Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Re: Re: Re:
hij twitter anders nog met de 'baas' van gtst. En er werd gezegt dat het verhaal-technies was..
Re:
Tja... ik zou Arnie Alberts (HUH? Wie???) ook wel weer eens langs willen zien komen, na z'n emigratie NOOOOIT meer iets van vernomen in Meerdijk....
Re: Re: Re: Re:
Tja nogmaals: vuile was wordt zelden door de veroorzaker buiten gehangen... Wie zegt trouwens dat het niet gaat om de laatste geld afhandelingen? Zie het gewoon zoals het is: een werkgever - werknemer relatie in de entertainment industrie. Werkgever zegt einde contract...
de familie van dex en ronja zijn er ook al uit en nu charlie ook nog eens het wordt namelijk saai
Re: Re: Re: Re: Re:
Ja en dat vinden wij dus heel erg jammer, en daarvoor is deze petitie.
Dit versprijd ik over hyves.
Alleen de link van deze site is dan blauw en staat er KLIK
Re: Re:
Arnie is niet geemigreerd, maar hij is vermist! dus hij kan wel terugkeren idd..... En waar was Stefano toen Lucas in Coma lag...????? dat vind ik nog vreemder!!!!
Idee
Hij moet gewoon terug!
Re: Re: Re:
Nu je het zegt inderdaad toen Lucas in Coma lag toen kwam Stefano en die is toch ook dood?
Edwin moet gewoon terug er is geen andere optie.
Hij is zoo schattig.
Of ze laten hem er wel uit maar er zijn zoveel die hem terug willen.
Re:
Misschien dat ie wel terug komt.Kijk hoeveel mensen er reageren. Dat kan de gtst crew toch niet tegen houden?
Tja of ze moesten als zo triest zijn om het wel te doen..
Re:
Ik mis hem ook en weet je wat ik nog wel het meeste flauw vond?
Het ging net weer goed tussen Edwin en Lucas. En nu is Edwin opeens dood!
Vind het echt onterecht!
Is het zijn eigen keus geweest om uit GTST te gaan, dan accepteer ik dat maar dan vind ik dat hij niet ' dood' uit de serie moest zijn uitgestapt. Is het niet zijn eigen keus, dan vind ik dat de schrijvers een groot gemis hebben weggestuurt, maar dan alsnog zou hij niet ' dood' uit de serie moeten verdwijnen.
Heel erg jammer hoe het nu gegaan is!!
Re:
Dan ga je pas zeker weer kijken als Edwin terug is?Als hij terug komt!
Re:
Inderdaad hij was sterk,En het ging net weer goed tussen hem en Lucas.Van mij moet Edwin gewoon terug komen.Edwin is gewoon gemaakt voor gtst!
Raynor moet terug !!!
| This discussion has been closed. |