Voorkom enorme grondwateronttrekking uit de Twentse bodem door NX Filtration

Voorkom enorme grondwateronttrekking uit de Twentse bodem door NX Filtration / Mededelingen / Uitnodiging actie in stadhuis om grondwateronttrekking door NX Filtration een halt toe te roepen / Opmerkingen


Gast

#1

2023-07-15 11:00

Geachte V. Mulder, Bijeenkomsten kan ik niet bijwonen in verband met de afstand en zorg voor de kinderen. Echter steun ik u in jullie doel "wees zuinig met water, zeker drinkwater". Daar het bedrijf hun 'nut' claimt omtrent waterzuivering, zouden ze juist een toonbeeld moeten zijn in het hergebruik ervan en de afvalstroom van filter-residu. Als zij dat niet voor elkaar krijgen voor de hele lijn (met interne of externe hulp) met betrekking tot waterzuivering, besparing & afval verwerking. Dan is hun product niet meer dan een status symbool en niet van toegevoegde waarde. Hooguit voor calamiteiten doeleinden, maar daarvoor hebben ze niet zo'n grootte fabriek en waterverbruik nodig. Ik wens jullie veel sterkte en succes. Hoogachtend, Mce.Palmen

Gast

#2

2023-07-18 14:43

Hoe kom ik als burger om 18 uur in het stadhuis, ik mag er zonder afspraak niet naar binnen?



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...