Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#201

2012-01-24 18:05

Hadden we eindelijk een leuk homostel, moet er weer 1 dood -.-
Gast

#202 #199

2012-01-24 18:06

Het gaat me vooral ook om de manier waarop hij de serie heeft verlaten...een 19 jarige jongen laten sterven aan een nogal onrealistisch EBOLA virus. En dat ze hem dood hebben laten gaan, betekent ook dat er nu geen manier meer is om later terug te keren in de serie. En om zo'n mooie verhaallijn en personage die inderdaad op een mooie manier uit de kast is gekomen en voor veel gay jongeren een voorbeeld was, er op zo'n manier uit te schrijven. Echt eeuwig zonde en ongelooflijk! Niet alleen vanwege Ludwin, maar ook los daarvan was het een mooie rol binnen een leuk gezin. En al dat verdriet nu, bah. Ik ben afgehaakt. Het gaat me allemaal net een stap te ver, zelfs voor een soap. En het plezier waarmee ik keek is aardig verdwenen, het plezier wat ik sinds 1 1/2 jaar kijken en de introductie van de familie bouwhuis helemaal had gevonden.

Gast

#203

2012-01-24 18:19

Edwin is een heel leuk karakter in GTST. Hij wil zelf niet stoppen, maar wordt toch uit de serie. 'wij' fans willen dit niet! Help ons
Bericht van de oprtichters van deze petitie

#204 Re: #190 Dat gaan we zeer zeker doen :)

2012-01-24 18:19

gast

#205 Moet niet gekker worden

2012-01-24 18:21

Tsss moet niet gekker worden he?
gaan we ook petities tekenen voor Jan Kooijman om hem terug te krijgen in GTST
dr zijn leukere acteurs dan Raynor Arkenbout met no acteur talent, logisch dat ie er uit wordt geschreven
gast

#206 Re: Moet niet gekker worden

2012-01-24 18:24

#205: gast - Moet niet gekker worden

Jan Kooiman kiest er zelf voor, Lieke ook. Raynor niet. En je kunt wel zien hoe populair hij is, dus is het denk ik wel een foute keuze geweest van de makers


Gast

#207 Re: #199

2012-01-24 18:27

#202: Gast - #199

Het enige wat ze kunnen doen om hem terug te laten keren is:

 

zo'n mens laten komen die mensen uit de dood kan halen.

ik bedoel dit kunnen ze doen want het is ook niet echt realistisch hoe Anton (Joep) Reageert op de dood van zijn zoon, in het echt reageer je wel anders!

dus zoiets van iemand uit de dood krijgen moet dan ook kunnen!

en dat moeten ze ook doen!

het is een hele domme fout van ze geweest om Raynor (Edwin) uit de serie te schrijven!!


Gast

#208 Re: Re: Moet niet gekker worden

2012-01-24 18:27


Gast

#209 Geen eigen keuze

2012-01-24 18:28

Jan Kooiman kiest er zelf voor, Lieke ook. Raynor niet. Zorg dan in ieder geval voor een studie in 't buiten land ofzo en niet dat hij niet meer terug kan komen,

maar ze kunnen terug keer uit de dood kunnen doen.
moeten ze echt doen, de makers hebben domste fout gemaakt.

Gast

#210

2012-01-24 18:28

Neeehh! niet Edwin :'(
Bij zijn laatste scene heb ik echt heel erg hard gehuild! Ik wil helemaal niet dat edwin gtst verlaat!
Ik ga edwin heel erg missen!
natuurlijk ga ik raynor volgen op twitter en op facebook en hyves :)
Ik ga je echt mega missen! Jij was altijd al mijn favoriet van gtst! Hopelijk zie ik je weer eens verschijnen in andere serie's of in film's !

X Ailoveyou edwin! RIP
( raynor, ik hoop dat ik je snel weer eens een keertje in een film zie! zodat ik naar je schattige kopje kan kijken :P )

Gast

#211 Re: Re: Re: Moet niet gekker worden

2012-01-24 18:29

#208: - Re: Re: Moet niet gekker worden

Jan Kooiman kiest er zelf voor, Lieke ook. Raynor niet. Zorg dan in ieder geval voor een studie in 't buiten land ofzo en niet dat hij niet meer terug kan komen,

maar ze kunnen terug keer uit de dood  doen.
moeten ze echt doen, de makers hebben domste fout gemaakt !!!!


