomen. Levenslang is op zijn plaats. Haar ouders hebben ook levenslang en Jennifer had niet lang te leven.

Gast

#1306

2013-11-08 00:59

Levenslang is het beste, anders die 20 jaar prulletjes langs de autoweg laten opruimen.
iemand die hard werkt denkt niet aan kindertjes vermoorden.
Maar die onverantwoordelijke zogenaamde deskundigen en rechters, die alles beter weten en de normale rechtsgang overal in de weg staan behoren straf te krijgen vind ik, en hopelijk vind de dader in de groep de slachtoffers als hij veel te vroeg vrij komt.

Gast

#1307

2013-11-08 09:26

ik vind het een heel goed initatief, iemand vermoorden hoort levenslang in de cel er nooit meer uitkomen dat is de beste methode, de wet de rechter de regering weten niet eens hoeveel dit doet met de nabestaanden, tis een schande,in de cel en sleutel weggooien is de beste oplossing

Gast

#1308

2013-11-15 08:39

Ik vind dat de slachtoffer bijna geen hulp krijgen zoals
Familie een kind verliezen is je zelf verliezen levenslang
Voor dit tuig is schade wat voor straf je hier krijg

Gast

#1309

2013-11-15 12:06

Geachte dames en heren, jongens en meisjes en belanghebbenden,

Hierbij jullie aandacht voor het volgende.

Zolang vooral de Nederlandse wet, rechtssysteem meer bescherming en mogelijkheden voor daders zal blijven bieden, die op hun beurt misdrijven, geweld, criminaliteit, fraude, diefstallen enzovoort blijven plegen of het veroorzaken, die niet volgens normen en waarden van het strafbaar feit, delict worden beoordeelt en gestraft, zal de burgers op elk gebied, dat weer een effect op de maatschappij en de toekomst heeft, zal er generaties en generaties lang ons laten lijden, kapot gaan.

Men acht Nederland als een van de meest bluffend land, dat zich voordoet voorloper te zijn op gebieden als gezondheid, welvaart en stabiliteit, toch de meest criminele land van Europa is.
Er wordt namelijk openlijk gesproken, men zegt dat voor het flikken van een van de bovengenoemde feiten in Nederland, daders koninklijke behandelingen krijgen, met zoals aparte kamers, televisie, douche, koken enzovoorts. Broeinest van corruptie, dat wordt met abnormale gelden, salarissen worden beloond, terrorisme de vrij hand heeft om te organiseren of te leiden.
Zodoende voelt de misdragende zich machtiger en machtiger. Ze voelen zich beloont om meer kwaad te blijven doen hetzij aan te richten.

De wetmakers zitten veilig met alle voorzieningen goed beschermd, financieel en daadkrachtig met ons gelden.
Ze laten hun fantasieën, gedraag op de 16.000.000 burgers als dieren experimenteren, anders zouden we de 16.000.000 burgers gehoor en goede beschermen krijgen.
Ze steken een vinger naar ons toe en zegt dat de maatschappij hard aan het worden is, vraag wie de toekomst van het land leid???

Men heeft organisaties in het leven geroepen.
Een voorbeeld als hier een verkrachting plaats vind, dan kan de slachtoffer hulp krijgen, begeleiding dat op basis theorie van zoals de heren dr. Sigmund Freud, dr. Carl Jung en Sabina Spielrein op hun verleden, trauma’s en seksuele fantasia’s zijn gebaseerd.
Het is meer tussen hemel en aarde dan ons leven door seksuele depressie, fantasieën als de leermiddel van de psychologie de wereld te laten doen geloven, hun methode op ons wordt toegepast en alles wordt milder gemaakt, de straf.

De innerlijke schade, trauma en frustraties die door daders worden aangericht worden net als door de 3 bovengenoemde gasten door onze onderontwikkeld en masochistische en egoïstische politiek en staat als experimenteren op ons/burgers nog steeds als proefkonijn genomen, in de steek te laten. De slachtoffers zitten nog altijd met levenslange dilemma, frustratie, lichamelijk en geestelijke en alle anders psychische schaden.
Misdrijven, delicten enzovoorts kan door de slachtoffers zelf, ouders, vrienden, kennissen en de omgeving ook beoordeelt moeten worden.

