Ezels van Bonaire niet naar Haïti!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Ezels van Bonaire niet naar Haïti!.


Gast

#1

2012-07-12 10:36

wij hebben ze gezien en zijn in het sanctuary geweest. Red deze ezeltjes!!!
Ed

#2 Dit is nederland !

2012-07-12 15:02

Zo gaan we niet in NEDERLAND om met dieren ! Vangen ja, maar op een goede manier. De ezelopvang probeert dit al jaren, zonder resultaat, omdat deoverheid zich verschuilt. Dus nu vangen en OPVANGEN. In de ezelopvang !!!

Gast

#3

2012-07-12 16:22

Een goed initiatief want dit kan en mag echt niet gebeuren. De ezels moeten gewoon worden opgevangen op de meest diervriendelijke manier. En dat is niet naar een arm land als Haiti verschepen.


Gast

#4

2012-07-12 17:02

Het door de overheid voorgestelde plan is verre van diervriendelijk. MAG NOOIT gebeuren!

Gast

#5

2012-07-12 18:03

Het zou een schande zijn als de politieke partijen in Nederland hier niet tegen zouden protesteren. Bonaire is tenslotte een deelgemeente van Nederland.

Gast

#6

2012-07-12 18:11

Verzorg de dieren zoals het hoort met. LIEFDE!!
gast

#7

2012-07-12 19:01

De mensen in Haïti hebben het al slecht, hoe moet dat dan die ezels niet vergaan?? Daar komt nog bij dat het een kapitaal aan transport gaat kosten. Kijk eens wat Marina voor dat geld allemaal ter plekke zou kunnen doen..
We zijn verbijsterd.

Gast

#8

2012-07-12 20:41

Een lange termijn oplossing is mogelijk op Bonaire door de overgebleven ezels te vangen en castreren. Dit is beter voor alle partijen. Geen export van Bonaire ezels naar Haitie!

Gast

#9

2012-07-12 20:45

super goed.... ga door zo...... geweldig werk...

Gast

#10

2012-07-12 21:41

Beste actievoerders,

Ik heb met eigen ogen kunnen zien, wat een prachtig werk jullie voor deze dieren doen. Het mag toch niet gebeuren, dat voor de laatste loslopende ezels geen hoop meer is op een dierwaardig bestaan! Ik hoop voor jullie, dat alles goed op z,n pootjes terecht komt, voor deze geweldige dieren! Het zou zeker ook jammer zijn, voor de vele toeristen, dat zij onderweg nooit meer wilde ezels zouden tegenkomen. Want dat is toch wel heel bijzonder om ze gewoon in het wild te zien leven. Al zijn niet alle mensen hier blij mee, en dat is wel jammer! Blijkt wel uit de wrede dingen die zij met die arme ezels doen. Maar gelukkig zijn er ook mensen zoals jullie, die ervoor knokken, dat de ezels een veilig bestaan hebben. Heel veel succes met deze petitie! En ik blijf graag op de hoogte, hoe het verloop van deze (strijd zal zijn!)

Hartelijke groetjes,
Annet van Eijk.

Gast

#11

2012-07-12 22:17

Beste Overheid, Ik kom al jaren op Bonaire en zie het goede werk van Donkey Sanctuary. Ik begrijp niet dat jullie zelfs maar overwegen om de ezels te verschepen terwijl jullie zo'n prachtige opvang op het eiland hebben. Wees daar trots op en laat mij trots op jullie zijn!! Niet doen....

Kies een pseudoniem

#12 Onderwerp

2012-07-12 22:36

Ik steun de actie. Hoe moet je handtekening zetten

Gast

#13

2012-07-12 22:44

De ezels horen bij Bonairer en wij sponsoren al jaren en vinden het geweldig dat Marina en haar team er alles aan doen om deze dieren, waarvan degenen die vrij over het eiland lopen vaak zeer kwalijk behandeld worden, een humane levensdag te bieden. Ik moet gelijk denken aan, "wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". Het is vrij makkelijk als overheid om wel geld vrij te maken om ze te verschepen en er vanaf te zijn. Overheid neem uw zorgtaak naar de dieren in deze nederlandse gemeente serieus en zorgvuldig op en zorg dat de ezelopvang op Bonaire de financiele middelen krijgt die ze verdient. Op Haiti zal hen echt geen goede zorg en behandeling te wachten staan.

Gast

#14

2012-07-12 23:01

Ezels horen opBonaire, horen bij het eiland en de charme ervan.Deze dieren te verschepen het idee alleen al is belachelijk en ook dieronvriendelijk.De NL overheid maakt wel veel meer dingen kapot zo ook NL zelf en op Bonaire en de Ned Antillen heeft Kamp ook al genoeg verziekt in de tussentijd jammer genoeg.Ezels horen bij Bonaire heel simpel.Het zou van de zotte zijn om ze weg te halen en dan nog naar Haiti waar ze idd zelf niets hebben een 4e wereld land waar ze eerder opgegeten als gebruikt zullen worden.Een grote smet zou het zijn op het toch al besmette NL ondertussen.

Gast

#15

2012-07-13 01:32

Verschrikkelijk dit mag niet gebeuren
ik hoop dat u met mijn stem de ezels kunt redden
NIET NAAR HAITI

Gast

#16

2012-07-13 01:36

Niet naar haiti

Gast

#17

2012-07-13 10:35

Dit mag niet gebeuren!!!!!!!

Gast

#18

2012-07-13 10:58

Goede zaak om voor deze arme beesten op te komen!!!!!

Groetjes Louise

Gast

#19

2012-07-13 11:00

Veel mensen zijn alleenmaar met zichzelf bezig en denken niet verder. Ze moeten niet iets doen wat ze zelf ook niet leuk vinden, zoals dit verhaal. Respectloos!!

Gast

#20

2012-07-13 11:11

Fantastische actie naamgenoot.
Steunen dus die ezeltjes en teken de petitie.
Liefs,
Jacq

Gast

#21

2012-07-13 12:46

schandalig dat dit in deze wereld nog kan gebeuren, en Nederland maar geld storten voor dit land dat zo wreed met zijn dieren omgaat, ik heb hier geen woorden voor.

Gast

#22

2012-07-13 12:58

mensen tekenen... dit is hard nodig

Gast

#23

2012-07-13 13:14

het is een schande!!!!! iedereen die op de sanctuary geweest is heeft kunnen zien hoe liefdevol deze ezels worden verzorgd. Deze ezels zijn vroeger hierheen gebracht om te werken voor de bevolking. In plaats van deze dieren te beschermen en dankbaar te zijn voor het goede wat ze hebben gedaan worden ze nu doodgereden, mishandeld en verwenst. Goed geld blijven storten politiek voor de mensen die dit aanrichten.
Jullie moeten zich schamen. Het wordt de hoogste tijd om daar zelf eens te gaan kijken en het dan eens niet bij woorden te laten maar met daden te komen. We weten tenslotte allemaal wat er met deze ezels gaat gebeuren, maar de meest eenvoudige manier is om je kop in het zand te steken en te vertellen dat dit niet onze verantwoordelijkheid is.
Misschien een beter idee om ook eens iets te doen voor deze totaal onschuldige dieren.

Gast

#24

2012-07-13 13:15

waarom moeten het deze arme dieren het weeral bekopen,dat de mensen is zelf wat meer handenarbeid doen om iets te verdienen hebben wy ook moeten doen ,ze hebben zelf de middelen om te leven aanstaan de dieren te verzorgen met een beetje menselykheid

Gast

#25

2012-07-13 13:17

Hele goede actie dit...thumbs up!