neen tegen het schrappen van de HFD lijst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie neen tegen het schrappen van de HFD lijst.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-12-03 15:37



Gast

#177

2013-12-16 05:50

Zoals al zo dikwijls gezgd is het afschaffen van deze lijst totaal zinloos. Het komt over op een zoveelste rondje pesten van wapenliefhebbers.

Gast

#178

2013-12-16 06:39

Zoals al zo dikwijls gezegd: het is totaal zinloos. Weer een rondje pesten van wapenliefhebbers.

Gast

#179

2014-01-16 20:28

Ok, een lijst opstellen en dan zijn alle wapens verboden. Goed, fijn best..... Mogen we dan nog messen en ander bestek dan bezitten? Want voor mij is ieder keuken voorwerp een wapen. Waarom afschaffen van de lijst? De wapens die men gebruikt komen maar van de zwarte markt. Bovendien heeft dit allemaal te maken, net zoals de beroemde gasboetes, met het plunderen van de bevolking.

Gast

#180

2014-02-12 15:50

er worden milioenen -uitgegeven voor de veiligheid van de burger .. maar als de burger zelf iets wil voor zijn veiligheid of liefhebberij ..kost het hem veel en veroorzaakt de gedurig onzekere wetgeving .. en ellende aan papperassen en complimenten
gepest

#181 Re:

2014-07-03 09:17

#180: -

Wat nu ??????

ik erf 15 oude geweren, ( antieke jacht-, Arabisch-, antiek oorlogs-, e.a. vuurwapens ) ,waren verstopt op zolder. Ik heb geen kennis van die wapens maar ze zijn mooi als decoratie en hebben een emotionele waarde. De meeste hebben een logo ingegraveerd met letters L en G.

Wat moet ik ermee. Aangeven ? Afgeven ? Naar de Proefbank en mogelijks veel geld moeten uitgeven ? of gewoon aan de muur hangen en zwijgen in alle talen ? Zijn die eventueel verkoopbaar ?

Wie kan er mij op al deze vragen antwoorden met kennis van zake?