Gast

#212

2012-01-24 18:33

Ik denk dat veel mensen gtst niet meer gaan kijken als ze heel de Familie Bouwhuis en vooral Edwin eruit halen.
Bericht van de oprichters van deze petitie

#213 Volg ons ook op Twitter voor het laatste nieuws!

2012-01-24 18:37

Je kunt onze actie ook volgen op Twitter, dan blijf je op de hoogte van het laatste nieuws rondom onze actie; http://twitter.com/#!/actievooredwin

Gast

#214

2012-01-24 18:42

Ze kunnen toch doen dan het Serum achteraf gewerkt heeft en dat hij weer ontwaakt als zijn gezin bij hem komt kijken.. kangewoon
oekje

#215 stomste fout

2012-01-24 18:54

Het is gewoon dom, ludwin scheiden!

Gast

#216

2012-01-24 18:54

.

Gast

#217

2012-01-24 18:57

EDWIN MOET TERUG KOMEN!
BELANGRIJK BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE

#218 WIJ MOETEN DOOR MET ONZE ACTIE!!!

2012-01-24 18:57

OP HET BERICHT VAN RTL BOULEVARD OVER ONZE PETITIE HEEFT EEN ZEGSVROUW VAN RTL GEREAGEERD; DOOD IS DOOD, HET KOMT WEL VAKER VOOR DAT MENSEN EEN PETITIE STARTEN MAAR WE LUISTEN NIET NAAR FANS!!! WIJ MOETEN DUS DOOR MENSEN, WE MOETEN SAMEN ZOVEEL MOGLIJK MENSEN LATEN TEKENEN!!!
Kies een pseudoniem

#219 Edwin mag niet uit GTST

2012-01-24 19:00

Ik vond Edwin een super leuke personage. Ik vind het een stomme keuze dat hij de serie moest verlaten. Er zijn meer mensen gaan kijken door Edwin. Ik denk dat je door het verlies van Edwin kijkers zal verliezen. Er gebeurde weer wat in de serie. Er zat een goede verhaallijn in, en er kon nog zoveel gebeuren in de verhaallijn van lucas en Edwin. Als redactie is dat iets om mee te doen. Ludo is ook weer terug gekomen toen iedereen dacht dat hij dood was, nadat Janine hem in het spel had dood geschoten. Dan kan edwin dit toch ook. Denk aan je fans en je kijkcijfers. Ik als trouwe kijker zal dat erg leuk vinden.

Gast

#220

2012-01-24 19:00

Haha we luisteren niet naar fans beetje dom m dat te zeggen aangezien wij fans ook de kijkcijfers bepalen dus als die flink neer keldert wil ik nog wel eens zien dan!
Bericht van de oprichters van deze petitie

#221 Re:

2012-01-24 19:04

#220: -

Idd! Heel goed gezegd, daarom willen wij met deze actie zoveel moglijk handtekeningen verzamelen om een sterk signaal af te geven. Wij zijn degene die er naar moeten kijken en bepalen dus ook de kijkcijfers met elkaar :) Wij gaan door voor Edwin/Raynor en met al jullie hulp en steun moeten we in ieder geval een heel goed signaal kunnen afgeven :)


Gast

#222

2012-01-24 19:05

jeetje waar slaat die kutreactie van rtl op?
Wij luisteren niet naar de fans? Zonder die fans is gtst niks, dus beter houd ze haar mond!

Gast

#223

2012-01-24 19:10

Zeer teleurgesteld in de gtst schrijvers!

Gast

#224

2012-01-24 19:29

jammer dat edwin er niet meer is.
ik ben ook van mening dat er nog veel mogelijk was met edwin en lucas.

Gast

#225 Re: WIJ MOETEN DOOR MET ONZE ACTIE!!!

2012-01-24 19:31

#218: BELANGRIJK BERICHT VAN DE OPRICHTERS VAN DEZE PETITIE - WIJ MOETEN DOOR MET ONZE ACTIE!!!

wat heeft een vrouw van rtl daar nou over te zeggen, dat kunnen toch alleen de mensen die aan gtst werken, die bepalen toch wat er met de personages gebeurt?