Theater van het Sentiment moet blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Theater van het Sentiment moet blijven.


Gast

#1

2012-08-01 23:25

Stoppen kan echt niet
Jeltje

#2

2012-08-02 00:37

Mee eens, wat mij betreft een van de beste programma's van radio2.

Gast

#3

2012-08-02 14:24

Hét icoon van de radio, van de Nederlandse Radio, gelukkig op Radio 2 dus 4x per week te beluisteren dat mág, kán niet verdwijnen!
Als het allemaal jonger en sneller moet, maak er maar een ander tijdstip voor vrij, overdag bijvoorbeeld, de avonduren zijn en blijven voor de vrienden en fans van Theater van het Sentiment!
Als het aan óns, de luisteraar, tenminste gevraagd wordt!
En voor de luisteraar maak je toch de programma's?
Weet je nog die datum van vroeger?
18 april, we kunnen het toch proberen?
Toen tegen de regering, nu tegen het radiobestuur zélf...het moet toch niet gekker worden!
De luisteraars willen dat het theater OPEN blijft!
Nou, dus niet meer twijfelen, gewoon weer doorgaan met het theater, natuurlijk nú, naar ook ná 1-1-2013!

Dank bij voorbaat!
Michel van der Roest

Gast

#4

2012-08-03 08:58

Dit programma moet blijven!!!
Altijd gevarieerd en elke avond anders, gewoon een feestje op je radio!!

Gast

#5

2012-08-05 12:36

de uitzendingen van Het Theater Van Het Sentiment zijn geweldig, ontelbare luisteraars brengen 4 avonden per week een 3 uur durend bezoek. Het Theater MOET blijven!!!

Gast

#6

2012-08-06 09:13

"Vakman" Marc Stakenburg en Theater van het Sentiment MOET blijven!!!!!!

Gast

#7

2012-08-06 15:38

Ik ben die veranderingen op de radio beu! Radio Tour de France is dit jaar om zeep geholpen en nu dit weer. Hebben die mensen in Hilversum niet in de gaten dat wij helemaal niet zitten te wachten op 'snellere' radio. Als ik dat wil luister ik wel naar 3FM. Typisch weer zo'n manager die zichzelf aan het werk moet houden.

Gast

#8

2012-08-06 18:23

Er wordt al zoveel goeds en moois afgebroken en beëindigd...never change a winning team... of een succesvol radioprogramma!
ronald39

#9

2012-08-07 21:48

Ze moeten met hun p#ten van dit zeeeêr goede radio afblijven

Gast

#10

2012-08-10 09:54

Té veel luister plezier om te laten verdwijnen.
keesstichtenaer

#11

2012-08-11 01:30

Dit is mooie radio. Marc is een goede presentator met een eigen geluid, dat kunnen een aantal R2 jocks 'm niet nazeggen. (nee, noem geen namen)
Olga

#12 Theater van het Sentiment moet blijven

2012-08-15 22:58

Het is niet te begrijpen dat zo’n bijzonder radioprogramma moet verdwijnen.
Vier avonden per week heerlijk genieten van muziek en nieuws uit vervlogen jaren.
Zowel Stefan Stasse als Marc Stakenburg presenteren het Theater met veel plezier en dat is te merken.
Wat wil de KRO hiermee bereiken? Alsof de jeugd naar Radio 2 gaat luisteren, die hebben hun eigen zenders al.
Nederland vergrijst nu eenmaal en het lijkt me verstandig als Hilversum daar eens aan gaat wennen.
Ik denk dat Omroep Max het programma zo wil overnemen.
Zowel het programma zelf als het tijdstip van uitzending is helemaal prima. Laat het alsjeblieft zo blijven.

Gast

#13

2012-08-21 12:10

Prachtig programma, mag niet verdwijnen!!

Gast

#14

2012-08-30 23:23

Ik ben het met de andere schrijvers eens. Moet alles voor de jongeren gemaakt worden? Ik kan het nog anders vertellen, zelfs mijn kinderen van 13 en 16 luisteren graag naar een leuk jaar. Waar zijn we in vredesnaam mee bezig radio 2. Worden wij straks verbannen naar youtube en de klassieke radio omdat alles maar voor de jongeren gemaakt moet worden. Het is vrijdag, zaterdag en zondagavond al afzien. Op deze manier kan Nederland net zo goed terug gaan naar 2 of 3 zenders, want er luistert straks toch niemand meer.

Gast

#15

2012-08-30 23:32

Een van de (of wellicht het)beste radioprogramma van de nederlandse radio van de zender halen? Ze snappen niet bij de KRO wat voor een juweel van een programma dat is. Eeuwig zonde en een uitermate domme beslissing!
Anja

#16 Te oud!

2012-08-30 23:40

Triest om te lezen dat ik, met mijn 47 jaar, te oud ben voor radio 2. Wat mij betreft mag de politiek fors bezuinigen op de radio omroep. Mijn favourite programma verdwijnt toch!
René Marcel

#17

2012-08-30 23:59

Iets dat al lang bestaat kan best wel eens erg goed zijn. Dus laat het bestaan er is een grote luistergroep die er veel lol aan beleeft


Gast

#18

2012-08-31 14:30

Met verdriet in mijn hart en trommelvliezen het bericht gehoord dat het Theater van het sentiment gaat verdwijnen.
Jeltje

#19 Niet weg!

2012-09-26 22:55

Laat het TvhS blijven, na zoveel jaren ben ik het nog steeds niet zat. De verjongingsdrift van de zendercoördinatoren heeft al veel te veel mooie programma's laten verdwijnen, in ruil voor meer van hetzelfde...
zeer ontevreden luisteraar en groot liefhebber van het THeater!!

#20 het Theater van het Sentiment MOET BLIJVEN!!!!!

2012-09-27 16:32

het meest beluisterde programma van Radio 2 moet weg ... schande dat zovele blije luisteraars in de kou worden gezet, er zijn nota bene 6 zenders die savonds nauwelijks beluisterd worden en dan gooien jullie dit enorm populaire programma er af .. SCHANDE, HANDEN AF VAN HET THEATER!! denk aan jullie luisteraars!!!
schild18

#21

2012-10-10 21:44

Dit programma moet blijven!
Radio is een prachtig medium en
het "Theater" (presentatoren en medewerkers)
weten dat prachtig in te vullen!

Gerard
Rob

#22 theater van het sentiment

2012-10-22 12:21

Kan het theater dan niet naar Radio 3?
Lez64

#23

2012-10-23 21:22

Bij de KRO zitten de mensen die snappen hoe je goede radio moet maken, moet dit geweldige luisterfeestje nu ook verdwijnen om plaats te maken voor de zoveelste keer Nick en Simon. Radio2 wordt steeds meer eenheidsworst met meer herhalingen dan sky radio. Misschien moet Hans Schiffers zondagmorgen eens met een half oor naar Petter van Bruggen op Radio 6 luisteren; daar kan hij een hoop van leren en met hem de zendercoordinator.
Eva

#24 Soylent Green-gevoel

2012-10-25 20:24

Cobus Bosscha is ook een jonge vent en past perfect in dit programma.
Waarom moet alles verdwijnen dat mooi en goed is?
Ik krijg een Soylent Green-gevoel.
Henriette

#25 sentiment voor altijd

2012-11-02 10:16

Mag niet gebeuren, gaat niet gebeuren, dit is een radio programma die nog wel 50 jaar door kan gaan.Zoek zo veel mogelijk de openbaarheid op zodat nog meer mensen ervan weten en Nee!Stop zeggen