Edwin mag niet uit gtst
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Heel dom
Het is ook mooi wat dat betreft voor de tolerantie qua Homo's wat GTST liet zien was dat het eigenlijk niets uitmaakt dat twee leuke knullen verliefd zijn op elkaar, en verder alles net zo beleven als een hetero -stel .
Erg jammer dat het zo moest lopen, maar ook dit hoort nu eenmaal tot het leven ..
Re: Heel dom
Precies! Bing is gewoon harteloos, en Edwin leefde altijd mee met iedereen, en hielp iedereen, en was gewoon de leukste van heel Meerdijk!!!!#802: Abc - Heel dom
Geloof mij, over GTST wordt tot op de seconde nagedacht: niet alleen de verhaal lijnen, maar ook de plekken waar scenes gefilmd worden, de muziek die er onder gezet wordt.. tot aan de snacks en producten die ze hun karakters laten gebruiken!
Zo levert dit weer gigantisch veel gratis publiciteit/reclame op.
Ik kan alleen concluderen dat het team van GTST GOED BEZIG is!
Er is een populair karakter uit de serie geschreven... Misschien is het wel op verzoek van de acteur zelf? Dat ie wat anders wilde gaan doen? Misschien was er onvrede van de kant van de acteur of van de kant van het team? Of zouden jullie jaren lang blijven werken bij een bedrijf waar je het niet naar je zin had?
Maar goed....ik ga weer verder met mijn eigen leven... ik adviseer jullie om dat ook te doen.
Re: Re: Re:
Weet je wat pas dom is, dat mensen gaan huilen omdat er iemand in een soap dood gaat. Dan heb je pas echt niks te doen. De mensen die deze bullshit steunen zijn pas zielig. En waarschijnlijk ook allemaal HOMO!!
Re:
Ik wil ook dat Edwin terug komt het is zo oneerlijk.
Lucas en Edwin waren een perfect stel
En de meeste mensen zijn denk ik wel gtst gaan kijken door Edwin.
Ik ben het wel met jullie eens.
Maar dan moet Rosa ook terug komen vinden ze.
Ik zou het echt super vinden als Edwin terug komt.
En zo niet dan vind ik het super jammer.
Re: Re:
Kan het altijd nog zo zijn, dat de schrijvers hem er uit schreven, omdat er met hem niet te werken was? Zeg niet DAT het zo is... maar het kan, he? Maar dit soort vuile was wordt doorgaans niet buiten gehangen, dus dat zullen we nooit weten.
| This discussion has been closed. |