Omdat de wet, rechtssysteem het niet naar behoren, gevoelloos zijn, omdat het niet hun belang, kinderen of zelfs slachtoffers zijn zullen ze ons, de burgers nooit begrijpen.

Daarom moeten we ons, de burgers zelf gaan beschermen opstaan, anders blijven we en worden steeds meer en meer slachtoffers, vaker en vaker meedogenloos zonder resultaat.

Weet u dat we in het jaar 2014 leven.

Wij dienen ons zelf te beschermen, wanneer de rechtstaat steeds faalt, omdat ze egoïstische denken, handelen voor tegen de muur lopen dat ze zelf gecreëerd hebben.
Anders zijn wij de oorzaak van de kinderen, die niet handelbaar worden genoemd, is een product van u en mij als we het toelaten.

Wij, de burgers moeten opstaan en meer durven, laten we de politiek zien dat we ook gevoelens hebben en beschermt moet worden, niet alleen op mooi samengestelde beleidsplannen, geschriften of woorden.

Boven geschreven tekst is op geen enkel wijze gecorrigeerd.

Pas goed op u zelf en ons, samen staan we sterk

Met vriendelijke groet,

D. Lachman
0641420604

Gast

#1310 Re: vorte mutten ga weg

2013-11-18 09:34


Gast

#1311

2013-11-18 12:20

Als straffen te veel geld kost breng ze dan maar bij mij , dan vindt je er niets meer van terug , probleem voor eeuwig opgelost ,
want Nederland is ziek ,
Nederland is heel erg ziek ,
Nederland is bij a ongeneeslijk ziek !!!

Gast

#1312

2013-11-21 12:27

groot gelijk de straffen zijn veel te laag in ons land

Gast

#1313

2013-11-21 13:45

Zelf ben ik moeder van 2 kinderen en ik weet als ze er aan komen ga ik door het vuur voor ze.
Dit is een goede actie want de wetgeving lapt tegenwoordig alle regels zelf maar aan hun laars.
Dus kom op en met zijn allen staan we sterk!!!!

Gast

#1314

2013-11-21 14:18

Voor kunstroof word 18 jaar geëist. Is een mensenleven minder of net zoveel waard als een paar schilderijen? Belachelijk straffen voor moord, mishandeling en dergelijke moeten veel hoger.

Gast

#1315

2013-11-21 14:52

blijf met je handen van onze kinderen af.

Gast

#1316

2013-11-21 15:46

ik heb het zelf voor 7 jaar meegemaakt mijn zoon was 27 jaar is vermoord zijn nu nog met d zaak bezig er waren 3 verdachten 1 heeft het niet gedaan was niet bewezen dan blijven er 2 over toch geen 200.000 die 1 kreeg ook nog een bedrag van 28.000 euro
en deze man die het leven van jennefer heeft ontnomen mag in mijn ogen nooit meer in vrijheid want voor de nabestaanden is er weinig leven meer over die moeten overleven sterkte allemaal

Gast

#1317

2013-11-21 17:31

rotte appelen moet je er altijd uithalen anders gaat de rest ook

deze figuren zijn de rotte appelen
moet onze jeugd hier een voorbeeld aan nemen !
en ook zo rot worden ? nee toch !!! ik ben voor !!

Gast

#1318

2013-11-21 18:31

Heel veel succes en sterkte!

Gast

#1319

2013-11-21 20:57

de personen die zoiets doen horen niet meer in de maatschappij thuis

Gast

#1320

2013-11-21 23:13

Kindermoordenaars mogen nooit meer buiten de muren.

Gast

#1321

2013-11-22 05:35

Deze mensen gunnen geen 2de kans, krijgen de kinderen (en hun families) toch ook niet!!!

Gast

#1322

2013-11-22 07:29

Ik vind als je doelbewust een leven neemt mag je geen deelnemer aan onze maatschappij

Gast

#1323

2013-11-22 07:52

Super goed

Gast

#1324

2013-11-22 09:39

Dit vind ik een super actie
Veel succes

Gast

#1325

2013-11-22 09:46

ik kan alleen zeggen dat ik hoop dat deze petitie helpt.
wat er soms met kinderen gebeurt is te erg voor woorden, SUCCES,